Tämä on kesy mutta huvittava moka.
Hain töitä ja pistin hakemukset vahingossa vääriin kirjekuoriin. Miten lie mennyt sekaisin. Puhelinmyyjä-hakemus meni kenkä ja laukkukauppaan ja vastaava puhelinliikkeeseen.
Pääsin haastatteluunkin puhelinliikkeeseen, mutta haastattelija ei ollut saada minua haastateltua naurultaan, sen verran verraton hakemukseni kenkäkauppaan oli ollut. Olin pistänyt hakemuksia jo tonnikaupalla menemään ja olin tehnyt nämä viimeiset hieman kieli poskessa ja kehuskelin laveasti rakkauttani kenkiin ja laukkuihin. Haastattelija oikein luki otteita hakemuksestani ja rypi naurussaan. Myönsikin että kutsui haastatteluun piruuttaan koska "tuollainen persoona tuli nähdä omin silmin."
Kännykkämyyjä löysi jopa yhteneväisyyden ja lohdutti että voihan kännyköitä kutsua kengiksi -ainakin ennen vanhaan- kenkäpuhelin nimittäin.
Onneksi huumorintaju säästää moisilta. Naurua vain kehiin ja se siitä. Olin selkeästi pellen osassa siinä haastattelussa, mutta eipä tuollaisen saa antaa hämätä.
En muuten saanut työtä.
Työnhakua
3
2012
Vastaukset
- hahaa..
Oikein itse mr.bean!!!
- lovetti
Minä laitoin joskus hakemuksen masikkakauppiaaksi jouluna ja sain duunin...
- Lääkärin kiinnostus.
Piti mennä ensin lääkärintarkastukseen. Lääkäri pyysi minua riisumaan nakuksi? Ihmettelin,kun kysymyksessä oli vain varastotyö? Riisuin ja jätin kikkelini jalkojen väliin taakseppäin. Lääkäri kysyi,:" Missäs se höppi siotten on"? Päästin sen sitten näkyviin ja lääkäri sanoi,että:" Te olette vähän lihavakin"? Sanoin lääkärille että ei hänkään kovin kleinipoika ole? Lihava lääkäri sanoi olevansa jo vanha mies.Ja sain pukeutua. Varaston työnjohtaja sanoi että olin ollut vähän nokkava lääkärille? Hän otti minut silti työhön jossa viihdyin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1642984Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.332824Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii381836Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K241803- 1841690
- 2061536
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3251483- 1011441
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �171259Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,711225