Miksi helluntai saarnaajat saavat tehdä mitä haluavat? He puhuvat jumalan sanaa mutta elävät kuin pedot. Ja ovat itse kuin pyhimyksiä. Luulen että jotkut niistä ovat riivattuja.
Helluntai saarnaajat
27
3631
Vastaukset
- Tanja
Katso sivut:
http://tasanen.com/index.php?sivu=kasetit&num=81&sort=3 21
ja lue: ULOSKUTSU SUURESTA PORTOSTA 18.06.2000- todellinen
kutsumustehtävä saarnata totuutta..minkä hän tekeekin...pidän siitä mitä hän saarnaa...sanan väärentämätöntä maitoa..ei korvasyyhyyn...
kannattaa kuunnella ja arvostella henki mikä on saarnojen takana... - ävyh
Patmos ja Leo melleri ovat valkoiseen kaapuun pukeutuneita demooni piruja.
- Anonyymi
ävyh kirjoitti:
Patmos ja Leo melleri ovat valkoiseen kaapuun pukeutuneita demooni piruja.
Niin on.
- lumpsis
Helluntaisaarnaajat saavat todellakin tehdä, mitä haluavat edellytyksellä, että teot eivät sodi Jumalan Sanaa, maan lakeja ja yleisiä sopivaisuussääntöjä vastaan.
Sama vapaus koskee kaikkia kansalaisia. Jumalan Sanaa vastaan tosin sotivat luullakseni vain sille arvoa antamattomat.
Jospa hieman valottaisit, mitä tarkoitat sanoilla "elävät kuin pedot".
Miksi luulet joidenkin heistä olevan riivattuja?
Pyhimyksiksi heitä ei ole julistettu. Tavallisia ihmisiä hekin ovat. He ansaitsevat kunnioituksen vajavaisuuksistaan huolimatta, jos toimivat em. säännösten puitteissa.
Kun esittää väitteen, pitäisi olla jotain faktaa väitteiden tueksi.
Näitä faktoja perään sinulta, Nainen. - Kielitoimisto,,
helluntaisaarnaaja on ymmärtääkseni yhdyssana..
- huh huhme
Voihan helluntain humaus. Nämä saarnaajat ovat vusi vuodelta, maallistuneet matkimaan pikkujoulujen menoja .Seurakuntaa nauratetaan ja pissitetään niin paljon kuin kerkeevät ja se on hyvä saarnamies joka saa parhaat naurut aikaan.Viihdettä koko homma, eikä jumalan palvelua .Hartaus puuttuu, tilalla on maailman menoon tottunut uskorokkipändi.Radio dei soittaa kuin maallinen radio nuoriso rokkia.Ei se musiikista tee hengellistä että sanat tehdään taivaallisiksi.Meno on kuin huume porukoilla rokki raikaa ja hypitään kuin vähä älyiset.No mestari tulee ja toteaa......?
- Anu_sAukko_
Niin on muistaakseni persereikäkin.
Hellarit kannattaisi yhdistää Nokia Missionin rippeisiin, koska siellä harrastellaan samoja asioita kuin hellareissakin. Ne ovat YHTÄ tietyissä puuhasteluissaan.
- Maikki Miuku
Kuuleppas herra tunturi,: Höpö, höpö ja huomenna taas höpöjuttujasi lisää.
Maikki Miuku kirjoitti:
Tunturissa tulee, ja sekin on Jumalan aikaansaannos.
- Anonyymi
Maikki Miuku kirjoitti:
Vieläkö muijansa on https://mvlehti.net/2016/09/06/ari-arska-paloheimo-saarnaa-jeesusta-ja-syyllistyi-kolmeen-seksuaaliseen-hyvaksikayttoon/
- jymytätillä on asiaa
Haista paska riivaajinesi, höpö höpö!
- jymytätillä on asiaa
Haista isot#pas-kat# riivaajinesi, höpö höpö! Taas näitä lukihäiriöisiä! Helluntaisaarnaaja on yhdyssana!
