ulkomailta?Siinä vasta kysymys,mutta mistä maasta?Suomalaiset naiset ovat menneet niin omahyväisiksi ettei niistä ole tavalliselle suomalaiselle miehelle.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 33
Vanhimmat
Jos haluat vaimon, jolla ei paikat roiku 40 vuotiaana, niin suosittelen vaimoa Filippiineiltä, Thaimaasta, Malesiasta tai muista Aasian maista. Nämä naiset ovat seksikkäitä myös ikääntyneenä ja säilyttävät siron ja hoikan ulkonäkönsä pitkään. Lisäksi useimmat Aasialaiset naiset ovat elämänmyönteisiä, joilla on positiivinen elämän asenne, joten nalkuttavasta vaimosta ei ole pelkoa. Jos miehenä kohtelet Aasialaista vaimoasi kuin prinsessaa, niin saat lähes täydellisen avio/avoliiton, josta ei puutu hyvää seksiä, huumoria eikä iloisuutta.
olen jo pitkään pähkäillyt miksi ihmeessä suomalainen nainen on ruma ja lihava, enemmistö siis. Ja pahasuinen...
Nuo idän ihmeet on järkyn näkösiä vanhetessaan, ja niin edelleen.Mitä enemmän ikää tulee, niin sen paremmalta tuo suomalainen nainen näyttää noiden aasialaisten naisten rinnalta.En itsekkään koskisi pitkällä tikulla rupsahtavaan idän ihmeeseen.Silloin kun idän ihme alkaa rupsahtaa, alkaa suomalainen nainen hehkua.
itse muuttaa sinne ulkomaille?
...et olisi millään keksinyt fiksumpaa vasta-argumenttia. Ulkonäön puuttumisen lisäksi myös älyä vähän?
...
Tähän viestiketjuun on tullut jo suomalaisia naisia solvaavia viestejä jotka olen poistanut. Joten jätetään kirjoittamatta tämäntyyliset viestit joissa halvennetaan yleensäkään ketään.
Voiskohan niissä olla tota hmmm jotain todenperää?
hyvä ystävä kun tämä on täyttä totta nykypäivän Suomessa,joten ei tämä yhtään halvenna suomalaisen naisen asemaa nyky-Suomessa.
shefu on vähän jäävi puhumaan näistä asioista
ikävää vaan että valitsee poistaa sen sijaan että antaisi tietävämpien kertoa miten asiat on !
peräkammarista kajahtaa
poistettuja...tunnustan, että oli ylililyötejä, poistetuissa. Poisto oli aiheellinen, vaikka viestit multa. Kiitos! OK.
Venäjän karjalasta esim. Svetogorsk ja muualtakin, Karjalan alueelta(siis Venäjän) Matkat ei paljon maksa. Ja Anteeksi Suomen naiset, jos tuli ylilöntejä, viestit poistettiin jo. Oli liiaksi leikkimieltä. Tämä rajantakainen suositus on sen vuoksi, että tarjontaa on.
Mun kokemuksella suomalaiset naiset on elämälle katkeria. Niil ei muka ole aikaa pitää hauskaa ku jo vaaditaan lapsentekoa ja perheeseen sitoutumista.
Ja usein ne on kateellisia miehille. Oon monesti saanu kuulla kateellisia kommentteja koulutuksestani, harrastuksistani, palkastani... ne vaan haluis saman ilman panostusta. Laiskoja kitisijöitä ovat!
en ole tavannut yhtään hyvännäköistä, elämänmyönteistä, tasapainoista, älykästä ja tyylikästä suomalaista naista. Kaikki edellinen samassa paketissa siis.....kateellisia valittajia, joilla huonot vartalot on lähempänä minun kokemusta. Säälin suomalaisen miehen asemaa.
Mun mielestä suomalaisella naisella on kaikki mitä nainen voi toivoa, ja silti se valittaa maailmassa eniten. Miksi???
Suomessa on hyvä asua. Täällä voi asua missä haluaa, tehdä mitä haluaa elääkseen ja harrastaa mitä haluaa. Missä siis vika?
Kertokaa mulle arvon naiset!!!
olen tähän saakka luullut, että nimimerkin taakse kätkeytyy nainen. Olenko siis erehtynyt 50% no totta toinen puoli ; =) !
Kyl oot erehtyny ihan 100%:sti, eli olen mies! Valitettavasti..?
