Voiko javascriptillä tehdä sellaisen palautelomakkeen joka lähettää vastauksen sähköpostiin?
Lomakkeessa olisi muutama kohta kysymyksiä: nimi, sähköposti jne ja sitten itse palaute.
Palautelomake
5
821
Vastaukset
- NotSoFun
miksi sotkea siihen scriptiä? Palveluntarjoajallasi on varmasti valmis koodi jo omalla palvelimellaan, jolla moinen toimii.
- Javascriptillä
Palautelomake tulee yrityksen sisäverkkoon ja palvelimella ei ole valmiita koodeja, php moottorista ei ole vielä tietoa.
Sitten kun saan oikeudet palvelimelle, asiaan tulee enemmän valaistusta. Olisin vain tehnyt lomakkeen valmiiksi. - tälläistä
Javascriptillä kirjoitti:
Palautelomake tulee yrityksen sisäverkkoon ja palvelimella ei ole valmiita koodeja, php moottorista ei ole vielä tietoa.
Sitten kun saan oikeudet palvelimelle, asiaan tulee enemmän valaistusta. Olisin vain tehnyt lomakkeen valmiiksi.
- Maco
moi, kokeile tuolta, saatko apua...Maco
http://www.sivuille.net/postittaja/ohje.jsp- maco säätää
muahah, sanopas hyvä maco mitä ihmeen hyötyä jonkun kolmannen osapuolen cgi -scriptistä on kaverille joka kysyy, että voiko javascriptillä tehdä palautelomakkeen joka lähettää sähköpostia? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273703- 412529
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412441Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82245- 181705
- 381669
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461603Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2931416- 1391411
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461358