Demigod

mihin pyrit

Pilkkaat ja vainoat uskovia. Uskova ykköstä eritoten. Pyritkö epäjumalaksi kuten nimimerkistäsi voi lukea? En tajuu sua!

13

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyppi.

      Joo, samaa olen ihmetellyt. Mikä Demi? Demiurgi? Teinityttöjen lehti Demi? Viittaus Demoniin? Outo tyyppi. Veikkaan, että tyttö on parin siiderin jälkeen lukenut Demiä ja silitellyt koiraansa (engl. dog) ja siitä kehitellyt nikin DEMIDOG, mutta on vahingossa nousuhumalassa rekisteröinyt sen Demigodiksi.

      • Demigod

        Niin monet asiat selviävät sinulle paljon helpommin: Puoli tietäminen on arvailua !

        Siunausta
        Antti


    • Demigod

      Olen erittäin pahoillani sinun väärin ymmärryksestäsi: Minä en pilkkaa ketään vaan, yritykseni on saada pumpattua totuus esille.

      Toimin puolitoisena etsivänä: haluan todella tiettää onko esimerkiksi uskova 1 todella se jota hän sanoo edustavansa. Ei näet kysyvä koskaan tieltä eksy!

      Luin juuri Profetia palstalta Raimon vakuutuksen
      ettei hän ole se Kastemies, niin ellei Uskova vastaa onko hän. Niin asia on selvä. Hän on tämä
      kuuluisa kastemies.

      En pyri Epäjumalaksi minä olen vain niitä Jumalan vähempiosaisia lapsia. Suurempi osaiset
      ovat Kirkkojen johto elimissä Ja Synagoogien johtajina ynnä muina Rehellisesti sanoen sinäkin olet näitä Jumalan poikia, tietenkin jos vain uskot Jumalaan, Siloin sinäkin olet Demigod.

      Kyll sä tuut tajuu mua kunha sä vähän vartut kasvussa. Kun mua ei voi ymmärtää kukaan joka
      on Isis Jumalattaresta tietämätön. Minä vaan kun olen koettanut tuoda julki Isis Jumalattaren
      Kristin uskoon annettuja perinteitä. Ja minä kun oon sitä mieltä että niistä olisi jo aika luopua.

      Joten en minä parjaa ketään. Kysyn vain pitääkö meidän elää sekauskossa loppuun asti.

      Siunausta

      Antti

      • Vai semmoinen tehtävä oikein. Onpa siinäkin tehtävä.

        Olet kauhean kiinnostunut minun lihastani. Lihani edustaa langennutta ihmiskuntaa. Ei siinä ole mitään mielenkiintoista, se on sama kaikilla.

        Uudestisyntynyt henkeni taas edustaa Jumalaa eikä siinäkään sikäli ole mitään poikkeavaa, koska kaikilla uudestisyntyneillä uskovilla on sama Pyhä Henki.

        Mikä ihmeen kastemies? Aiotko kysellä kaikkien oikeiden ja keksittyjen ihmisten nimet. En ole Matti Nykänen, en ole punaposkinen vauva, en ole jesuiitta, en ole miss Suomi, en ole kastehelmi, en ole kastemies, en ole kastenainen, en ole kastevauva, en ole kastemurkku.....

        Ja kyllä minustakin on epätervettä käyttää itsestään nimeä "Puolijumala".


      • Demigod
        uskova_1 kirjoitti:

        Vai semmoinen tehtävä oikein. Onpa siinäkin tehtävä.

        Olet kauhean kiinnostunut minun lihastani. Lihani edustaa langennutta ihmiskuntaa. Ei siinä ole mitään mielenkiintoista, se on sama kaikilla.

        Uudestisyntynyt henkeni taas edustaa Jumalaa eikä siinäkään sikäli ole mitään poikkeavaa, koska kaikilla uudestisyntyneillä uskovilla on sama Pyhä Henki.

        Mikä ihmeen kastemies? Aiotko kysellä kaikkien oikeiden ja keksittyjen ihmisten nimet. En ole Matti Nykänen, en ole punaposkinen vauva, en ole jesuiitta, en ole miss Suomi, en ole kastehelmi, en ole kastemies, en ole kastenainen, en ole kastevauva, en ole kastemurkku.....

