Kumppareilla tallomista

Kumpparifani

Onkohan kellään naisella/tytöllä kokemuksia kumppareilla tallaamisesta?
Sienien, ötököiden, tai tupakoiden. Jos on, niin kiinnostaisi tietää myös kumpparien merkki ja koko.

65

11562

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö -87

      Voisitko kertoa mikä on kumppari, onhan täällä kumpparista keskusteltu mutta ei ole selväksi vielä tullut. Ehkä kuva voisi valaista asiaa.

      Kiitos etukäteen

      • Kumpparifani

        Kumppari on sama kuin kumisaapas ja kumpparit ovat kumisaappaat.


      • kaupunkilainen

        Ihmeellistä, jos et tunnee kumppareita. Nykykaupunkilaisilla ei kuulemma ole kumisaappaita ollenkaan. O tempora o mores.


      • Sanna
        kaupunkilainen kirjoitti:

        Ihmeellistä, jos et tunnee kumppareita. Nykykaupunkilaisilla ei kuulemma ole kumisaappaita ollenkaan. O tempora o mores.

        On meillä kapunkilaisillakin kumppareita. Minulla on 38-numeron mustat Kontiot ja olen niillä tallaillut tupakoita sammuksiin ja polkenut jonkun ötökän pihalta.


      • juppilassa

        Oletko niin kaupunkilaisjuppi, että et tiedä mitkä kumpparit ovat? Sinulla on varmaan kännykkäkin, jota minulla ei ole, mutta kumpparit on.
        Tyttö-85


      • Minsku
        juppilassa kirjoitti:

        Oletko niin kaupunkilaisjuppi, että et tiedä mitkä kumpparit ovat? Sinulla on varmaan kännykkäkin, jota minulla ei ole, mutta kumpparit on.
        Tyttö-85

        Eräs lapsuuden ystäväni kävi kylässä, viimeviikolla ja kun ehdotin hänelle, että käydään metsässä poimimassa kanttarelleja, niin hän sanoi, että ei minulla ole kumppareita enää olemassakaan. Lainasin hänelle toiset kumpparini ja päästiin sienestämään. Mustia kontsuja molemmat kumpparit ja hän tumppaili maahan monta tupakkaa kumpparin alle.


    • Puutarhatyttö

      Rusauttelin aamulla kotiloita ja etana-ansasta ainakin 20 etanaa kumppareilla polkemalla. Minulla on nyt kahdet kumpparit kolmekasit ja kolmeysit mustat Kontiot. Niitä käytän rusautteluhommiin. Etanat eivät kyllä rusahda, vaan litsahtavat kivasti kumpparin alla.

      • toinen puutarhuri

        Aikaisemmin olen kerännyt hanskat kädessä lehtokotiloita vesisankkoon, jonne olen ne heittänyt hukkumaan. Eilen päätin kokeilla sinun konstia ja astuin ensin yhden kotilon päälle kumpparilla. Tähän asti olen vähän inhonnut niiden polkemista ja pelännyt, että ne eivät kuole painoni alla. Kuoli se pahus aika helposti, kun vielä pyöritteli kumpparia edes takas sen selässä. Tästä innostuneena tilsin niitä kymmeniä Kontion alle. Haravoin raadot pois, etteivät lajitoverit tule niitä syömään legioonittain.


      • Kumpparifani
        toinen puutarhuri kirjoitti:

        Aikaisemmin olen kerännyt hanskat kädessä lehtokotiloita vesisankkoon, jonne olen ne heittänyt hukkumaan. Eilen päätin kokeilla sinun konstia ja astuin ensin yhden kotilon päälle kumpparilla. Tähän asti olen vähän inhonnut niiden polkemista ja pelännyt, että ne eivät kuole painoni alla. Kuoli se pahus aika helposti, kun vielä pyöritteli kumpparia edes takas sen selässä. Tästä innostuneena tilsin niitä kymmeniä Kontion alle. Haravoin raadot pois, etteivät lajitoverit tule niitä syömään legioonittain.

        Talloitko ne kumpparin kantapäällä vai kärjellä? Ilmeisesti kärjellä kuin tumppaisit tupakan maahan. Minkä väriset Kontiot ja mikä on niiden koko?


      • se toinen
        Kumpparifani kirjoitti:

        Talloitko ne kumpparin kantapäällä vai kärjellä? Ilmeisesti kärjellä kuin tumppaisit tupakan maahan. Minkä väriset Kontiot ja mikä on niiden koko?

