Outo perjantai yö

Sinderella-

Päivä alkoi hienosti. Kun pääsin töistä, lähdin suorinta tietä kotiin. Oltiin sovittu tyttöjen kanssa lähtevämme baariin stadissa. Illan tullessa kävin suihkussa, meikkasin, ja tein itsestäni edustavan näköisen. Wou, katsoin peiliin ja hämmästyin. Olin upea! Sitten illan saapuessa otin taksin ja ajoin hakaniemeen. Siellä minua odotti joukko ystäviäni. Vatsassa heitti kun odotin iltaa. Voisin paljastaa että olin aika puutteessa, joten etsin seuraa sillä silmällä baareista, joissa olimme. Menimme ensimääiseen baariin, ja siellä minun ei tarvinnut kauaa odottaa, kun katseeni osui erääseen upeaan urokseen. Se oli ihan upea, ihanat suklaa silmät ja ruskeat hiukset. Hänkin katsoi mua silleen. Sitten juteltiin jotain ja se tarjosi mulle juoman, ja toisen.. ja kolmannen. En muista monta cosmopolitania ja kaljaa vedin, kun me lähdettiin sen kämpille. Se ihanasti kuiskasi mun korvaan "haluisitko lähteä privaatteihin jatkoihin mun kämpälle?" tottakai! Me otettiin taksi ja ajettiin niille. Pussailtiin ja hyväiltiin takapenkillä. Sitten päästiin perille, ja se suurinpiirtein kantoi mut kolmanteen kerrokseen (missä se asui). Kaikki varmaan arvaakin mitä sitten tapahtui. Se oli alussa upeaa. Sillä oli ihana vartalo, ja se oli kokenut niissä asioissa. Sitten se alkoi oudoksi..
Se vaati mua läpsimään sitä matto-tamppaajalla sen peräpäähän. No, tietenkin tein sen (olin sen verran humalassa). Sitten sen vaatimukset nousi kokoajan. Se ei halunnut työntää siitintään mun sisälle, vaan sivellä mua sillä. Se oli ihan sairaan outoa. Sitten se ei halunnut käyttää kondomia, koska se rikkoi jumalan tahtoa. Lopulta sain siitä outoodesta tarpeekseni, kun huomasin, että kirjahyllyn vieressä paloi punainen valo. Ei vittu, siellä ol kamera. se oli nauhoittanu kaiken mitä me tehtiin. Aloin huutaa sille, mutta se vaan heitti mut ulos sen ovesta. Kun keräsin tavaroitani oven edestä, sellanen blondi käveli rappuja ylös ja selvästikkin asui sen tyypin kanssa, tai jopa seurusteli. Se alkoi tivata multa että kuka oon, ja alkoi hutkia mua. Olin ihan peloissani ja juoksin rappuset alas. Alhaalla soitin taksin ja ajoin kotiin. Huomasin ettei mulla ollut avaimia, ja soitin kaverilleni, joka tuli hakemaan mut sen talon pihalta, sen prätkällä.
Sen nimi oli (sanotaan nyt vaikka) Simo. Se oli tosi mukava tyyppi, mut vähän outo. Simolla on 2 poikaa, joista toisen kummitäti mä olen.
Kun simo tuli, kerroin sille tilanteeni suurinpiirtein. Se oli jotenkin outo. se vaan tuli ihan mun lähelle ja aina väillä koski mua sen kädellä lanteelle. Mä yritin työntää sitä pois mutten onnistunu. "arvaa mitä" se kysy ja mä sanoin "no". "Haluun sua" Simo sano ja suuteli mua. Olin niin äimänkäkenä, etten osannut tehdä siihen mitään. Olin ihan paniikissa kun se alkoi kouria mua ja puristi mua vasten seinää, tiedän että se kaikki oli väärin, mutta olin niin sekaisin, etten jaksanut panna vastaan. Sen talon vieressä oli sen taloyhtiön roska-aitaus, johon simo vei mua. Se puristi mun käsiä yhteen, ja suurinpiirtein talutti mua. Olin ihan mukana asiassa, ja kuten arvata saattaa, me pantiin siellä roska-paikassa, ja sitten se vei mut himaan. Menin vaan nukkumaan, ja mua sattu alas. Aamulla heräsin, ja oon ollu tähän asti ihan paniikissa, koska me ei käytetty kortsua. Sain simolta tunti sitten tekstarin; "älä puhu eilisest kellekkään, nähään essolla kuudelta." En mennyt. nyt pelottaa

3

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OHO?

      Miten tollasta voi tapahtua oikeasti? Kamalaa. Et vielä sen mattopiiskamiehen karmeuksien jälkeen kaveritkin haluaa panna ja vielä roskiksen vieressä. Otan osaa. Älä lähde enää baarista tollasten outojen matkaan!

    • jykä

      sanoisinpa näin, että kannattaako heti tuntemattomille miehille ruveta "jakamaan", jos vähän puutteessa on? toivottavasti opit!

      • Annika79

        Tuntui todella pahalta kun luin tuon sun viestin. Voin vain kuvitella miten hirveältä susta tuntuu.. Mietin vain miten tuollaiselta voi välttyä. Humalahakuinen juominen on osa kulttuuriamme ja se mitä humalassa tulee tehtyä on hallitsematonta -ja joskus kohtalokastakin. Syyllisiä on tässä turha etsiä tai olla vihainen kellekään; se vie vain energiaa turhaan. On tärkeää että annat itsellesi anteeksi, sillä ihminen alkaa helposti toistamaan virheitään.. Niin uskomatonta kun se onkin. Ja lisäksi tarvitaan ahaa -elämys.

        Humalahakuinen juominen on todella yleistä ja voi vain kuvitella kuinka paljon tällaista sattuu. Et todellakaan ole ainoa.

        Hitsin hyvä kirja parisuhteisiin ja todellisen hellyyden kokemiseen on Mars ja Venus -kirjat. Ne ovat helpottaneet vastaavan tyyppisessä tilanteessa oloani ja auttaneet minua löytämään sellaista, jota ei löydy "nopeista suhteista". Tämä vain ideana..

        Musta oli hyvä juttu, että kirjoitit tänne palstalle!! Kerrassaan nerokas teko -meillä kaikilla on tässä tapahtumasarjassa ajattelemista.. Kukaan meistä kun ei ole täydellinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe