Oletko tosikko?

laamari

Ei se suinkaan ole huumorintajuttoman synonyymi, eikä tiukkaotsaisen tai ruttuotsaisenkaan... jos ei Ruttua lasketa;)

Millainen ihminen teistä on tosikko?
Pidättekö tosikoista?
Oletteko itse?

ps. minä taidan olla....

23

1205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellenix

ai mää vai ,,,

no mä en oo tosicco, Näin on nähtäwä :D

Mä olen ikuinen etsijä,
      kummastelija,
      ihmettelijä vieraiden asioiden edessä.

Mutt tulisesti intohimoisesti mut saa tosikkomaisesti suhtautumaan tiettyihin tunteisiin vetoaviin asioihin; olisko se sit synonyymi lapsellisuudellennnnn =?)

Tosikko on tyyppi, joka kaavamaisesti kaikentietävästi *näinSe-on-ja sen pitää olla niin, näin se on aina ollut ja tulee olemaankin*.. kertoo kaiken hyväksymättä eriäviä mielipiteitä..

Tosikkomaisuus on kuivaa.
      tylsää.
      pah.

• laamari

varmaankin me kaikki (?) olemme tosikoita?

• Ellenix
        laamari kirjoitti:

varmaankin me kaikki (?) olemme tosikoita?

Tunteissamme olemme kaikki tosikkoja, olemmeko?

(*.*)

• EvaLuna

Omasta mielestäni, ja vähän jonkun muunkin mielestä kuulemma, olen iloinen, huumorintajuinen ihminen. Siitä huolimatta olen ilmanmuuta myös tosikko.

Ajattelisin, että tosikkous on jonkinlaista vakavuutta. Vaikka olenkin siis iloinen ja nauravainen, otan asiat yleensä vakavasti, tosissaan. Eli minun mielestä tosikkous ei ole niin negatiivinen sana, miltä äkkiseltään kuulostaa. Riippuu ihmisestä, mitä muita luonteenpiirteitä siihen liittyy. Jos sen lisäksi olisin tiukkaotsainen jne, ei kokonaisuus välttämättä olisi kovin miellyttävä.

Tosin huomaan kyllä, erityisesti näin kirjoittaessa, että tuo tosikkous tekee minusta vähän tylsän. Toivoisin joskus oppivani olemaan hauska ja huoleton myös kirjallisesti.

• laamari

jotain samankaltaista kai minussakin.

Samaan tapaan sitä voi olla vakavamielinen humoristi ja haaveellinen realisti ;)))

Minustakin tosikkous ei ole mikään negatiivinen juttu!

• EvaLuna
        laamari kirjoitti:

Samaan tapaan sitä voi olla vakavamielinen humoristi ja haaveellinen realisti ;)))

Heh, tosikkouteni oikein korostui, kun katsoin omaa kirjoitustani muiden samaan aikaan tulleiden joukossa. Huomasin ainakin puhuneeni totta.. =))

Nuo muutkin määreet voisin allekirjoittaa. Niihin lisäisin vielä rauhallisen tempperamentikon. (Onkohan sellaista sanaa olemassa?)

• taikis
        laamari kirjoitti:

porukkaan taidan minäkin kuulua, vakavamielinen humoristi....temperamenttinen totinen torvensoittaja, pilke silmässä. Usein huomaan juttujeni näyttävän paljon totisemmilta ruudulla kuin mitä olivat täältä lähtiessään :)) Tekisikö tuo pitkä matka, hymy hyytyy matkalla kun sanat singahtelevat sähköisiä kanavia myöten eteenpäin.

• laamari
        EvaLuna kirjoitti:

Heh, tosikkouteni oikein korostui, kun katsoin omaa kirjoitustani muiden samaan aikaan tulleiden joukossa. Huomasin ainakin puhuneeni totta.. =))

Nuo muutkin määreet voisin allekirjoittaa. Niihin lisäisin vielä rauhallisen tempperamentikon. (Onkohan sellaista sanaa olemassa?)

voisi varmaankin lisätä vielä
        ...ainakin minun kohdalleni, että
        tyyni dramaatikko ;))

• laamari
        taikis kirjoitti:

porukkaan taidan minäkin kuulua, vakavamielinen humoristi....temperamenttinen totinen torvensoittaja, pilke silmässä. Usein huomaan juttujeni näyttävän paljon totisemmilta ruudulla kuin mitä olivat täältä lähtiessään :)) Tekisikö tuo pitkä matka, hymy hyytyy matkalla kun sanat singahtelevat sähköisiä kanavia myöten eteenpäin.

