teistä rasisteista on ihan oikeasti työelämässä? minkä ikäisiä olette?
kuinka moni
15
1005
Vastaukset
- WhiteRace
Eiköhän "rasistit" = mustien elättäjät käy töissä, muutenhan musta mies rituisi nälkään, kuka muuten maksaisi heidän elätyksensä, niinkuin heidän afrikkalaiset veljensä ilman Unicefin ruokapaketteja.
Jossain oli todettu, että 70 % suomalaisista on rasisteja tai omaa rasistisia mielipiteitä. Ja EU:han on antanut oikein erityisrahaa Suomeen rasismin vastaiseen toimintaan. Teitä hyysäreitä vain sattuu olemaan poliitikoissa enemmän kuin suhteellisesti koko väestössä.- WhiteRace
karvapää kirjoitti:
minua hyysäriksi? millä perusteella?
sanon sinua hyysäriksi. Aika selkeä hommahan se on, sinun silmissä kaikki tasa-arvoistetaan ja sinusta jokainen tuomio on tasa-arvoinen, koska tuomarithan on aina objektiivisia. Eli sinusta mustat ja valkoiset ovat tasa-arvoisia, mutta käytännössä tästä seuraa se, että mustia palvotaan ja valkoisia sorretaan, jotta mustat voisivat olla tasa-arvoisia.
WhiteRace kirjoitti:
sanon sinua hyysäriksi. Aika selkeä hommahan se on, sinun silmissä kaikki tasa-arvoistetaan ja sinusta jokainen tuomio on tasa-arvoinen, koska tuomarithan on aina objektiivisia. Eli sinusta mustat ja valkoiset ovat tasa-arvoisia, mutta käytännössä tästä seuraa se, että mustia palvotaan ja valkoisia sorretaan, jotta mustat voisivat olla tasa-arvoisia.
oli sinun näkemyksesi. minusta melko ennakkoluuloinen.
- WhiteRace
karvapää kirjoitti:
oli sinun näkemyksesi. minusta melko ennakkoluuloinen.
valitsetkohan sinä loukkauksesi jotenkin satunnaisesti jostain suvaitsevaisten ABC-kirjasta ja sitten vain lauot niitä miten sattuu... Kertoisiko minulle millainen on ennakkoluuloton ihminen? Anarkisti, hippi vai kenties vasemmistoliittolainen?
- Veto
Huomasitko Karvinen, kuinka "Valkoinen ajo" ovelasti kiersi alkuperäisen kysymyksesi? Halusi kuitenkin saada äänensä kuuluville.
- WhiteRace
että siihen loppui ne sinun epäilysi.
- Veto
WhiteRace kirjoitti:
että siihen loppui ne sinun epäilysi.
" Olen työssä käyvä ihminen,
Kirjoittanut: WhiteRace 7.9.2005 klo 13.53
että siihen loppui ne sinun epäilysi."
Taitaa olla tänään sitten vapaapäivä menossa. ;) - WhiteRace
Veto kirjoitti:
" Olen työssä käyvä ihminen,
Kirjoittanut: WhiteRace 7.9.2005 klo 13.53
että siihen loppui ne sinun epäilysi."
Taitaa olla tänään sitten vapaapäivä menossa. ;)mukaan jokainen työssäkäyvä on juuri nyt töissä, vaikka olisikin yö- tai iltatöissä?
Noh, somalien työllisyystilanteen voitkin tarkistaa ihan netistä, se on 40% kaikista työkykyisistä. - WhiteRace
WhiteRace kirjoitti:
mukaan jokainen työssäkäyvä on juuri nyt töissä, vaikka olisikin yö- tai iltatöissä?
Noh, somalien työllisyystilanteen voitkin tarkistaa ihan netistä, se on 40% kaikista työkykyisistä.Työpaikallahan ei tietenkään voi olla internetiä, vai mitä?
- päättää!
WhiteRace kirjoitti:
Työpaikallahan ei tietenkään voi olla internetiä, vai mitä?
Yritä jo päättää, oletko ilta- tai yötyössä ja sen takia päivällä kotona. Vai oletko nyt päivällä työssä työpaikalla, jossa on internetyhteys:)
Haiskahtaa... - WhiteRace
päättää! kirjoitti:
Yritä jo päättää, oletko ilta- tai yötyössä ja sen takia päivällä kotona. Vai oletko nyt päivällä työssä työpaikalla, jossa on internetyhteys:)
Haiskahtaa...Enhän minä sanonut olevani missään noista mainitsemistani vaihtoehdoista. Kerroin vain erilaisia mahdollisuuksia, ei pidä olla niin ennakkoluuloinen!
Miksi sinä kirjoitat tänne tähän aikaan, oletko työtön anarkistipunkkari vai, mitä häh??? - Kurre_Orava
WhiteRace kirjoitti:
Enhän minä sanonut olevani missään noista mainitsemistani vaihtoehdoista. Kerroin vain erilaisia mahdollisuuksia, ei pidä olla niin ennakkoluuloinen!
Miksi sinä kirjoitat tänne tähän aikaan, oletko työtön anarkistipunkkari vai, mitä häh???Oletkos koskaan nähnyt työssäkäyvää anarkistipunkkaria/hyysäriä?
- Folio Mulder
Ja ahkerasti raadan, mutta tyytyväinen omaan elämäntilanteeseeni, mutta politiikkojen heräämistä mm:ssa mamuasioissa toivon. Mamut ovat haitallisia taloudellemme ja iltapäivälehdetkin jo kirjoittelevat asioista.
- teac
reilu kolmekymppinen ja toimeentuloni maksavat veronmaksajat.
-meneekö nekin verot turhuuteen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402