        Ja kyllä minustakin on epätervettä käyttää itsestään nimeä "Puolijumala".

        Isolle Jumalan Perheelle: Niinhän se sana sanoo
        , että nyt me olemme kaikki uskovat jäsenenen tässä taivaallisessa perheessä.

        Mitäs minä enää turhia kyselen minä tiedän jo mitä uskon suuntaa edustat. Sinä olet jo kertonut tarinoillasi ihan tarpeeksi kuinka paljon sinä vihaat uskon puhdistajia.

        Kuulut uskon puhdistajien Vainoharha lahkoihin
        ja toden näköisesti Rakkauden sijaan sinulla on vain viha sydämessä. Sen verran olen oppinut
        kaikesta kirjoittelustasi. Sinulla on suuri rakkaus Vaticaania kohtaan sen tiedän. Taivaan
        ja maan luoja on numero 2 si

        Yleensä jokainen jumalan lapsi on uudelleen syntynyt. Joten ei siinä mitään uutta ole. Onhan Raamatussa maininta siitä, että Saatanakin on kaikkein uskovaisin koko joukossa.

        Kuitenkin toivotan sinulle siunausta


      • Demigod kirjoitti:

        Isolle Jumalan Perheelle: Niinhän se sana sanoo
        , että nyt me olemme kaikki uskovat jäsenenen tässä taivaallisessa perheessä.

        Mitäs minä enää turhia kyselen minä tiedän jo mitä uskon suuntaa edustat. Sinä olet jo kertonut tarinoillasi ihan tarpeeksi kuinka paljon sinä vihaat uskon puhdistajia.

        Kuulut uskon puhdistajien Vainoharha lahkoihin
        ja toden näköisesti Rakkauden sijaan sinulla on vain viha sydämessä. Sen verran olen oppinut
        kaikesta kirjoittelustasi. Sinulla on suuri rakkaus Vaticaania kohtaan sen tiedän. Taivaan
        ja maan luoja on numero 2 si

        Yleensä jokainen jumalan lapsi on uudelleen syntynyt. Joten ei siinä mitään uutta ole. Onhan Raamatussa maininta siitä, että Saatanakin on kaikkein uskovaisin koko joukossa.

        Kuitenkin toivotan sinulle siunausta

        Oletpa perin alentuvainen jumaluudessasi. Jopa minulle surkealle saatanan seuraajalle suot siunauksen sanan.

        Ei sinua Lutherit kiinnosta. Olet vain närkästynyt, koska en suostu seuraamaan sinua väärän profeetan Ellen Whiten helmoihin.


      • Demigod
        uskova_1 kirjoitti:

        Oletpa perin alentuvainen jumaluudessasi. Jopa minulle surkealle saatanan seuraajalle suot siunauksen sanan.

        Ei sinua Lutherit kiinnosta. Olet vain närkästynyt, koska en suostu seuraamaan sinua väärän profeetan Ellen Whiten helmoihin.

        kunnon mies: Etkö sinö sittennkuulukaan Jumalan
        perheeseen: Mihinkä sinä sitten oikein uskot?

        Kyllä Mielestäni Martti teki kunnon elämän työn
        saadessaan aikaan hieman enemmän omantunnon vapauttakin. Ikä asia että hän ei saanut työnsä lopettajaa. Vaan hänen jälkeensä tulivat hajoittajat. Oletko sinä Hajoittaja vai rakentaja saanen kysyä.

        Nyt Lutherin kirkko tarvitssisi rakentajia.

        Siunausta sinulle


      • utelias lukija
        uskova_1 kirjoitti:

        Oletpa perin alentuvainen jumaluudessasi. Jopa minulle surkealle saatanan seuraajalle suot siunauksen sanan.

        Ei sinua Lutherit kiinnosta. Olet vain närkästynyt, koska en suostu seuraamaan sinua väärän profeetan Ellen Whiten helmoihin.

        Uskova 1 oletkos ottanut upotuskasteen? Jos et, niin mikset?


      • Demigod kirjoitti:

        kunnon mies: Etkö sinö sittennkuulukaan Jumalan
        perheeseen: Mihinkä sinä sitten oikein uskot?

        Kyllä Mielestäni Martti teki kunnon elämän työn
        saadessaan aikaan hieman enemmän omantunnon vapauttakin. Ikä asia että hän ei saanut työnsä lopettajaa. Vaan hänen jälkeensä tulivat hajoittajat. Oletko sinä Hajoittaja vai rakentaja saanen kysyä.