Onkohan niin, että uskonnollisiin lahkoihin kuuluvissa ihmisissä onkin enemmän seksuaalisesti kieroituneita kuin muissa ihmisissä ?
- ufiuyify
Itseasiassa helluntai liike rikkoo jatkuvasti avoimesti Suomen lakia ja tapoja vastaan. Ai miten? Siten että naisia syrjitään hävyttömästi, siten että suomen lain mukaan siitä voisi uhrit vaatia miljoonakorvauksia, jos olisi mikä tahansa muu yhdistys, tai työpaikka , harastusseura jne, Suomessa ja EU:ssa on laki sukupuolisyrjinnän kieltämiseksi .
- faithfully
tai sitten voisi miljoonakorvausten sijasta antaa anteeksi lähimmäiselleen ja voittaa siten hyvä pahalla Jeesus armahtaa laki ei, lakien säätäminen ja ja kuoleman syntien koroittaminen lakisääteisesti oikeututetuksi ja sitä kautta turmeluksen yleistäminen on merkki todellisesta lopunajasta jos uskoo todella jeesukseen siis jeesusta niin kannattaa lujittautua liitossansa kristukseen eikä ajatella joka käänteessä mitä saa itse, ei inhimillistä uraa saa yleensäkään taitetuksi taivaan rappusille
- jymytätillä on asiaa
Vitja mitä asiantuntijoita, suoraan puskasta! Ei pitäs esittää semmoisia väitteitä, jotka kumpuaa tunnemaailmasta, pitää pystyä perustelemaan faktoin. Saisit tieteellisessä kokeessa hylätyn arvosanan.
- hellari uskoo itseen
ovatt aikuiskastettuja ja hellariopin mukaan tämänjälkeen synnittömiä. Ei helluntailaisten tilaisuuksia synnintunnustuksia tehdä.
helluntailaiset eivä myöskään osaa pyytää anteeksi vaikka ovat uskonveljeä herjanneet.
oman kokemukseni perusteella helluntailaiset paatuneempia kuin maalliset ihmiset.- IhmettelijäJostain
Oot ihan oikeessa!
No katsokaapa nimim.jaikalin kirjoituksia.
Hän vähät välittää puuttua/ottaa osaa,tai edes selittää
miksi kaikkea sitä mitä on tapahtunut missiossa ja miksi!
Päivästä päivään saarnaa ja kinaa.
Kuivaa ja ei ainakaan kypsää pettu puuroa.
Omahyväistä tekstiä.
Betonista ruokaa.Pah!Ei mene kurkusta alas,ei.- faitfully
Jumalan sana asettaa kaikki ihmiset armosta saatavan vanhurskauden alle,nekin jotka eivät usko siihen , tuskin useatkaan helluntaisaarnaajat ajattelevat voivansa tehdä kaikkea mitä voisivat haluta ,jos pelastus on todellisuudessa saatu, ihminen voi useasti langeta lihan noustessa pintaan kokea jumalan armon voimallista vaikutusta siltikin,koska heillä on kyky hengen työn perusteella luottaa jumalaan uskon kautta, ja monet eivät kasvamattomuudessaan ja pyhittymättömyydessään välttämättä edes tiedä tai tajua että he voivat vielä toimia pitkälle vanhan luontonsa varassa suosiossa ja huumassa voi olla makeeta olla väkevä ja aina oikeassa oleva ,mutta todellinen pyhän hengen työ tekee vakaan ,riehaantumattoman ja hengellisissä voitoissa kerskailemattoman luonteen ja hengen erämaat ja koetukset kasvattavat uskossa ja vaikka lankeaisikin niin jeesuksen rakkaus vetää edelleen puoleen ja uudistaa jos tunnustaa syntinsä ja hylkää ne esim pietari olisi kääntänyt miekalla käden käänteessä kukaan ei olisi uskonut että . että kiivaasta kalastajasta tulee niin muuttunut ja kova hengen mies että kaikki kristilliset kirkkokunnat ovat siitä vielä samaa mieltä 2000v päästä, monet voivat nousta