on sotilasdiktatuuri.
usa
7
709
Vastaukset
- kirjoitusvirhe
- humalastasi
toipumaan päin... Koita poika nyt ryhdistäytyä!
- viesti karkasi
t.i. ruskeepaaksi hetken luulin. Yritin pysäyttää, jolloin viesti lähti. Sellaista on tekniikka.
- wwwnational
Kyllä se voi siltä muslimiterroristi valtiosta tuntua siltä. Kyllä se Irakin armeija miehistö ylivoimastaan huolimatta, kovin äkkiä paskoi alleen aavikolla. Mahtoi se olla urheista muslimi sotureista nöyryyttävää, kun joukossa oli naisiakin aseineen. Tosiasiassa Irakilaiset eivät halunneet edes taistella, he halusivat Saddamista eroon. Ainoa aivopestyjen joukko oli kansalliskaartin, baath puolueen oma kurinpitäjä joukko.
Ei auttanut Saddamin puheet mahtavan Irakin armeijan ja Allahin yhteistyöstä. Oli niitä sadatuksia kiva kuulla ja lukea televisiosta, "jos amerikkalaiset hyökkäävät, niin Irakin mahtava armeija yhdessä Allahin kanssa lyö viholliset kuoliaaksi ja blaa blaa blaa". - Kalle
Ainakin on poliisivaltio, se nähtiin nyt helposti tämän kriisin yhteydessä maata ei pidä yhdessä muu kuin poliisien väkivalta; muistuttaa siinä suhteessa edesmennyttä Neuvostoliittoa.
- tippaakaan
Kävitköhän neukkulassa ollenkaan.. höpö höpö ! Mutta nämä nykyiset usanistit, muistuttavat kyllä taistolais-kommunisteja!
- tiktatuuri
juristithan siellä heti pähkäilevät minkälaisen jutun tästä saisi tai millä lakimumbojumbolla sen asian saisi kumoon jne. Get a good lawyer - and do it fast!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481