nero ja tulevaisuudennäkijä mm. lentokonesuunnittelussa. Hänhän visionäärinä totesi, jotteivät lennokit pysy ilmassa puhaltamalla, vaan tarvitaan vinhasti pyöriviä ropelleja.
Viimeaikaiset lento-onnettomuudet ovat osoittaneet tämän todeksi. Montako potkurikonetta on tippunut verrattuna noihio puhaltamalla ilmaan saatettuihin ja alas tulleisiin?
Adolf Hitler
6
483
Vastaukset
- raksu
Adolf oli paljon muutakin... Useimmat hullut skitsot on niitä jotka vie kehitystä eteenpäin...
"Antakaa minulle 10 ja te ette tunne enää Saksan maata samaksi".
Puheensa mittainen valtiomies; 1945 näky oli toteutunut!- ihmishirviö
lukenu veikko huovisen:veitikan.sehän oli nimenomaan niitä aadolfin riekkuma temppuja,kuten myös kehitystä edellä oleva ummen ajokas.juutalainen lukee niikö belsebub dalmuudia.
- hdlf adlr
Jos tänä päivänä hitler johtaisi armeijaansa ja määräisi kaikille heille potkurikoneet, veikkaan että nykypäivän suihkumoottoreilla varustetut koneet saattaisivat noin about 100% todennäkäköisyydellä voittaa vain pelkällä kovalla nokalla.
- syystä
Saksalaiset hävittäjälentäjät olivat, ylivoimaisesti maaiman tehokkaimpia, vastapuolen koneiden alasampumisessa. Tämänpäivän vellipöksyille, tosiaan on vastustajat haettava,yli 80 v.veteraaneista(ne Hitlerin sotilaat ova kaikki yli 80v) Että sellaisia te nykyisin olette. Mielikuvitus- sotilaat.
- henkka
oli surkea natsi pelle,onneksi jenkit teki maihin nousun normandiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052