kolhaisin naapurin autoa ovella,tuli pikku lommo ja maalipinta meni vähä rikki,jätkä vailla siitä 250-300 euroa,kyseinen auto vanha sierra.paljonkohan maksas jossain liikkeessä korjaus.
mitä mieltä
7
1495
Vastaukset
- nimim.
En oo satavarma, mutta jos oven joutuu maalauttamaan niin saattaa se tuon 250-300 euroa maksaa.
- TT-Citikka
Osta koko auto tuolla hintaa.
Vaikuttaa kyllä rahastusyritykseltä. Näitä on - yksinkin naapuri vaati uuden Mondeonsa korinväriseen ovilistaan tehdystä kahden nuppineulan kokoisesta orkosesta 500 euroa. Korjaus merkkiliikkeessä olisi maksanut 630 euroa. Ja korjasi sitten vaurion ostamalla merkkiliikkeestä spray-pullollisen maalia. Arvaas paljonko nettosi?
Vanhassa Sierrassa ei kun pohjan puhdistus, pohjamaalia ja väriä päälle, niin a vot - kyllä se asiansa ajaa. Siis minun mielestäni.
Hankala paikka. suurinpiirtein noissa summissa liikutaan. Suosittelen että menette yhdessä maalaamoon ja sovitte että auto korjataan ja sinä maksat korjaus laskun. Voi tietysti olla että kaveri ei edes korjauta autoaan vaan haluaa rahastaa sinua,varsinkin jos kyseessä on jo vanha auto.Silloin pitäisi sopia jostain alennetusta korvauksesta.
- Motti
Oven maalaamisesta tehdään maalausfirman kanssa sopimus. Molemmat osapuolet ovat paikalla. Jos Sierrakuski haluaa "korjata itse", niin silloin hänelle tarjottaisiin puolet maalausfirman tarjouksesta.
- jaska
Jos auton kunto on ok, eli ei oo pahemmin ruostetta sun muuta, varsinkin ovessa mihin kolhu tullut niin korjaus summa aika lähellä tuota summaa, mut jos autossa on ruostetta ja lommoja vähän joka puolella niin silloin vakuutusyhtiöt käyttää alennettua korvausta eli puolet korjaus summasta. Aja jätkää vakuutustarkastajan jutuille mitä se arvio korjauskustannuksia. Tee sen jälkeen vasta ratkaisu.
- on.
Mutta jos joudut maksamaan... selvittäkää paljonko auton arvo laski tuosta vahingosta. Ei oven "lommo" saa olla puolta auton arvosta. Tuntuu et taitaa olla muuten enemmänkin kuin puolet. Ovi korjataan entiselleen eikä uutta vastaavaksi. Ja jos ei käy niin sitten mekkokauppaan... ajelkoon jätkä mekossa uuden oven kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832