Anteeksi toinen mieheni! Ihastuin sinuun , vaikka olet naimisissa ja minäkin varattu. Anteeksi , että nautin sexistä kanssasi enemmän kuin mistään muusta maan päällä. Anteeksi, että pidän kainaloasi turvallisimpana paikkana maan päällä. Anteeksi, että olet ruma. Muilta en anteeksi pyydäkkään, sillä minua on jo poljettu tarpeeksi maan rakoon joten nyt on aika minun itsenio elää miten haluan. Anteeksi vaan..
anteeksi toinen mies
4
1926
Vastaukset
- Harry Lime
Tai jostakin sieltäpäin, ainakin jos katsellaan aivojen suunnasta.
- anteeksi
Eikö anteeksipyynnöt pitäisi kohdistaa ennemmin niille petetyille osapuolille!?
- toinen nainen
juurihan kirjoitin että mua on poljettu niin paljon maan rakoon, etten mä enää pyytele muilta anteeksi. Sori vaan.. Ja nainen tiesi minkä miehen otti halutessaan naimisiin ja mun miekkonen tietää myös kun ilmotin jo ennen pettämistä että mulle riitti.. Kerrankin en petä itseäni :)
Elää voi vain kerran...
- markuusa
anteeksi että ihastuin sinuun ,anteeksi että nautin sek..tä kanssasi enemmän kuin mistään muusta maan päällä. Anteeksi että olet kaunis. Muilta en anteeksi pyydä, tarpeeksi on sinua ja minua poljettu maan rakoon,joten antakaamme toistemme elää mitem haluamme.Pyydän sinulta,älä ole niin kylmä ihmiselle joka sinua todella rakastaa unohtakaamme kaikki kauna ja paha toistemme väliltä....rakastan sinua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759