hyvää sunnuntaiaamua

rahtari1

huuhaaväelle,ja tasapuolisesti,nyt on jo sunnuntain aamulenkkikin tehty ,kävin tos kilometrin päässä autolla ostamassa tupakkaa,ai että et otti sit voimille

75

1398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leidi_10

Sä ootkin reipas ollu ku autolla lenkilläkin jo käyny. Tais olla ylämäki mennentullen.. :))))

• rahtari1

jäkeenpäin mittasin matkan niin ostoksille oli kilometri ja kun kävelin autolle niin sinn oli 5kilometrii,et ois vaan pitäny suoraan kävellä kioskille,ja huomenta sullekkin

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

jäkeenpäin mittasin matkan niin ostoksille oli kilometri ja kun kävelin autolle niin sinn oli 5kilometrii,et ois vaan pitäny suoraan kävellä kioskille,ja huomenta sullekkin

menit mutkan kautta suoraan :)))

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

menit mutkan kautta suoraan :)))

mitään enää voi,mut tulihan testattuu toi auto et vieläks se toimii

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

mitään enää voi,mut tulihan testattuu toi auto et vieläks se toimii

testasin viime yönä omaa kärryä,tai oikeestaan iskareita,ku 6 immeistä kerralla kapakkaan kuskasin. Ei kovin hyvin kiihtyny..

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

testasin viime yönä omaa kärryä,tai oikeestaan iskareita,ku 6 immeistä kerralla kapakkaan kuskasin. Ei kovin hyvin kiihtyny..

nyt ressaa ittees meinaan tänään voi olla et lasketaan paatti vesille

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

nyt ressaa ittees meinaan tänään voi olla et lasketaan paatti vesille

siit ressaantunu. Kiva vaan oli auttaa kavereita :)) No jo ois kyl aikakin sen paatin!!

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

siit ressaantunu. Kiva vaan oli auttaa kavereita :)) No jo ois kyl aikakin sen paatin!!

ilmeisesti koeponnistaa sun kanssa ne kaikki vuoteet sen käsityksen sain

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

ilmeisesti koeponnistaa sun kanssa ne kaikki vuoteet sen käsityksen sain

joutuu nyt yksin mun ja brunen kaa lähtee.. Kyl me susta hyvä huoli pidetään..:))

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

joutuu nyt yksin mun ja brunen kaa lähtee.. Kyl me susta hyvä huoli pidetään..:))

mut kyl me se lonesome mukaan otetaan,onks huuhaaväki kieltäytyny lähtemästä reissuun

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

mut kyl me se lonesome mukaan otetaan,onks huuhaaväki kieltäytyny lähtemästä reissuun

mukaan? Onkohan sillä merimiestaitoja?

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

mukaan? Onkohan sillä merimiestaitoja?

sen merimiestaidoista tiedä mut kysy siltä,kyllä se purjeet laittaa sutjakkaasti onhan se niil liianeil tottunu roikkuu

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

sen merimiestaidoista tiedä mut kysy siltä,kyllä se purjeet laittaa sutjakkaasti onhan se niil liianeil tottunu roikkuu

kysyy,mä ujo oon.. hui..

• varatartsan
        leidi_10 kirjoitti:

kysyy,mä ujo oon.. hui..

Jo! :o)

• leidi_10
        varatartsan kirjoitti:

Jo! :o)

tuut sä? Huh,sainpas kysyttyy.. :)) Tuleekohan kielteinen vastaus..

• varatartsan
        leidi_10 kirjoitti:

tuut sä? Huh,sainpas kysyttyy.. :)) Tuleekohan kielteinen vastaus..

mun pitää tulla ja milloin? :o\

• leidi_10
        varatartsan kirjoitti:

mun pitää tulla ja milloin? :o\

no tohon paattiin minkä rahtari on rakentanu ja jonka se kai tänää laskee vesille.. :))

• varatartsan
        leidi_10 kirjoitti:

no tohon paattiin minkä rahtari on rakentanu ja jonka se kai tänää laskee vesille.. :))

on mastoja ja köysiä, tulen mielelläni. :o|

• Doe-01

Taitaa olla niin kova krapula,että kaasupolkimen painaminen saa hien nousemaan otsalle..;=)))?