seulan läpi, johon tarttuvat kirjoittaessa irronneet hymynkareet;))

• Hannamari.O

mun huumorintaju kestää aika paljon, nyt olen haeskellut sellasta palstaa jossa olis hauskoja tyyppejä.
      Olen käynyt täällä ennenkin lueskelemassa ilman kirjautumista, nyt oikein kirjauduin sisään:)
      Tää on aina vaikuttanu kivalta palstalta.
      Ei kai tartte kahvia juoda kun en siitä tykkää:)
      Yrttitee kyllä kelpaa, voisko mua varten joskus kupposen keittää?

• laamari

minullakin on kohtuullisen kestävä huumorintaju...
        Ehkä se tosikkous näkyy siinä, että sellaista henkilöön tai persoonaan kohdistuvaa irvailua joka on huolimattomasti kiedottu huumorin 'viattomaan' kääreeseen en siedä, ainakaan silloin, jos koen toisen osapuolen olenvan jollain tapaa heikoilla.

Tämä kommentti ei tarkoita sitä, että Sinä olisit moista harrastanut!!!! Pähkäilenpä vain tuota huumoriasiaakin ...ääneen.

• Pirre*

joissain asioissa, muuten olen hulvaton, paljon hulvattomampi mitä verbaalinen kykyni antaa ymmärtää..:)))

Olen totisen ilkikurinen tosikko....

Olen maailman surullisin totinen tosikko....

• laamari

kuulostaa tosi surulliselta ;(((

Onko se sinun surusi... kuin mustat kalat jotka aina uivat mielen pohjavirtauksissa? Vai kivi kannettavana? Vaiko hitaasti kiristyvä hirttosilmukka kaulassa???

• Pirre*
        laamari kirjoitti:

kuulostaa tosi surulliselta ;(((

Onko se sinun surusi... kuin mustat kalat jotka aina uivat mielen pohjavirtauksissa? Vai kivi kannettavana? Vaiko hitaasti kiristyvä hirttosilmukka kaulassa???

on kannettava selkä kumarassa ja suorin käsivarsin roikottaen, ja se meinaa pudota..

• tukkusutija

piti miettiä.

tosikko olen. vesitosikko tai tosi vesikko.

ei haikuakaan saati muuta säettä huumorista.

minä pidän tosikosta, tosikosta pusikossa no jaa?

sellainen ihminen on tosikko. kun on saanut tohtorilta, on itse heti maisteri.

• Jermu

ja vanhoillinen tavoiltani. Pidän huolitelluista naisista, enkä pidä mistään mustakaapu-niitti-gootti-lävistys-napapaita-pelleistä.
      Minulla ei ole huumorintajua, enkä naura koskaan.
      En ole myöskään kiltti koskaan kenellekkään.
      Eiköhän tossa ollut jo riittävästi tosikkomaisuudesta. Kjäh!

• laamari

kikolo ja gootti;))

*maalailee kuvan mieleensä* glups;))

• Ellenix

tuo kuvaa vain sukupuoltasi.

pah.

• Jermu
        Ellenix kirjoitti:

tuo kuvaa vain sukupuoltasi.

pah.

Mietin siis tarkemmin, kun sulle ei mikään kelpaa.
        No vaikka se, etten naura koskaan ja hymyileminen sattuu helkkaristi. Joko sillä saa lisää pisteitä?

• Ellenix
        Jermu kirjoitti:

Mietin siis tarkemmin, kun sulle ei mikään kelpaa.
        No vaikka se, etten naura koskaan ja hymyileminen sattuu helkkaristi. Joko sillä saa lisää pisteitä?

olen tosikko.
        -piste-•

• Ellenix

huumorimielellä :D

*hyvin menee Teilläkin*

*hymy*

• Jermu

johtuu varmaan siitä, että mä olen yksinkertaisesti helvatan hyvä.

• Ellenix
        Jermu kirjoitti:

johtuu varmaan siitä, että mä olen yksinkertaisesti helvatan hyvä.

ai hyvin menee vai,,,#####

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4330
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4089
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3746
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      108
      3625
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3357
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      87
      2932
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2646
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2354
    Aihe