Uskovainenko on androgyyni???

Totuuden etsijä

Saattoiko Jeesus tehdä tyhjäksi ristinkuolemallaan ihmiseksi syntymisen. Sillä ykseydestä eli Jumalasta eroaminen ja Jumalan jakautuminen kaksinaisuudeksi on se SYNTI. Ja kun elämme kaksinaisuuden maailmassa teemme valintoja ja valitsimmepa kumman vaihtoehdon tahansa teemme aina syntiä. Eikä vain se ole syntiä, miten valitsemme, vaan se MIKSI valitsemme juuri sen toisen vaihtoehdon.

Ajatellaanpa nyt maailmassa olevaa ihmisten tietoisuuden lakia ja täydellistä luonnonlakia:
-   ei pimeyttä ilman valoa
-   ei yötä ilman päivää
-   ei lyhyttä ilman pitkää
-   ei matalaa ilman korkeaa
-   ei pahaa ilman hyvää
-   ei sotaa ilman rauhaa
-   ei kuolemaa ilman syntymää
-   ei vasenta ilman oikeaa
-   ei väärää ilman suoraa
-   ei saatanaa ilman Jumalaa
-   ei kaksinaisuutta ilman ykseyttä jne.

Valintoja:
-   syön tai en syö
-   nukun tai en nuku
-   ajattelen sitä tai en ajattele
-   hymyilen tai en hymyile
-   puhun tai en puhu
-   kirjoitan tai en kirjoita
-   teen sitä tai en tee
-   menen sinne tai en mene
-   saastutan tai en saastuta
-   uskon tai en usko

Ihminen vapaan valintansa vuoksi valinnoillaan luo elämänsä ja maailman, jossa elää. Ja ihmisen on aina pakko valita vaihtoehdoista toinen.

Aluksi ihminen oli ykseydessä Jumalassa, liitto purkautui ja syntyi ihmiskunta kaksinaisuuden maailmaan. Androgyyni ihminen tuli mieheksi ja naiseksi. Tarkoitus on, että kaksi yhtyy takaisin yhdeksi ja palaa ykseyteen eli liittoon takaisin.

Eli on yksi naru, joka on solmittu kahdesta nyöristä yhdeksi, naru puretaan kahdeksi ja solmitaan uudelleen yhdeksi naruksi. Siitä ei tule alkuperäistä, jos toinen nyöri katkaistaan pois ja valitset vain sen toisen nyörin.

Esimerkiksi vastakohdat hyvä ja paha ovat Jumalassa yhdessä narussa, ne erotetaan kahdeksi nyöriksi eli hyväksi ja pahaksi. Ei siitä tule alkuperäistä narua, jos paha nyöri leikataan pois. Eikä voi solmia narua alkuperäiseksi vain toisen nyörin eli hyvän kanssa, vaan siihen tarvitaan myös se paha nyöri. Siten Jeesus ei voi katkaista sitä toista nyöriä. Eikä Jeesus ole voinut käydä sinun (ihmiselämää tekemässä tyhjäksi) puolestasi solmimassa niitä nyöriä yhteen. Jeesus on käynyt näyttämässä esimerkkiä, miten ne nyörit solmitaan yhteen niin, että solmut ovat täydelliset.
Jumala on naru ja jokainen tänne syntynyt ihminen roikkuu siellä molempien nyörien päässä ja opettelee solmimaan ne nyörit yhteen. Esimerkiksi, jos kuvittelisi olevan vain toisen nyörin päässä, ihminen olisi androgyyni. Mielestäni uskovaiset näin ollen kuvittelevat olevansa androgyynejä.

2

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika mustavalkoista.

      Tuohan on ns. Ying & Yang tapa katsoa asiaa. Olen sitä mieltä että se on vain maallisen tason illuusio
      että ei voi olla hyvää ilman pahaa. Mikä totuus, mikä Jumala sitten onkin, mitä enemmän me sitä järjellä koitamme ajatella ja soveltaa maallisin laein, sen kauas me siitä oikeastaan päädymme. Ego vain tahtoisi yrittää selittää kaiken järjellä eikä hyväksy yksinkertaisia asioita totena, koska vaatii haasteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe