WHITE POWER!!!!

Andronikos

Hei ajattelin tässä vilkaista muutamien suomalaisten natsien tekemiä SIELUKKAITA sivuja (bhsuomifinland.com)ja minusta tuo heidän vieraskirjansa on aivan mainio. Esimerkiksi tämä suomenkielen helmi:

"Kävelen kadulla,ihmetellen.Maailman menoa,kiinalaista,turkkilaista,hampurilaista.Suomalainen nuori,täysin viaton.Tulee lätkätreeneistä tai ihan sitten mistä vaan.Mustat miehet yöstä kuin afrikan leijonat.Katu täyttyy viattomasta verestä,hampaista ja luista.Ketään ei kiinnosta,kaikki kääntävät katseensa pois.On kiire saunaan,mökille,saunailtaan tai kapakkaan.Nuori elämä sammuu kadulle.Mustat varjot pimeydessä katoavat.Miksi?Kun ketään ei kiinnosta.Oma kansa kuolee hitaasti,mutta varmasti,tätä menoa.Suomen kansa kuolee hitaasti mutta varmasti tätä menoa.Suomen kansa vapautenne on verellä maksettu.Ja verellä se tullaan pois teiltä ottamaan.Jos ette heti herää näkemään,VALKOISTA TULEVAISUUTTA!!!!!" ~~Runoilija♥♥

Tai tämä joka oikeastaan kuuluisi tuonne kehitysideat-palstalle:

"Tämmöstä ehdottasin teille että perustakaa B&H oma chat huone suomi24 sivulle...sielä olisi hyvä höpistä kaikennäköistä. Siellä on meinate muillakin yhteisillä omia chat huoneita esim mustalaisilla. Miltäs kuulostaa? Terveisiä sinne Valkeekoskem pojille =)" ~~ *Mari*

25

2048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aryan

Mutta eihän se sinua haittaa, kunhan pääset vähän meuhkaamaan. Eli pointtisi oli se, että natsit on tyhmiä, jolloin heidän arvonsa ovat vääriä, koska sinä olet ilmeisesti viisaampi (implisiittinen oletus).

• Andronikos

Jos haluaisin tehdä jonkinlaista julistustyötä nimimerkkini olisi factum.

• Aryan
        Andronikos kirjoitti:

Jos haluaisin tehdä jonkinlaista julistustyötä nimimerkkini olisi factum.

Sinä siis kirjoittelet vain "huvin vuoksi"? Sovit tosiaan aika hyvin minkä tahansa mainoksen esittämään nuoren huolettoman kaverin profiiliin, vaan huvin vuoksi, pitää ottaa rennosti ja juoda Coca Colaa... Niinpä niin, sinulla ei siis ole mitään arvoja, se on hyvä se.

• Andronikos
        Aryan kirjoitti:

Sinä siis kirjoittelet vain "huvin vuoksi"? Sovit tosiaan aika hyvin minkä tahansa mainoksen esittämään nuoren huolettoman kaverin profiiliin, vaan huvin vuoksi, pitää ottaa rennosti ja juoda Coca Colaa... Niinpä niin, sinulla ei siis ole mitään arvoja, se on hyvä se.

On hirvittävä moraalinen rike tehdä pilkkaa uusnatsien internetsivun vieraskirjasta. Anteeksiantamatonta.

• Aryan
        Andronikos kirjoitti:

On hirvittävä moraalinen rike tehdä pilkkaa uusnatsien internetsivun vieraskirjasta. Anteeksiantamatonta.

vaan selvittelin sinun motiivejasi yleensäkin tänne palstalle kijroitteluun. Enkä siis ollenkaan epäile, ettekö sinä kuvittelisi olevasi moraalisesti uusnatsien yläpuolella.

• Aryan kirjoitti:

vaan selvittelin sinun motiivejasi yleensäkin tänne palstalle kijroitteluun. Enkä siis ollenkaan epäile, ettekö sinä kuvittelisi olevasi moraalisesti uusnatsien yläpuolella.

se sinun motiivisi on? arvostella uusnatsien pilkkaajia? oletko olevinasi parempi ihminen?

