vaikka en tehnyt mitään laitonta. Sinne ei oo mitään yhteyspuhelintakaan, jotta olis voinut kysyä että mikä mättää. Ylläpidon toimesta oli vaan poistettu. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
HUUTONET POISTI
6
2214
Vastaukset
- jouko100
ei ainakaan minun.Luulisi että niillä on joku spammisuodatin päällä.Minulla oli keskustelupalstaarikkeitä ja veivät jopa kauppaoikeuteni.
- kiluliini
Ooko tehnyt jotain vääraa kun ei lasketa siville ???
- Eeh
Olen yrittänyt tunnin verran huutonettiin,mutta aina tulee teksti sivua ei voi näyttää,onko koko huutonetti suljettu toivottavasti siitä edes ilmoitetaan.
Epätoivoisesti yrittävä - mkp
Eeh kirjoitti:
Olen yrittänyt tunnin verran huutonettiin,mutta aina tulee teksti sivua ei voi näyttää,onko koko huutonetti suljettu toivottavasti siitä edes ilmoitetaan.
Epätoivoisesti yrittäväminäkin olen nyt tovin yrittänyt sinne,ilmeisesti jotain teknisiä ongelmia siellä päässä. näin päättelen.. hetken jo epäilin että syy olis täällä päässä mutta ei taida (onneksi) olla kun näköjään muillakin on samoja ongelmia!
- Eeh
mkp kirjoitti:
minäkin olen nyt tovin yrittänyt sinne,ilmeisesti jotain teknisiä ongelmia siellä päässä. näin päättelen.. hetken jo epäilin että syy olis täällä päässä mutta ei taida (onneksi) olla kun näköjään muillakin on samoja ongelmia!
Nyt pääsin vähän yli puolen yön mutta kestikin se
olis kiva joskus päästä aiemminkin - Eeh
Kyllä taas huutonetti tökkii ei pääse millään sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381