• rahtari1

ei perhana oo kenosta mut kyl sen aika koittaa viel,mut hiet veti kyl pintaa tos ajaes,en tiennytkään et henkilöautoo on noin raskas ajaa,no on se hyvä et ne on sentään keksiny kääntyvät etupyörät

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

ei perhana oo kenosta mut kyl sen aika koittaa viel,mut hiet veti kyl pintaa tos ajaes,en tiennytkään et henkilöautoo on noin raskas ajaa,no on se hyvä et ne on sentään keksiny kääntyvät etupyörät

on iskenyt se flunssa,jota täällä tuntuu olevan yleisesti liikkeellä

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

on iskenyt se flunssa,jota täällä tuntuu olevan yleisesti liikkeellä

tuu kipeeks millään vaikka kuinka yritän ainoo konsti on järjestää työtapaturma

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

tuu kipeeks millään vaikka kuinka yritän ainoo konsti on järjestää työtapaturma

Työtapaturma on kai ainoa keino.Eikös ne väitä krapulaakin itse aiheutetuksi sairaudeksi,josta ei korvauksia tipu;)?

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

Työtapaturma on kai ainoa keino.Eikös ne väitä krapulaakin itse aiheutetuksi sairaudeksi,josta ei korvauksia tipu;)?

se taitaa mennä

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

ne saa korvauksia ketkä on töissä alkon päävarastossa tai jossain sivumyymälässä

• Doe-01 evk
        rahtari1 kirjoitti:

ne saa korvauksia ketkä on töissä alkon päävarastossa tai jossain sivumyymälässä

ollut nuorempana töissä eräässä kaljatehtaassa.Limppareita sai ottaa vapaasti,mutta minähän tietysti otin lavoilta Lonkeroa ja neloskaljatölkkejä.Viikon olin siellä duunissa,ja sain lopputilin.En siis ryyppäämisen takia,vaan siksi,että vyön alle oli "unohtunut"patteri talon tuotteita,ja porttivaksi huomasi kerran;=)))...

• rahtari1
        Doe-01 evk kirjoitti:

ollut nuorempana töissä eräässä kaljatehtaassa.Limppareita sai ottaa vapaasti,mutta minähän tietysti otin lavoilta Lonkeroa ja neloskaljatölkkejä.Viikon olin siellä duunissa,ja sain lopputilin.En siis ryyppäämisen takia,vaan siksi,että vyön alle oli "unohtunut"patteri talon tuotteita,ja porttivaksi huomasi kerran;=)))...

työharjottelussa ja vein kans kamaa olin keskolla ja sain kans loparit,ollaan kohtalotovereita

• Doe-01 evk
        rahtari1 kirjoitti:

työharjottelussa ja vein kans kamaa olin keskolla ja sain kans loparit,ollaan kohtalotovereita

mutta kyllä se kalja maistuu jonkinverran vieläkin,mutta varkaisiin ei enää viitsi lähteä:=))

Nytpä pitäis ehtiä vielä kauppaan..

• rahtari1
        Doe-01 evk kirjoitti:

mutta kyllä se kalja maistuu jonkinverran vieläkin,mutta varkaisiin ei enää viitsi lähteä:=))

Nytpä pitäis ehtiä vielä kauppaan..

pikasesti kauppaan,mut muista mayris,älä koiraa vaan unohda

• AMR-52

...olisikin vain kilometrin pääs puoti,mut tääl maal se on jo ylellisyyttä...))))) niin,Huomenta Siulle,ei kait nyt nin kenonen oo,

ettei jaksais kilometrii talsii...)))))