Oonko mä kitissy niin paljon, että mua naiseks luullaan??? Mähän oon kitissy vain kitisijöille! ;)
jos olisin luullut humanoidiksi virhe olisi ollut 100%. En mä edes naiselliseksi... vaan jotakin perhe-lapsiasiaa joskus oli, kun miehet eivät yleensä niistä puhu. Että sorgen! ; =)..
Mä puhun mistä vain, ja joskus jopa ihan asiaakin.
etten ryhtynyt liehittelemään, olis tullut nolo tilanne. Eikun tsemppiä!!!
Oma vaimo kaikkea tuota ja vielä enemmän. Ei riitaa ole ollut kertaakaan. Meidän taloudessa kun ei ole ongelmia, vaan järjestelykysymyksiä.
Mutta jos et oikein tunnu tapaavan suomalaisia hyvännäköisiä fiksuja naisia koskaan vika voi olla kyllä sovinistisessa asenteessasi, jenkkakahvoissa, kaljamahassa tai ämpärinrumassa naamassasi..? Kerrohan mikä kalikka kalahtaa vai oletko täydellinen ja kaunis kuin sika pienenä?
Ei suomalaiset naiset mitenkään omahyväisiksi tai katkeriksi ole muuttunu. Miehethän täällä valittaa ja kitisee. Kyllä sinä suomalaisen naisen saat jos vähän jaksat vaivaa siihen nähdä. Vinkki, ole herrasmies ja sivistä itseäsi. Nainen on PALJON muutakin kun ulkokuori.
kun meinasin pissiä pöksyihin aloittajan viestiä.Kyllä Suomalainen nainenkin on iloinen,jos pidät kun "Prinsessaa"mutta kun teiltä ei voi muuta odottaa,kun että sohvaperunana makoilette.Hellyyttä ei osata näyttää yms.Onkos se helpompaa ulkolaiselle naiselle.
on Suomen kansallisvihannes!
olen "SOFFAPERUNA"?Parempi ulkomaalainen kuin jäykkä suomalainen,joka ei osaa antaa periksi missään asiassa.Aloitusta on tahallaan profosoitu,että saatais keskustelua aikaiseksi ja siitähän tämä meinasi sefukin hermostua.
On paljon helpompaa rakastaa ulkomaalaista. Jo pelkästään " I love you " irtoaa kielenkannattimista helpommin kuin "minä rakastan sinua". Suomalaisten naisten ongelma on usein siinä, ettei olla naisellisia. Katukuvassa erottaa aina ulkomaalaisten naisen, joka pukeutuu tyylikkäästi, käyttää korkokengiä, ei nauraa röhötä kuten suomitytöt, puhumattakaan liiallisesta alkoholin käytöstä, joka saa näyttämään naisen halvalta. 99% miehistä haluaa rinnalleen, edustavan ja näyttävän vaimon, joka on sivistynyt, fiksu ja seksuaalisesti aktiivinen. Tämä on fakta ja valitettavasti tätä kriteeriä ei täytä kuin aniharva suomityttö.
vaikka ei tunnetakkaan. No sinun valintasi, lienee Afriikka. On niinkuin 2-kärpästä yhdellä iskulla. No ne ei tosin ole, pitkäaikaisia, joka lienee etu sekin. Ei ehdi kyllästyä, kun jo poistuvat, seuraavalle "maksavalle" ; =)) !!!
taidat puhua syvällä rintaäänellä ja omakohtaisella kokemuksella..
muutoma vihainen akka(mustasukkaisiako?) mtta muuten asiallinen ja ajankohtainenkin aihe. Hyvä jussukka, jatka samalla linjalla. Ei tartte aina olla päivän uutinen, jota käsitellään, nehän jokainen löytää. Tsemppiä!!
Mä en soffalla loikoole. Mul on paljon harrastuksia. Urheilijaksikin voisi laksea.
Prinsessana oon pidelly useampaakin, mutta pari osoittautu sit ihan katkeraksi skitsoksi ja yks muuten vain maailmalle katkeraksi ja yks poltteli pilveä unohtaakseen katkeruutensa... sit on tietty kymmeniä muita, mut niitä ei pahemmin jaksa edes muistella... tai mieli järkkyy liikaa.
monet höh, että tumppukin... hah, ei niitä edes muista yhden yön jälkeen, turhia juttuja. Vakavaia taas ei unohda koskaan, etenkin jos jäivät keskentekoisiksi...
saa hyviäkin aiheita,kun niitä "höystää"
riittävästi.Eihän aiheen tarvitse olla lehdestä.
yhdistä loma ja vaimoehdokkaiden koekäyttö.
kyllä kannattaa, ja on sitäpaitsi hauskaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000862&posting=22000000010375850