Moi Kaikki Siistit tyypit! mites teillä menee? mulla menee loistavasti. Kuuntelen just Gwen Stefanii ja mulle tulee hyvä mieli biiseist: Crash,The Real Thing, Serious Jayhest toisest biisist!
MOIKKA
Moi Kaikki Siistit Tyypit
3
391
Vastaukset
- genesis piupau
minulla menee oikein huonosti koska en taaskaan ehtiny sinne riivatun bileisiin simpura soikoon!! saisivat kerrankin järjestää juhlat minun ehdoillani eikö totta? kyllä minutkin vois huomioida eikä aina aloittaa juhlimista ilman että olen paikalla vaikka hiukan myöhstynki noin 4 tuntia onkohan liikaa? no kuiteski ensi kerralla kyllä olen sitte ajoissa tosin siihen menee varmaan ehkä 1/2 vuotta niihin riivatun pileisiin!!
- miniammu
Mulla ei mee kovin hyvin koulus kuultiin et siel
on TÄITä!ei hyvin..Mut hyvä et jollain menee hyvin=)- blondi-72hki
olen ollut kohta 6 viikkoa kotona juomatta ja viihdyn lasteni parissa tosi hyvin,olen alkanut jälleen lenkkeilemään vaikka vaivaakin akillesjänteen tulehdus,näen huomenna pitkästä aikaa sisareni ja ylihuomenna toisen siskoni tytön sekä hänen äitinsä,sain siivousinspiksen.. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862