• rahtari1

ei oo kenosta ei se kilometri mitään,mut kun ekaks piti kävellä autolle ja sinne oli matkaa 5 kilometrii

• huomenta...=:))

• rahtari1

oikein hyvää sunnuntaiaamua sullekkin

• rahtari1 kirjoitti:

oikein hyvää sunnuntaiaamua sullekkin

sunnuntai ku toi aurinkokin paistelee...:)) Herää aamuun pirteempänä....=:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sunnuntai ku toi aurinkokin paistelee...:)) Herää aamuun pirteempänä....=:))

saadaan paatti vesille ku toi lonesome auttaa loppuun

• rahtari1 kirjoitti:

saadaan paatti vesille ku toi lonesome auttaa loppuun

Pääsee testaileen paatin mukavuudet....=;)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

Pääsee testaileen paatin mukavuudet....=;)))

kapu ja lupasin et toi lonesome saa ekaks koeponnistaa ne kaikki vuoteet,et ne kestää kans

• rahtari1 kirjoitti:

kapu ja lupasin et toi lonesome saa ekaks koeponnistaa ne kaikki vuoteet,et ne kestää kans

sovitaan sitten niin... pääasia kuhan ne tulee sit testattua...=;))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sovitaan sitten niin... pääasia kuhan ne tulee sit testattua...=;))

kiire sen paatin kanssa ettei mun tartte alkaa suunnittelee siihen suksia viel

• rahtari1 kirjoitti:

kiire sen paatin kanssa ettei mun tartte alkaa suunnittelee siihen suksia viel

ei oo ollu juuri apua paitsi sen sisustuksen suhteen....=:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

ei oo ollu juuri apua paitsi sen sisustuksen suhteen....=:))

kaikki nyt BLUE FOR YOU

• rahtari1 kirjoitti:

kaikki nyt BLUE FOR YOU

is the best....;))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

is the best....;))

nyt vaan lonesome töihin

• varatartsan

Eilen rapukekkereillä, eikä yhtään krapula. :o)

• rahtari1

hyvä et ei oo kenosta,säkö se harrastit niit rumpujen soittoo

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

hyvä et ei oo kenosta,säkö se harrastit niit rumpujen soittoo

On tullut soiteltua 10 vuotiaasta asti...

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

On tullut soiteltua 10 vuotiaasta asti...

pitkä aika,mäkin oon soittanu skittaa yli 20vuotta,mulla on fenderin strato ja tele,toista pidän yleensä slide vireessä kun soitan slideputkella sooloja ja joskus käytän myös gapoa

• rahtari1 kirjoitti:

pitkä aika,mäkin oon soittanu skittaa yli 20vuotta,mulla on fenderin strato ja tele,toista pidän yleensä slide vireessä kun soitan slideputkella sooloja ja joskus käytän myös gapoa

on vaan mayan kälynen basso josta on 2 kieltä poikki!

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

pitää Fendereistä? Hyväsoundisia skittoja.

Musiikki on todella hieno harrastus. Itse aloitin keikkailun 13 v. iässä. Kierreltiin pitkin suomenniemeä lappiin saakka keikoilla useita vuosia, enkä päivääkään vaihtaisi pois! :o)

• varatartsan kirjoitti:

Musiikki on todella hieno harrastus. Itse aloitin keikkailun 13 v. iässä. Kierreltiin pitkin suomenniemeä lappiin saakka keikoilla useita vuosia, enkä päivääkään vaihtaisi pois! :o)

noi slingerlandit? kaverilla on tuplatomeilla

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

nykyään vaan naapurien iloks,mut aikoinaan tuli soitettuu tommoset 4tuntii yhteen soittoon joka päivä

• varatartsan
        manxman kirjoitti:

noi slingerlandit? kaverilla on tuplatomeilla

kokeilin itse parilla keikalla kaverin slingerlandeja. Kivat oli, mutta pysyin kuitenkin Pearleissa. Sellainen 4:n konserttitomin satsi.

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

on vaan mayan kälynen basso josta on 2 kieltä poikki!

sun kanssa voidaan soitella status quota niin siin pärjää aika mones piisis kahel kiekel muunmuassa rain

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

nykyään vaan naapurien iloks,mut aikoinaan tuli soitettuu tommoset 4tuntii yhteen soittoon joka päivä

hieman hankala soitin treenejä ajatellen kaupungissa. Treenipaikka täytyy olla vähän syrjemmässä.

