Meneekö joku teistä Ikaalisten kylpylään Lavakauden päättäjäisiin ensi sunnutaina, eli 11.9?
Itse olen todennäköisesti menossa sinne!
Meneekö joku?
7
583
Vastaukset
- Kari fani
Ketä esiintyy ja millä meet Ikaalisiin?????
- Saapas
Siellä on useita esiintyjiä illan mittaan, mm. Pekkaniskan pojat ja Gebardi-yhtye. Siellä jaetaan myös kunniakirjoja monille artisteille menestymisestään. Tietoa tapahtumasta saat osoitteesta: www.hitit.fi. Ikaalisten kylpylän sivultakin saa jonkin verran lisätietoa!
Menen Tampereelle päin jo perjantai-iltana omalla autollani, osallistun lauantaina Pirkkahallissa järjestettäviin Puolustus- ja turvallisuusmessuille. - Kari fani
Saapas kirjoitti:
Siellä on useita esiintyjiä illan mittaan, mm. Pekkaniskan pojat ja Gebardi-yhtye. Siellä jaetaan myös kunniakirjoja monille artisteille menestymisestään. Tietoa tapahtumasta saat osoitteesta: www.hitit.fi. Ikaalisten kylpylän sivultakin saa jonkin verran lisätietoa!
Menen Tampereelle päin jo perjantai-iltana omalla autollani, osallistun lauantaina Pirkkahallissa järjestettäviin Puolustus- ja turvallisuusmessuille.Tästähän menet ohitse kun meet Ikaalisiin.
Jäätkö sinne yöksi vai???
Tuo Pirkkahallin tapahtuma olis kans ihan mielenkiintoinen
Täytys kysyy jos saisin vapaalipun sinne. Kari fani kirjoitti:
Tästähän menet ohitse kun meet Ikaalisiin.
Täytys kysyy jos saisin vapaalipun sinne.Et sä mitään ilmaislippua sinne saa, vaan OSTAT lipun sinne niinkuin muutkin.
- ..että...
Justiinax kirjoitti:
Et sä mitään ilmaislippua sinne saa, vaan OSTAT lipun sinne niinkuin muutkin.
Fatta kustantaa näitä "virkistysmatkoja" henkisesti sairaille ihmisille. Tämä oli puhdas arvaus...
- ........
Justiinax kirjoitti:
Et sä mitään ilmaislippua sinne saa, vaan OSTAT lipun sinne niinkuin muutkin.
En ole sulta Justiina kysynyt mitään ja mistä sä tiedät mun saamiset ym pidä huoli omista asioistasi
- Saapas
Kari fani kirjoitti:
Tästähän menet ohitse kun meet Ikaalisiin.
Täytys kysyy jos saisin vapaalipun sinne.Kaikkihan ostavat liput noihin Messutapahtumiin, elleivät ole järjestämässä niitä, tai mukana muuten messuhenkilöstössä. En jää Ikaalisiin yöksi! Auto täys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662189
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152186- 1101678
- 1321603
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 921185
- 54971
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234844Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa362840