        Talloin ne niinkuin tupakannatsan, eli ensin kumpparin etuosalla polkaisin päälle, jolloin kotilon kuori murskaantui rikki ja sitten muutama "twistaus" vielä tehostamaan tuhotyötä. Kahdet kumpparit löytyy ja molemmat ovat mustia Kontioita ja kooltaan numeroa 37.


    • nihilisti

      ...tämän saman (yksinpuhelun?) aina vaan uudelleen? Etkö voisi lukea vanhoja viestiketjuja uudelleen?

      • kontsu

        Kaikki eivät jaksa seurata iänikuisia viestiketjuja ja kumisaapasjuttuja tarvitaan aina. Luen etusivun, mutten jaksa mennä toisille sivuille ja jos ei ole kumpparijuttuja, niin on hyvä, että joku meistä fanittajista aloittaa uuden.


    • Johanna

      Minulla on kokoa 37 olevat punaiset Kontio-merkkiset kumisaappaat. Ovat jo hieman vanhat ja kuluneet, mutta täysin vedenpitävät. "Savusieniä" on kiva polkea näin syksyisin.
      Mielenkiintoinen ajatus, että jotkut miehet ovat kiinnostuneita kumisaappaista seksuaalisessa mielessä. Olen kyllä huomannut joidenkin miesten luovan todella pitkiä katseita punaisiin saappaisiini, kun olen vaikkapa kävelylenkillä sateisena päivänä.
      Oma mieheni ei kyllä lainkaan syty kumisaappaistani, mutta tuntuu jännältä, että joitakin miehiä ne tuntuvat kiihottavan. Voisin myydä vanhat punaiset saappaani, jos joku haluaa vaihtaa ne uusiin samanlaisiin. Ne ovat noin kymmenen vuotta vanhat ja todella paljon käytetyt.

      • simo

        oot?


      • Pekka

        Ei ihminen mitään haluilleen voi. Hyvännäköinen nainen punaiset kontiot jalassa saa heti seksuaaliset halut esiin.


      • whitebear

        No varmasti saat niistä hyvän hinnan ... parhaan tosin kun pistät ne www.huuto.net:iin myytäväksi, ja vaikka hintavaraus niin että saat vähintään uusien hinnan (ellei HV ylity, parasta huutoa ei pakko hyväksyä). Kuva mukaan ja linkki tänne, niin johan huutoja tulee. Haulla voit katsoa esim. vanhojen huutojen tasoa (hakusanaksi Kontio ja suljetut huudot ... siellä enemmän)


      • tytöllä

        Tänään aamupäivällä bongasin Helsingin punavuoressa nuoren naisen beiget kumisaappaat jalassa! Malli taisi olla 70-luvulta. Pikävartiset pienellä korolla ja vetoketju varressa!! Päällään hänellä oli myös punertava sadeviitta tyylinen takki ja hame ja ihonväriset sukkahousut. Aivan ihanaa, että vielä näkee tällaisia naisia. Eikä edes satanut ja maakin oli kuiva! Tahtoo lisää smanlaisia näkyjä.


      • miellyttää

        Miehenä minäkin tykkään katsella naisia kumisaappaissa. Vaimolleni olen ostanut muutamia pareja kumppareita, mm. kahdet punaiset. Tosin vaimoni ei ole kovin kiinostunut miellyttämään minua kumisaappailla. Tietää kuitenkin mieltymyksestäni ja ymmärtää ja hyväksyy sen.


      • Marika

        Möksällä oltiin ja tuli kaverin kaa tumpattuu monen monta röökii valkeilla onks ne nyt sellaset kontiosaappaat 37 ja mutsin 39 liiskaks ja mustikoitakin keratessä niitä.Saappaatkin tuli ihan mustikkasiksi !


      • Anonyymi

        Minulla on punaisia Kontio ota 40 ja 41
        Valkeat Kontiot ja on vihreät Kontio kumisaappaat
        Olen eläkemies Kuopiosta


    • Ei mummo

      Kylä mäkin tallon sienii ja ötököitä korkokumppareillani ulkona mut mun mies tykkää kun mä tallon hänen kaluaan samoilla kumppareillani. tollaen tallomisen jälkeen ukolla kalu seisoo melko pitkään ja mäkin saan monet hekumat siinä samalla. Kande kokeilla tytöt.