Mites rahtari tuo akustinen puoli, soitteletko myös akustista?

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

hieman hankala soitin treenejä ajatellen kaupungissa. Treenipaikka täytyy olla vähän syrjemmässä.

Mites rahtari tuo akustinen puoli, soitteletko myös akustista?

mut tällä hetkellä mul ei oo semmosta luuttua mut mieli tekis jotain 12kielistä

• rahtari1 kirjoitti:

sun kanssa voidaan soitella status quota niin siin pärjää aika mones piisis kahel kiekel muunmuassa rain

menee vaikka unissaan

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

6 ja 12 kielinen. Soittelee illanistujaisissa kavereilleen toivebiisejä. Todella kiva fiilis kuunnella varsinkin sitä 12 kielistä. Niissä kinkereissä kukaan ei huuda ja möykkää, vaan laulelee mukana...Jesss!

• rahtari1 kirjoitti:

osta landolaa(nykyään peders)

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

menee vaikka unissaan

teiän autotalliin joku bändi ja mä laitan sulle 2kieltä lisää ja otetaan tommonen quo linja,niin kyllä se siit lähtee ,kohta jo vedetään gerdundula

• manxman kirjoitti:

osti eikä se pysy ku epävireessä

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

landoloita,nehän on linnunlaulu puuta

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

osti eikä se pysy ku epävireessä

niissä stemmaa ees oktaavit,yhen biisin jälkeen jo epävireessä

• rahtari1

siinä on neljä isoo mastoo ja köysiä niin vietävästi

• nelimastoinen paatti fregatti?

• varatartsan

tulen viihtymään siellä kuin kotimaisemissa. :o\ Löytyykö jonkinlaista tähystäjän koria tai tasoa, vai tuonko oman pesän mukanani?

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

nelimastoinen paatti fregatti?

se oo gigantti

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

se oo gigantti

olette väärässä. Se on rabantti. :o|

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

olette väärässä. Se on rabantti. :o|

sen sanoit ku mul on siin apumoottorina trappen kone

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

tulen viihtymään siellä kuin kotimaisemissa. :o\ Löytyykö jonkinlaista tähystäjän koria tai tasoa, vai tuonko oman pesän mukanani?

vaan se oma pesäs sielt puusta mut janen ja sun välisistä suhteista mä en sit sano mitään

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

vaan se oma pesäs sielt puusta mut janen ja sun välisistä suhteista mä en sit sano mitään

Jane eikä Cheeta! Otan tän loman kannalta. Tuon sen pärekorin tullessani. :o|

Nyt täytyy lähtee hakeen naapurille ensiapua itseaiheutettuun pääkipuun. Pitää naapuria jeesata.

Palaillaan.

t. tuleva tähystäjä. (oliko se joku puosu vai...)

• leidi_10
        varatartsan kirjoitti:

Millainen pesä sul on? Voiko sitä tulla sit vilkasee? :)))

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

Jane eikä Cheeta! Otan tän loman kannalta. Tuon sen pärekorin tullessani. :o|

Nyt täytyy lähtee hakeen naapurille ensiapua itseaiheutettuun pääkipuun. Pitää naapuria jeesata.

Palaillaan.

t. tuleva tähystäjä. (oliko se joku puosu vai...)

ottaa minkä tittelin tahansa mut mä oon sit kapu

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

Millainen pesä sul on? Voiko sitä tulla sit vilkasee? :)))

lähti hakee naapurilta lääkettä itseaiheutettuun kipuun

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

lähti hakee naapurilta lääkettä itseaiheutettuun kipuun

eikös se lähteny hakee naapurille sitä rohtoo..? Hei,arvaa mitä mä huomasin sun ja nylkkärin ja ER:n jutussa.. ;)) En sano sitä,mut huomasin..

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

eikös se lähteny hakee naapurille sitä rohtoo..? Hei,arvaa mitä mä huomasin sun ja nylkkärin ja ER:n jutussa.. ;)) En sano sitä,mut huomasin..

kattoo,mut arvaan varmaan mist saattaa olla kyse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      594
      2094
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      104
      1049
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      987
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      857
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      778
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65