• hän on parempi
        karvapää kirjoitti:

se sinun motiivisi on? arvostella uusnatsien pilkkaajia? oletko olevinasi parempi ihminen?

hän on myös vakuuttavasti sivistyneempi ja älykkäämpi, kuin sä

• androgynikos

• Andronikos
        Aryan kirjoitti:

Voit arvata kuinka paljon minua kiinnostaa sinun mielipiteesi minun motiiveistani.

• Fafner
        Andronikos kirjoitti:

Voit arvata kuinka paljon minua kiinnostaa sinun mielipiteesi minun motiiveistani.

Kaikesta huolimatta...PEACE ja PEACE...eiks vaa?

• Uber-SS
        Fafner kirjoitti:

Kaikesta huolimatta...PEACE ja PEACE...eiks vaa?

Vittu! Sut pitäis opettaa mitä pettureille ja hyysäreille tehdään!!!

• Fafner
        Uber-SS kirjoitti:

...piti olla vissiin pisteet siinä UUn päällä?

Älä nyt laamaa, vaikka sulla aivan saatanan pelottava nimimerkki onkin...nyt on sentään PEACE-viikonloppu...

Jos haluat, niin voin opettaa sulle kuinka tuota SAKSAA puhutaan ja kirjoitetaan ihan oikeasti.

Mutta nyt...P E A C E

• O.N.
        Uber-SS kirjoitti:

Alkaa leikkiin aivan oikean natsin kanssa?

• O.N.
        Uber-SS kirjoitti:

"Uber-SS", haluatko että sulle opetetaan jotain ihan todellista?

• Fafner
        O.N. kirjoitti:

"Uber-SS", haluatko että sulle opetetaan jotain ihan todellista?

...se sinä O.N. puutut joka helevetin asiaan.
        Jos mulle vittuillaan niin anna mun edes vastata itse.

Se "Peace"-tsoukki meni ohi kun vuorokausi vaihtui.

Ei se nyt niin huvä juttu ollut...liittyi meidän
        (D ja K) juttuihin ja lupasin tehdä sen enkä voinut syödä sanaani. Lapsellinen veto...mutta mitä sitten?

Nähdään!

• Factum

Minulla on ollut melko heikko käsitys Andronikoksen kyvystä ymmärtää huumoria ja erottaa sävyjä. Olen ehkä ollutkin väärässä.

Tuo hänen löytämänsä kaunosieluisen natsin vuodatus on aivan loistava. Todennäköisesti kyseessä on aito purkaus, vaikka voisi olla yhtä hyvin parodia. Jos kyseessä on parodia, nostan hattua sen kirjoittajalle.

• Aryan

että jokainen voi todistaa keskusteluiden haulla kuinka innokkaasti sinä olit puolustamassa upseerin murhaajia täällä. Siis niitä somaleita, jotka murhasivat suomalaisen upseerin, joka meni väliin kun somalit olivat pahoinpitelemässä toista uhriansa. Tai Tuulin murhaajaa.

Eli jos joku nuori runoilija kokee syvästi sen, että sinunlaisesi henkilö ei tunne yhtään mitään raa'an murhan uhria kohtaan, niin sinä täällä vielä kehtaat naureskella tällaisia tunteita kohtaan.

• Factum
        Aryan kirjoitti:

että jokainen voi todistaa keskusteluiden haulla kuinka innokkaasti sinä olit puolustamassa upseerin murhaajia täällä. Siis niitä somaleita, jotka murhasivat suomalaisen upseerin, joka meni väliin kun somalit olivat pahoinpitelemässä toista uhriansa. Tai Tuulin murhaajaa.

Eli jos joku nuori runoilija kokee syvästi sen, että sinunlaisesi henkilö ei tunne yhtään mitään raa'an murhan uhria kohtaan, niin sinä täällä vielä kehtaat naureskella tällaisia tunteita kohtaan.

Taas minä innostun vastaamaan typerään provoon.

Minä en ole ketään murhaajaa koskaan puolustanut!
        Olisi luullut, että yksinkertaisimmallekin lukijalle olisi tullut selväksi jyrkän kielteinen kantani kaikkeen väkivaltarikollisuuteen. Olen vaatinut väkivaltarikollisuuteen nykyistä ankarampia rangaistuksia.

