Onko Teillä naiset,jotka olette ahkerasti tyydyttämässä itseänne useimmiten clitoris,joka on pimpin raosta ulkona....?
Naiset jotka tyydytätte ahkerasti
10
13573
Vastaukset
- klitoris esillä
Mulla klitoris on iso ja on esillä. Olen ajatellutkin että sen takia mun on tyydytettävä niin usein itseni.
Klitoris siis saa kiihotusta kun puristan reiteni yhteen tai esim farkkujen sauma tekee niin hyvää, että on liikuteltava itseäni ja puristettava lihaksia. On päiviä että koko ajan tekee mieli siis uudestaan ja uudestaan...tänään ja eilen on taas ollut sellaista.
Kun olisi mies joka ymmärtäisi että saan helpommin mitä useamman saan! Siis klitoris pysyy kiihottuneena vaikka kuinka kauan. - nätisti sisällä on
mutta hyvin herkkänä,
tunnen jatkuvaa tarvetta sormeiluun.- Anonyymi
Moi mahtavaa..
- lilli
En tiedä johtuuko se isosta klitoriksesta joka on enemmän esillä vai mistä mutta tyydytän itseäni usein, koska klitoris on jotenkin aina hyvin kiihotus altis. Miten te miehet muuten, kiihottaako teitä iso ulkoneva klitoris?
- kiihoittaa
Sellainen sopivan kokoinen, hieman ulkoneva, possunpunainen ja kiihoituksesta liukas on ainakin minun makuuni. Pehmeä kieli pyörittämässä kuvioita sen ja muun alueen päällä saa aika villiksi..Välillä tunnusteleva sormi, tai kaksikin sisään hellästi ja huipun lähestyessä hieman rajummin. Luulisi jo aivojen tussahtavan pellolle (niinkuin minulla ovat jo tussahtaneet aikoja sitten)
Miltäs nyt tuntuu, tyttöset?
T, naatintoa antava, kun peässöö antammaan
(pääsiskin..) - kuulostaa
kiihoittaa kirjoitti:
Sellainen sopivan kokoinen, hieman ulkoneva, possunpunainen ja kiihoituksesta liukas on ainakin minun makuuni. Pehmeä kieli pyörittämässä kuvioita sen ja muun alueen päällä saa aika villiksi..Välillä tunnusteleva sormi, tai kaksikin sisään hellästi ja huipun lähestyessä hieman rajummin. Luulisi jo aivojen tussahtavan pellolle (niinkuin minulla ovat jo tussahtaneet aikoja sitten)
Miltäs nyt tuntuu, tyttöset?
T, naatintoa antava, kun peässöö antammaan
(pääsiskin..)hyvältä. Klitorikseni turpoaa jo pelkästä ajatuksesta...
- imukkeli
Ainakin minua! Esillä olevasta ja kookkaammasta klitoriksesta tulee erityisen voimakkaasti seksuaalisesti tunteva ihminen mieleen.
Miten on, "jäykistyykö" tai turpoaako klitoris vielä paremmin esille ollessasi voimakkaasti kiihottunut?
Tuollainen erottuvampi klitoris oikein kytsuu antamaan hellää hyväilyä suulla... - Nainen 40+
imukkeli kirjoitti:
Ainakin minua! Esillä olevasta ja kookkaammasta klitoriksesta tulee erityisen voimakkaasti seksuaalisesti tunteva ihminen mieleen.
Miten on, "jäykistyykö" tai turpoaako klitoris vielä paremmin esille ollessasi voimakkaasti kiihottunut?
Tuollainen erottuvampi klitoris oikein kytsuu antamaan hellää hyväilyä suulla...Tottakai turpoaa samalla kun koko ympäristö.
Ehkä kolmen- neljänkertaiseksi. Mitä kauemmin kiusotellaan sitä isommaksi ja herkemmäksi muuttuu!
Nykyinen miesystäväni kiihottuu kun saa minut tulemaan kertakerran jälkeen ja se on jotain ennenkokematonta. Nyt vasta tässä iässä suhtaudun seksiin estoitta ja saa molemmat innostumaan. Meidän on vaikea mennä julkisille paikoille, siis vaikka kävelemään, kun haluamme kosketella ja kiihottaa toisiamme aina kun olemme yhdessä.
Toisaalta olemme sen verran pervoja kai että kiihotumme kun joku katselee meitä... - Anonyymi
Bodarimuijan pieni kikkeli kiihottaa. Droppien vuoksi on myös kyltymätön ja kiimaisena koko ajan.
- nätti
Ei siis ole vaan "söpösti simpukassa" kuten mieheni sanoo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979