Ilmaston lämpenemistä pidetään ensisijaisena syynä Oseaanian alueiden
vuosi vuodelta rajuimmiksi yltyviin myrskyihin.
USA:n hallitus on antanut varovaisen arvionsa Katrinan tuhoista.
Presidentti on sanonut saman, jonka jokainen voi päätellä,
jälleenrakennus kestää vuosia.
Ilmaston muutosten vaikutus Maan suursäätiloihin on saanut asiantuntijat
varoittelemaan yhä pahemmista luonnonkatastrofeista.
Nyt joudutaan pähkäilemään uusiksi mm johtavan supervallan investointikohteet:
Maailman demokratisointi vai palaaminen luonnonvoimien vahinkojen
ennaltaehkäisytyöhön.
Katrina toi 100mrd$ laskut!
5
359
Vastaukset
- 1+1= x
Laskit tuon katariinan tuhot? Laskes mitä kuluvan syyskuun aikana
g-8 maat kuluttavat? NO tuhoja korjataan seuraavat 10v.- tukkusutija
sytymäviisas laskisit omat kulusi vaikka potensseilla
- Mulkku-Martti
tukkusutija kirjoitti:
sytymäviisas laskisit omat kulusi vaikka potensseilla
OOtko ite huomannu, että pystyt muodostamaan ymmärrettäviä lauseita vaan vittuillessas? On se tietysti hyvä lähtökohta, että ees sillon.
Lähtökohta kun on vaikea. Temestakuurilla oleva vanha mummo jolla kuitenkin jatkuva ovulaatiokierre. - tukkusutija
Mulkku-Martti kirjoitti:
OOtko ite huomannu, että pystyt muodostamaan ymmärrettäviä lauseita vaan vittuillessas? On se tietysti hyvä lähtökohta, että ees sillon.
Lähtökohta kun on vaikea. Temestakuurilla oleva vanha mummo jolla kuitenkin jatkuva ovulaatiokierre.olen
on
on
kyllä
- tukkusutija
löytyy ruumita usan omalta maalta, ei kymmenissä vaan kymmenissä tuhansissa, niin suurvallan resurssitkin on pieniä ja apua tarvitaan.
sitä myös suotakoon.
kuten miltätä olin. perseaukiset maksavat laskut.
aina
amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745