Anteeksi toinen mieheni! Ihastuin sinuun , vaikka olet naimisissa ja minäkin varattu. Anteeksi , että nautin sexistä kanssasi enemmän kuin mistään muusta maan päällä. Anteeksi, että pidän kainaloasi turvallisimpana paikkana maan päällä. Anteeksi, että olet ruma. Muilta en anteeksi pyydäkkään, sillä minua on jo poljettu tarpeeksi maan rakoon joten nyt on aika minun itsenio elää miten haluan. Anteeksi vaan..
anteeksi toinen mies
4
1943
Vastaukset
- Harry Lime
Tai jostakin sieltäpäin, ainakin jos katsellaan aivojen suunnasta.
- anteeksi
Eikö anteeksipyynnöt pitäisi kohdistaa ennemmin niille petetyille osapuolille!?
- toinen nainen
juurihan kirjoitin että mua on poljettu niin paljon maan rakoon, etten mä enää pyytele muilta anteeksi. Sori vaan.. Ja nainen tiesi minkä miehen otti halutessaan naimisiin ja mun miekkonen tietää myös kun ilmotin jo ennen pettämistä että mulle riitti.. Kerrankin en petä itseäni :)
Elää voi vain kerran...
- markuusa
anteeksi että ihastuin sinuun ,anteeksi että nautin sek..tä kanssasi enemmän kuin mistään muusta maan päällä. Anteeksi että olet kaunis. Muilta en anteeksi pyydä, tarpeeksi on sinua ja minua poljettu maan rakoon,joten antakaamme toistemme elää mitem haluamme.Pyydän sinulta,älä ole niin kylmä ihmiselle joka sinua todella rakastaa unohtakaamme kaikki kauna ja paha toistemme väliltä....rakastan sinua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1562012
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1681683Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21970- 64954
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917