Oletan rassuja ärsyttävän kantani, että suomalaisia väkivaltarikollisia ei tule kohdella yhtään lempeämmin kuin ulkomailta saapuneita. Eroan rassuista siinä, että minä tuomitsen jyrkästi KAIKEN väkivaltarikollisuuden.

En minä naureskele jonkun kaunosieluisen natsin tunteita. Juuri nämä varmasti aidot tunteet tekevät hänen kirjoituksestaan niin traagisen. Koomisuus taas syntyy tämän aidon, ylevän jalon, tunteen ja hänen sanomansa todellisen sisällön ristiriidasta. Lopputulos on viiltävän aito (ja tragikoominen) kuva tuon natsin sielunmaisemasta.

• Aryan
        Factum kirjoitti:

Taas minä innostun vastaamaan typerään provoon.

Minä en ole ketään murhaajaa koskaan puolustanut!
        Olisi luullut, että yksinkertaisimmallekin lukijalle olisi tullut selväksi jyrkän kielteinen kantani kaikkeen väkivaltarikollisuuteen. Olen vaatinut väkivaltarikollisuuteen nykyistä ankarampia rangaistuksia.

Oletan rassuja ärsyttävän kantani, että suomalaisia väkivaltarikollisia ei tule kohdella yhtään lempeämmin kuin ulkomailta saapuneita. Eroan rassuista siinä, että minä tuomitsen jyrkästi KAIKEN väkivaltarikollisuuden.

En minä naureskele jonkun kaunosieluisen natsin tunteita. Juuri nämä varmasti aidot tunteet tekevät hänen kirjoituksestaan niin traagisen. Koomisuus taas syntyy tämän aidon, ylevän jalon, tunteen ja hänen sanomansa todellisen sisällön ristiriidasta. Lopputulos on viiltävän aito (ja tragikoominen) kuva tuon natsin sielunmaisemasta.

että kun tänne postataan ulkomaalaisen tekemä rikosuutinen, niin sinä olet heti kumoamassa väitteet, että ulkomaalaiset tekisivät enemmän rikoksia tai ainakin vähättelemässä rikoksien määrää tai laatua, tai sitten yrität kertoa kuinka suomalaisetkin tekevät rikoksia. Kyllä tuollainen on vähättelyä, tilastot todistavat ulkomaalaisten tekevän enemmän rikoksia. Etnisillä ryhmillä on paljon eroja ja niitä ei voida mitenkään "sopeuttamalla" tai muuten poistaa.

• Factum
        Aryan kirjoitti:

että kun tänne postataan ulkomaalaisen tekemä rikosuutinen, niin sinä olet heti kumoamassa väitteet, että ulkomaalaiset tekisivät enemmän rikoksia tai ainakin vähättelemässä rikoksien määrää tai laatua, tai sitten yrität kertoa kuinka suomalaisetkin tekevät rikoksia. Kyllä tuollainen on vähättelyä, tilastot todistavat ulkomaalaisten tekevän enemmän rikoksia. Etnisillä ryhmillä on paljon eroja ja niitä ei voida mitenkään "sopeuttamalla" tai muuten poistaa.

Ongelmaksi kohdallani koetaan, että osallistun niin usein rikollisuutta käsitteleviin keskusteluihin. En ole vähättelemässä kenenkään tekemiä rikoksia, vaan esittänyt nimenomaan kovempaa linjaa suhtautumisessa rikollisuuteen. Olen useissa ketjuissa todennut sen tosiasian, että yhteiskunnan syrjäytyneimmät ryhmät tekevät keskimääräistä enemmän rikoksia. Monet ulkomailta muuttaneet (ei heistäkään kuin pieni vähemmistö) kuuluvat juuri tähän ryhmään.

Sinun ongelmasi sensijaan tuntuu olevan mielipiteitteni vääristelyn ohella näkemys, ettei asioille voi mitään.

