Miksi lähetystyötä, jos jumala kuitenki ilmoittaa itsestänsä omilleen ja eikös uskikset ole uskovaisia jo heti syntyessään?
Vastaukset 3
- jike
Mitä sitä täältä kyselet.Lue raamaata niin ei tarvitse esittää hölmöläistä.Silloin voit opettaa muita tietämättömi jotka eivät uskalla lukea raamattua.
- Rose
Olen 14 v. tyttö ja olen halunnut julistaa Jumalan Sanaa. Olen tavannut toisen tytön, joka uskoi sielunsa kuuluvan pimeyteen. Aloin kertomaan hänelle varovasti valosta ja maailman hyvyydestä, mutta kuuntelin myös häntä. Juttelimme tuntikausia. Jonkin ajan päästä hän pyysi minua kertomaan lisää valosta. Oloni tuntuu paljon paremmalta julistaessani niille ihmisille Sanaa, jotka eivät tiedä siitä. Olen alkanut ymmärtää lähetystyötä, ja saatan isompana alkaa lähetystyöntekijäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791080
- 1041075
- 67512
- 47473
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8436- 13430
- 42412
- 15396
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391