..."/> ..."/>

Ujojen miitti, Turku

tulijoita?

Saisiko oman porukan kasaan samanhenkisistä ihmisistä, turun suunnalta? Miitistä tulisi miellyttävä, koska kaikki ymmärtäisivät miitin "luonteen" -----> yhdessä keksisimme tapaamisen onnistumisen eteen suunnitelmia, jotta KUKAAN ei pääsisi syrjäytymään tässä porukassa.

13

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.R.

      Mä voisin ilmoittautua. Vaikka pahiten ujostuttaa juuri vähän isommissa porukoissa.

      • mukana

        sittenhän meitä on jo kaksi:D ei niin iso porukka. ainakaan vielä.


      • jäbä23
        mukana kirjoitti:

        sittenhän meitä on jo kaksi:D ei niin iso porukka. ainakaan vielä.

        hyvä idea mut harmi etten asu turussa.


    • H.R

      Luettu yli 80 kertaa. Silti ei vastauksia ole tullut. Ehkä ovat liian ujoja, tai sitten muuten vaan uteliaita muu paikkakuntalaisia.

      • Helmi*

        Olis se kiva osallistua mutta kun en kanssa turussa asu. Kyllä 02 alueella.


      • vaan
        Helmi* kirjoitti:

        Olis se kiva osallistua mutta kun en kanssa turussa asu. Kyllä 02 alueella.

        no sit sun pitäs vain hieman matkustaa:)


    • H.R.

      Ehkä meitä on sitten vain kaksi. Jos tästäkään mitään tulee. Ensin olisi varmaan parempi tutustua vaikka ihan messengerin välityksellä. Sen verran voin paljastaa, että olen mies ja pidän raskaammasta rockista ja metallista.

    • H.R.

      Taisi miitti jutun aloittajalla mennä pupu pöksyyn, tai kiinnostus lakata kokonaan. Voipi olla että kuvittelen vaan.

    • jamppanurminen

      sillä meni kusi sukkaan ku sä sanoit tykkääväs rokista. vähä outo se o kyllä kauheesti haluu miittiä, kukaa ei oo ilmottautunu, mut ei haluu nähdä ees sitä yhtä joka ilmottautu. ehkä se on joku pelokas pikkutyttö tai pinnallinen huora, tai sit se o joku homo runkkari. ei tommosiin kanata aikaa tuhlata.

      • ansku

        toi ujojen miitti oli ihan hyvä idis, vaiks tosiaan ois kyl ehkä parempi jos tutustus mesen kautta ekan tai jotain, en välttist ainakaa ite menis vaa "suinpäin" sinne muute...nii ois kiva tietää et ketä sinne tulis.


    • jaunapauna

      ei turun miittiin näemmä enää ketään kun alottajakin juoksi karkuun, jos ei toi hr sit vielä.

      • peräinen

        Ei täällä karkuun olla juoksemassa eikä kiinnostus miittiin ole lakannut:@
        Halusin vain alkuperäisessä viestissä kerätä saman henkistä porukkaa, miittiä. Ei valtavaa porukkaa mutta enemmän kun kaksi-kolme. en ole halukas seurustelevana naisena tapaamaan tuntematonta yksittäistä miestä, vaikka kaverien löytämisestä olisikin kysymys. Ymmärtää ken tahtoo,mutta ei olisi luontevaa minulle. Monelle muulle ehkä olisi, mut ei mulle.


    • pinkkipitsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe