anteeksi toinen mies

toinen nainen

Anteeksi toinen mieheni! Ihastuin sinuun , vaikka olet naimisissa ja minäkin varattu. Anteeksi , että nautin sexistä kanssasi enemmän kuin mistään muusta maan päällä. Anteeksi, että pidän kainaloasi turvallisimpana paikkana maan päällä. Anteeksi, että olet ruma. Muilta en anteeksi pyydäkkään, sillä minua on jo poljettu tarpeeksi maan rakoon joten nyt on aika minun itsenio elää miten haluan. Anteeksi vaan..

4

1926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harry Lime

Tai jostakin sieltäpäin, ainakin jos katsellaan aivojen suunnasta.

• anteeksi

Eikö anteeksipyynnöt pitäisi kohdistaa ennemmin niille petetyille osapuolille!?

• toinen nainen

juurihan kirjoitin että mua on poljettu niin paljon maan rakoon, etten mä enää pyytele muilta anteeksi. Sori vaan.. Ja nainen tiesi minkä miehen otti halutessaan naimisiin ja mun miekkonen tietää myös kun ilmotin jo ennen pettämistä että mulle riitti.. Kerrankin en petä itseäni :)

Elää voi vain kerran...

• markuusa

anteeksi että ihastuin sinuun ,anteeksi että nautin sek..tä kanssasi enemmän kuin mistään muusta maan päällä. Anteeksi että olet kaunis. Muilta en anteeksi pyydä, tarpeeksi on sinua ja minua poljettu maan rakoon,joten antakaamme toistemme elää mitem haluamme.Pyydän sinulta,älä ole niin kylmä ihmiselle joka sinua todella rakastaa unohtakaamme kaikki kauna ja paha toistemme väliltä....rakastan sinua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5081
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3733
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1292
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      773
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      759
    Aihe