Rikollisuutta vastaan on taisteltava, eikä tyytyä laiskaan ajatteluun, ettei rikollisuudessa olevia eroja eri ryhmien välillä voisi poistaa. Totta on, että yhteiskunnan syrjäytyneet ryhmät tulevat aina tekemään enemmän rikoksia kuin muut, mutta ei tämä tarkoita, ettei eroja voisi vähentää tai että syrjäytyneisyys korreloisi ikuisesti niin voimakkaasti etnisen taustan kanssa kuin tällä hetkellä.

• teac
        Factum kirjoitti:

Ongelmaksi kohdallani koetaan, että osallistun niin usein rikollisuutta käsitteleviin keskusteluihin. En ole vähättelemässä kenenkään tekemiä rikoksia, vaan esittänyt nimenomaan kovempaa linjaa suhtautumisessa rikollisuuteen. Olen useissa ketjuissa todennut sen tosiasian, että yhteiskunnan syrjäytyneimmät ryhmät tekevät keskimääräistä enemmän rikoksia. Monet ulkomailta muuttaneet (ei heistäkään kuin pieni vähemmistö) kuuluvat juuri tähän ryhmään.

Sinun ongelmasi sensijaan tuntuu olevan mielipiteitteni vääristelyn ohella näkemys, ettei asioille voi mitään.

Rikollisuutta vastaan on taisteltava, eikä tyytyä laiskaan ajatteluun, ettei rikollisuudessa olevia eroja eri ryhmien välillä voisi poistaa. Totta on, että yhteiskunnan syrjäytyneet ryhmät tulevat aina tekemään enemmän rikoksia kuin muut, mutta ei tämä tarkoita, ettei eroja voisi vähentää tai että syrjäytyneisyys korreloisi ikuisesti niin voimakkaasti etnisen taustan kanssa kuin tällä hetkellä.

"Olen useissa ketjuissa todennut sen tosiasian, että yhteiskunnan syrjäytyneimmät ryhmät tekevät keskimääräistä enemmän rikoksia. Monet ulkomailta muuttaneet (ei heistäkään kuin pieni vähemmistö) kuuluvat juuri tähän ryhmään."

Ensimmäisestä lauseesta täysin samaa mieltä.
        Toinen lause kuuluisi mielestäni seuraavasti:
        .....osasta suuri enemmistö ja osasta juurikaan ei kukaan.....

• Andronikos
        teac kirjoitti:

"Olen useissa ketjuissa todennut sen tosiasian, että yhteiskunnan syrjäytyneimmät ryhmät tekevät keskimääräistä enemmän rikoksia. Monet ulkomailta muuttaneet (ei heistäkään kuin pieni vähemmistö) kuuluvat juuri tähän ryhmään."

"Ensimmäisestä lauseesta täysin samaa mieltä.
        Toinen lause kuuluisi mielestäni seuraavasti:"

Koska kaikki tietävät että syrjäytyminen on nimimerkin Teac mielipiteestä kiinni...

• Factum
        teac kirjoitti:

Ehkä on niin, että on järjetöntä yrittää esittää rehellisiä mielipiteitä. Ainoastaan totuuden tietoinen vääristäminen kärjistyneiden mielipiteiden aikaansaamiseksi näyttää näiden keskustelujen tarkoitukselta.

Kaipa on lopetettava kirjoittelu tai palattava ruotuun.

• teac
        Factum kirjoitti:

Ehkä on niin, että on järjetöntä yrittää esittää rehellisiä mielipiteitä. Ainoastaan totuuden tietoinen vääristäminen kärjistyneiden mielipiteiden aikaansaamiseksi näyttää näiden keskustelujen tarkoitukselta.

Kaipa on lopetettava kirjoittelu tai palattava ruotuun.

pitäähän "vastapuolella" muutama ei-fanaatikkokin olla.

• teac
        Andronikos kirjoitti:

"Ensimmäisestä lauseesta täysin samaa mieltä.
        Toinen lause kuuluisi mielestäni seuraavasti:"

Koska kaikki tietävät että syrjäytyminen on nimimerkin Teac mielipiteestä kiinni...

"Koska kaikki tietävät että syrjäytyminen on nimimerkin Teac mielipiteestä kiinni... "

tämä väite perustuu?
        Kerrotko niin, että tällainen vähä-älyinenkin ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2423
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      119
      1289
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      993
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      251
      873
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe