menettäneet malttinsa ? Keskustalaisesta politiikasta minua kiinnostaa lähinnä se, että kuka keskustalainen politikko on ollut kallein veronmaksajille, esim kielikouluissa?? SDP:ssä näytetään ylepeilevän sillä, että Eero Heinäluoman "kielikylvyt" ulkomailla eivät maksaneet yhyeiskunnalle kuin vaivaiset 14.000 euroa.
Ovatko äänestäjät ......
13
519
Vastaukset
- sulo vilen
...taitaa riittää kielitaidoksi suomi ja savo mallia jäätteenmäki (ja muinoin karjalainen ja vähän myöhemmin väyrynen)?
- opettelemaan
Kiinaa tai Viroa?
- Reinikainen
opettelemaan kirjoitti:
Kiinaa tai Viroa?
...on uutteria yrittäjämiehiä, ei siis demari eikä edes kepulainen.
- tulemast..
opettelemaan kirjoitti:
Kiinaa tai Viroa?
Zing szag zong...
- sieltä..
Reinikainen kirjoitti:
...on uutteria yrittäjämiehiä, ei siis demari eikä edes kepulainen.
huoltamoseta, minä olla hjyvännäkone ja teke parempe tokastuse halpemalla!
- maksumies
Heinäluoman suusta on nyt paras tulla täydellistä oxfordinenglantia ja paljon!
Turhasta en maksa. Jos kuuluu tankeroita, rahat takasi ja HETI!!!- Mikko-Bernhard
huumorilla on tilaa, enemmänkuin Paavo Lipposen saappaissa.
- Keskustaporvari
Liikanen, Sunqist, O-P Heinonen, Koivisto, Sorsa,...
- Otsikossa hymiö
...
- Otsiksossa hymiö
...
Anneli Jäätteenmäki oli persiilleen menneen pääministeriyden jälkeisenä kesänä luxus-kielikurssilla Skotlannissa. Tuo matka maksoi veronmaksajille 25,000 mummon markkaa.
- Heinänsyöjä
Oliko Jäätteenmäki siis yhdellä kielikurssilla joka on suositusnormien mukainen määrä ?? ja hinta oli siis 25000 mmmelin markkaa,niinkö ??
No heinäluoma on ollut vuoden sisällä kolmella eri kielikurssilla (suositus yksi)ja kustannus 14000 Brysselin ruplaa (epäilen summaa suuremmaksi)
Jokatapauksessa tuolla ilmoitetullakin summalla se tekee 83240.22 mummelin markkaa.
Joten kyllä Heinäluoman on pakko olla kovapäisempi (lue tyhmempi). - varmasti
kannatti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912450V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914271Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1094012- 513648
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533351- 1163304
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482235- 392143
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271968On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva131651