        Nyt Lutherin kirkko tarvitssisi rakentajia.

        Siunausta sinulle

        Oli Martti kunnon mies. Hänellä oli kyllä joitain vääriä juttuja, mutta hän etsi Jeesusta katolisen kirkon lakihenkisen ja ihmisoppisen kurimuksen keskellä, löysi armon, tuli uskoon ja sitä ilosanomaa lähti viemään joutuen hengenvaaraan.

        Kuulun Jumalan perheväkeen, mutta en ole minkään ihmisen seuraaja.

        Ehkä et sieltä Australiasta tiedä Suomen luterilaisen kirkon alennustilasta. Siellä epäraamatulliset naispapit ja liberaaliteologit ovat vallassa, joten uskoville siellä on tullut sangen ahdasta.

        Mutta on naurettavaa väittää, että väärä profeetta Ellen G. White olisi muka Lutherin uskonpuhdistustyön jatkaja. Ellen sen kuin saastutti senkin minkä Luther oli saanut puhdistettua.


      • utelias lukija kirjoitti:

        Uskova 1 oletkos ottanut upotuskasteen? Jos et, niin mikset?

        Kun aikoinaan tulin uskoon, kävin kastekeskusteluja helluntailaisten kanssa. Siinä oli muutaman kuukauden aika, jolloin punnitsin heidän puheitaan, luterilaisten puheita ja Raamatusta löytämääni. Rukoilin ja mietin asioita. Lopulta sain rauhan, että usko ja yksi kaste riittää. Kumma kyllä, ei kukaan ole sen jälkeen milläänlailla edes ottanut kasteasiaa esille, vaikka olen aina ollut tekemisissä helluntailaisten, vapaakirkkolaisten jne. kanssa.

        Olen siis täysin varma, etten tarvitse kuin yhden kasteen. Jos Jumala johdattaisi minut vaikkapa esimerkiksi baptistikirkkoon työhön tms., niin voisin käydäkin upotuskasteella.

        Samoin olen tyytyväinen niiden puolesta, jotka ovat käyneet toisen kerran kasteella uskoon tulonsa jälkeen. Pääasia, että ovat täysin varmoja tekemästään ratkaisusta. En missään tapauksessa halua sitä uskoa heiluttaa. Päinvastoin siunaan niitä, jotka uskovat ja ovat kastetut - ja kasteiden lukumäärästä viis.

        Adventistien kasteesta olen metelöinyt, koska siinä on pitänyt allekirjoittaa tai seurakunnan edessä vakuuttaa adventistien harhoppeihin sitoutumista (verhotummin tai paljastetummin). Ja mitä järkeä on kastaa jo kerran tai kaksi kertaa kastettuja ihmisiä, jotka eivät edes ole uskossa, vain saadakseen heidät jäseniksi adventtikirkkoon?


      • Demigod
        uskova_1 kirjoitti:

        Oli Martti kunnon mies. Hänellä oli kyllä joitain vääriä juttuja, mutta hän etsi Jeesusta katolisen kirkon lakihenkisen ja ihmisoppisen kurimuksen keskellä, löysi armon, tuli uskoon ja sitä ilosanomaa lähti viemään joutuen hengenvaaraan.

        Kuulun Jumalan perheväkeen, mutta en ole minkään ihmisen seuraaja.

        Ehkä et sieltä Australiasta tiedä Suomen luterilaisen kirkon alennustilasta. Siellä epäraamatulliset naispapit ja liberaaliteologit ovat vallassa, joten uskoville siellä on tullut sangen ahdasta.

        Mutta on naurettavaa väittää, että väärä profeetta Ellen G. White olisi muka Lutherin uskonpuhdistustyön jatkaja. Ellen sen kuin saastutti senkin minkä Luther oli saanut puhdistettua.

