vaikka en tehnyt mitään laitonta. Sinne ei oo mitään yhteyspuhelintakaan, jotta olis voinut kysyä että mikä mättää. Ylläpidon toimesta oli vaan poistettu. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
HUUTONET POISTI
6
2146
Vastaukset
- jouko100
ei ainakaan minun.Luulisi että niillä on joku spammisuodatin päällä.Minulla oli keskustelupalstaarikkeitä ja veivät jopa kauppaoikeuteni.
- kiluliini
Ooko tehnyt jotain vääraa kun ei lasketa siville ???
- Eeh
Olen yrittänyt tunnin verran huutonettiin,mutta aina tulee teksti sivua ei voi näyttää,onko koko huutonetti suljettu toivottavasti siitä edes ilmoitetaan.
Epätoivoisesti yrittävä - mkp
Eeh kirjoitti:
Olen yrittänyt tunnin verran huutonettiin,mutta aina tulee teksti sivua ei voi näyttää,onko koko huutonetti suljettu toivottavasti siitä edes ilmoitetaan.
Epätoivoisesti yrittäväminäkin olen nyt tovin yrittänyt sinne,ilmeisesti jotain teknisiä ongelmia siellä päässä. näin päättelen.. hetken jo epäilin että syy olis täällä päässä mutta ei taida (onneksi) olla kun näköjään muillakin on samoja ongelmia!
- Eeh
mkp kirjoitti:
minäkin olen nyt tovin yrittänyt sinne,ilmeisesti jotain teknisiä ongelmia siellä päässä. näin päättelen.. hetken jo epäilin että syy olis täällä päässä mutta ei taida (onneksi) olla kun näköjään muillakin on samoja ongelmia!
Nyt pääsin vähän yli puolen yön mutta kestikin se
olis kiva joskus päästä aiemminkin - Eeh
Kyllä taas huutonetti tökkii ei pääse millään sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591