Tämä on kesy mutta huvittava moka.
Hain töitä ja pistin hakemukset vahingossa vääriin kirjekuoriin. Miten lie mennyt sekaisin. Puhelinmyyjä-hakemus meni kenkä ja laukkukauppaan ja vastaava puhelinliikkeeseen.
Pääsin haastatteluunkin puhelinliikkeeseen, mutta haastattelija ei ollut saada minua haastateltua naurultaan, sen verran verraton hakemukseni kenkäkauppaan oli ollut. Olin pistänyt hakemuksia jo tonnikaupalla menemään ja olin tehnyt nämä viimeiset hieman kieli poskessa ja kehuskelin laveasti rakkauttani kenkiin ja laukkuihin. Haastattelija oikein luki otteita hakemuksestani ja rypi naurussaan. Myönsikin että kutsui haastatteluun piruuttaan koska "tuollainen persoona tuli nähdä omin silmin."
Kännykkämyyjä löysi jopa yhteneväisyyden ja lohdutti että voihan kännyköitä kutsua kengiksi -ainakin ennen vanhaan- kenkäpuhelin nimittäin.
Onneksi huumorintaju säästää moisilta. Naurua vain kehiin ja se siitä. Olin selkeästi pellen osassa siinä haastattelussa, mutta eipä tuollaisen saa antaa hämätä.
En muuten saanut työtä.
Työnhakua
3
1966
Vastaukset
- hahaa..
Oikein itse mr.bean!!!
- lovetti
Minä laitoin joskus hakemuksen masikkakauppiaaksi jouluna ja sain duunin...
- Lääkärin kiinnostus.
Piti mennä ensin lääkärintarkastukseen. Lääkäri pyysi minua riisumaan nakuksi? Ihmettelin,kun kysymyksessä oli vain varastotyö? Riisuin ja jätin kikkelini jalkojen väliin taakseppäin. Lääkäri kysyi,:" Missäs se höppi siotten on"? Päästin sen sitten näkyviin ja lääkäri sanoi,että:" Te olette vähän lihavakin"? Sanoin lääkärille että ei hänkään kovin kleinipoika ole? Lihava lääkäri sanoi olevansa jo vanha mies.Ja sain pukeutua. Varaston työnjohtaja sanoi että olin ollut vähän nokkava lääkärille? Hän otti minut silti työhön jossa viihdyin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3722654Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632110Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401156