        En ole Ellenin ääni torvi. mutta en en ole havainnut hänen kirjoituksissaan mitään harhaankaan vievää. Jos elä näiden suositusten parissa, Niin voit pysy paljon terveempänä. Hengellisesti Ja fyysillisesti. Kuitenkin meille kaikille on annettu vielä toistaiseksi valinnan vapaus. Minä koettelen kaiken ja pidän sen mikä hyvää on

        Siitä että kiinnostukseni Historiaa kohtaan on
        saanut minut tutkimaan hieman tarkemmin Tämän
        pakanuuden ja kristillisyyden avioliiton seurauksia. Ei kai se

        Juutalisista syntynyt lahko myöskään ollut täysin puhdas kaikkine seremonioineen. kuitenkin vielä epäpuhtaammaksi se kävi tämän kahden uskntokunnan yhtymisen myötä. näytää siltä, että

        todellisuus taju katoaa kokonaan ajanmyötä. joten Kristin usko alkaa olla katoavaa tavaraa
        Supermarketeissa.

        Siunausta

        Antti


      • Demigod kirjoitti:

        En ole Ellenin ääni torvi. mutta en en ole havainnut hänen kirjoituksissaan mitään harhaankaan vievää. Jos elä näiden suositusten parissa, Niin voit pysy paljon terveempänä. Hengellisesti Ja fyysillisesti. Kuitenkin meille kaikille on annettu vielä toistaiseksi valinnan vapaus. Minä koettelen kaiken ja pidän sen mikä hyvää on

        Siitä että kiinnostukseni Historiaa kohtaan on
        saanut minut tutkimaan hieman tarkemmin Tämän
        pakanuuden ja kristillisyyden avioliiton seurauksia. Ei kai se

        Juutalisista syntynyt lahko myöskään ollut täysin puhdas kaikkine seremonioineen. kuitenkin vielä epäpuhtaammaksi se kävi tämän kahden uskntokunnan yhtymisen myötä. näytää siltä, että

        todellisuus taju katoaa kokonaan ajanmyötä. joten Kristin usko alkaa olla katoavaa tavaraa
        Supermarketeissa.

        Siunausta

        Antti

        "En ole Ellenin ääni torvi. mutta en en ole havainnut hänen kirjoituksissaan mitään harhaankaan vievää."

        Ellenillä on niin selkeitä Raamatun vastaisia opetuksia, että sinun täytyy olla aika haluton ja sokea Raamatun lukija, jotta voit tuollaisen tunnustuksen antaa Ellenin kirjoituksista.


      • Demigod
        uskova_1 kirjoitti:

        Kun aikoinaan tulin uskoon, kävin kastekeskusteluja helluntailaisten kanssa. Siinä oli muutaman kuukauden aika, jolloin punnitsin heidän puheitaan, luterilaisten puheita ja Raamatusta löytämääni. Rukoilin ja mietin asioita. Lopulta sain rauhan, että usko ja yksi kaste riittää. Kumma kyllä, ei kukaan ole sen jälkeen milläänlailla edes ottanut kasteasiaa esille, vaikka olen aina ollut tekemisissä helluntailaisten, vapaakirkkolaisten jne. kanssa.

        Olen siis täysin varma, etten tarvitse kuin yhden kasteen. Jos Jumala johdattaisi minut vaikkapa esimerkiksi baptistikirkkoon työhön tms., niin voisin käydäkin upotuskasteella.

        Samoin olen tyytyväinen niiden puolesta, jotka ovat käyneet toisen kerran kasteella uskoon tulonsa jälkeen. Pääasia, että ovat täysin varmoja tekemästään ratkaisusta. En missään tapauksessa halua sitä uskoa heiluttaa. Päinvastoin siunaan niitä, jotka uskovat ja ovat kastetut - ja kasteiden lukumäärästä viis.

        Adventistien kasteesta olen metelöinyt, koska siinä on pitänyt allekirjoittaa tai seurakunnan edessä vakuuttaa adventistien harhoppeihin sitoutumista (verhotummin tai paljastetummin). Ja mitä järkeä on kastaa jo kerran tai kaksi kertaa kastettuja ihmisiä, jotka eivät edes ole uskossa, vain saadakseen heidät jäseniksi adventtikirkkoon?

        Käytännön kielessä vihmonnalla ja kasteella on ero, Aivan kuin yöllä ja päivällä. Minä en tunnusta Koskaan Vihmontaa Kasteeksi: Koska se tulee Mithran käytäntö uskosta. Mitä Yhteistä meillä pitäisi olla viela uskossa ollessamme
        Pakanuuden kanssa?

        Siunausta
        Sinulle
        Antilta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe