vaikka en tehnyt mitään laitonta. Sinne ei oo mitään yhteyspuhelintakaan, jotta olis voinut kysyä että mikä mättää. Ylläpidon toimesta oli vaan poistettu. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
HUUTONET POISTI
6
2205
Vastaukset
- jouko100
ei ainakaan minun.Luulisi että niillä on joku spammisuodatin päällä.Minulla oli keskustelupalstaarikkeitä ja veivät jopa kauppaoikeuteni.
- kiluliini
Ooko tehnyt jotain vääraa kun ei lasketa siville ???
- Eeh
Olen yrittänyt tunnin verran huutonettiin,mutta aina tulee teksti sivua ei voi näyttää,onko koko huutonetti suljettu toivottavasti siitä edes ilmoitetaan.
Epätoivoisesti yrittävä - mkp
Eeh kirjoitti:
Olen yrittänyt tunnin verran huutonettiin,mutta aina tulee teksti sivua ei voi näyttää,onko koko huutonetti suljettu toivottavasti siitä edes ilmoitetaan.
Epätoivoisesti yrittäväminäkin olen nyt tovin yrittänyt sinne,ilmeisesti jotain teknisiä ongelmia siellä päässä. näin päättelen.. hetken jo epäilin että syy olis täällä päässä mutta ei taida (onneksi) olla kun näköjään muillakin on samoja ongelmia!
- Eeh
mkp kirjoitti:
minäkin olen nyt tovin yrittänyt sinne,ilmeisesti jotain teknisiä ongelmia siellä päässä. näin päättelen.. hetken jo epäilin että syy olis täällä päässä mutta ei taida (onneksi) olla kun näköjään muillakin on samoja ongelmia!
Nyt pääsin vähän yli puolen yön mutta kestikin se
olis kiva joskus päästä aiemminkin - Eeh
Kyllä taas huutonetti tökkii ei pääse millään sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205