palvelemaan herraa esim julistuksessa kääntymisensä jälkeen mutta eivät ole välttämättä ole saaneet siihen jumalan kutsua tai hengellistä armoitusta silloin kun luuk 10.53-55j´ohannes yms sanoivat eräälle kaupungille jossa jeesusta ja heitä ei otettu vastaan sanoivat Johannes ja jaakob että herra tahdotko niin sanomme että tuli taivaasta tulkoon alas ja hävittäköön heidät mutta jeesus kääntyi ja nuhteli heitä ja sanoi( te ette tiedä vielä mistä hengestä te olette) ja he oli viettäneet aikaa jeesuksen seurassa jo ehkä 1-2 vuotta, he uskoivat, mutta pyhä henki ei ollut tullut vielä heihin , kun jeesus muutti oman elämäni 26v sitten uudestisyntyminen jeesuksen veren kautta muutti kerralla kaikki tosin se tie miten siihen tultiin piti sisällään todella ankaria vaiheita, saatana joutui jättämään kristuksen voitelun edessä sieluni henkeni ja ruumiini herra osoitti valtansa ajamalla perkeleen henget ulos alkoholin tupakan haureuden yms lähes kaiken muun synnin valta murtui ja jeesus sovitti ja puhdisti verensä kautta ja täyttämällä pyhällä hengellä ihme oli käsittämätön jouduin tunnustamaan vaikka olin ollut jo 2 v uskossa ja käynyt kasteella ja tehnyt parannuksen että en tuntenut jeesusta hänen haluamallaan tavalla vain katse ristihin muutti kaiken monet nuoret eivät tiedä välttämättä vielä mistä hengestä he ovat jos ihminen on vilpitön ja rehellinen herran edessä niin silloin hän heräjää avuksi
- VäärääTulta
Valitettavasti, omassa seurakunnassa on ollut vanhemmisto veliä jotka ovat olleet, inssesti pedofiilejä! ja usein on kutsuttu opettajia / saarnaajia jotka ovat miehimyksiä, hom-oja !
ja vieläpä ulkomailta asti, ja niitä kyllä on ihan kotimaassakin.
En havaitse että siellä olisi edes paimen, Herran valitsema vaan epäreilulla kyynärpää taktiikalla paikka otettu!
ja vanhimmisto veljistä useat ovat päässeet rahan (runsaat kymmynykset) voimalla asemaansa!
ja tätä "todistan" varovaisesti, idiootteja, (lääketieteellinen termi) ei hulluja, ja heidän tulisi olla kunten on vähimmäis vaatimukset Timoteukselle ja Tiitukselle annettu. hhmm
eli he eivät missään kohtaa ole taitavia opettajia vaan jopa vääränopin ellei peräti toisen ilosanoman julistajia. ja korvasyyhyn omaavat kuulijat KILJUVAT riemusta.
No, Kun Herra alkaa puhdistamaan omaa Morsiantaan tulee heille iso itku.
eli paimenen ovat kuin tässä:
Sak. 11:16
Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat.
Jos lampaan sorkat halkaistaa se ei voi kovin pitkälle liikkua vaan on pakotettu olemaan siinä missä on!
15 Sitten Herra sanoi minulle: "Ota vielä itsellesi hullun paimenen kapineet.
16 Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat.
17 Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon."
---
No Herra tekee oman aikataulun mukaan ja sitten he saavat mitä saavat. - saakouskovattehdämitä
haluavat myös syntiä???
- Anonyymi
Rukoilevat muslimien puolesta.Ilmankos islam leviää.
- Anonyymi
Narsismi vrt bussikuski. And https://mvlehti.net/2016/09/06/ari-arska-paloheimo-saarnaa-jeesusta-ja-syyllistyi-kolmeen-seksuaaliseen-hyvaksikayttoon/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351