    • Satu

      Kumppareilla poksauttelen mehutölkkejä maata vasten. Ne poksahtavat mukavasti, kun niitä polkaisee kumpparin kantapäällä. Kumpparit on 37 ja mustat kontiot, niinkuin suurimmalla osalla ikäisistäni tytöistä.

    • kumpparit

      Eilen iltapäivällä naapurirapun nuori tyttö talloi talon takapihalla sieniä punaisilla kumppareilla. Onnekseni jätti ne kuistille, jotta pääsin niillä yön aikana runkkailemaan. Mitkä kumpparit mahtoivat olla? Punaiset, ei kuitenkaan Kontiot ja musta pohja, samanlainen pohjakuvio kuin Kontioissa ja matalampi varsi. Koko oli 36.

      • tutkinut

        Ensimmäisenä tuli mieleen Viklat, mutta niitä ei kai ole punaisina. Niissä on mustat pohjat ja Kontioiden puuttuessa olen joskus niitäkin "käyttänyt" hommiin. Partiosivuilta tutkin ja löysin niitä punaisia kumppareita, mutta en tunnistanut häpeäkseni merkkiä.


      • KS.
        tutkinut kirjoitti:

        Ensimmäisenä tuli mieleen Viklat, mutta niitä ei kai ole punaisina. Niissä on mustat pohjat ja Kontioiden puuttuessa olen joskus niitäkin "käyttänyt" hommiin. Partiosivuilta tutkin ja löysin niitä punaisia kumppareita, mutta en tunnistanut häpeäkseni merkkiä.

        Kyllä ne vahvasti vaikuttaa Vikloilta, niitä on myös punaisina. Teräosan pohjakuvio sama kuin Kontioissa, korko on pienempikuvioinen. Nuoren naisen jalassa erittäin "maukkaat"...


    • Anne 20

      Kumppareilla on tullut tallottua ötököitä, kyykäärmeitä, hiiriä, sammakoita ja jos ties vaikka mitä. Tarkemmin olen selittänyt aikaisemmissa viestiketjuissa. Löytyy hakusanalla kumppareilla liiskaaminen.

    • Krisse

      Murkkuja poljen mökillä kumppareilla, koska ne inhottavat minua ja joskus ampparin, jota lämäsen sanomalehdellä ja kun se putoaa maahan niin polkaisen vielä kumpparilla päälle. Minulla on punaiset Kontiot, mutta mökkikontiot ovat mustat ja kokoa 39.

    • Ukkeli

      Lukekaapas näitä, jos kieliä osaatte. Siellä naisten kumpparien alle joutuvat siilit sun muut. Siis ridinboots.net

    • nainen

      En ole Hai- sukupolvea, vaan minulla on aina olleet mustat Kontio-kumpparit. Koko on vaihdellut ja nyt se on 38. Kumppareilla on tullut tallottua sieniä ja öttiäisiä ja tupakoita. Miehet näyttävät tykkäävän kumppareista, joten taidanpa pitää niitä enemmän jalassani. Luin noita viestejä Annesta ja muista kumpparitytöistä ja täytyy myöntää, että on meissä jotakin yhteistä. Kumpparilla on joskus kiva litsauttaa vaikka tomaatti tavaratalossa, jota Marjo tuntuu harrastavan.

    • istuttaja

      Näkee joskus maastossa tyttojä, jotka istuttavat taimia. Kuusentaimia ovat yleensä. Niitä he tallovat kumppareilla maahan juurtumaan. Aikoinani, kun olin opiskeluaikana metsänistutuksessa, niin muistan eräänkin tytön, joka tilsi jokaista tainta kumpparikontion kantapäällä niin paljon, ettei se taimi lähtenyt ikinä kasvamaan.

      • Istutustyössä

        Minä olen ammattilainen, karua touhua!
        Taimet vakkaan ja putki kouraan, taimi sisään kumisaapasta polkimelle, klik, putki pois ja taimen polkeminen maahan kumpparin kärjellä, kaksi askelta ja sama uusiksi. Urakkatyö jotain 8 senttiä kappale, siis kaksi askelta putki maahan saapas polkimelle klik tallaus, kaksi askelta putki maahan saapas polkimelle klik tallaus ... koko päivän. Aukolla hiki valuu kauttaaltaan, ja todellakin tietää olevansa kumisaappaissa...


    • ylioppilas

      Ystäväni Tiinan kanssa ala-asteen välitunneilla tilsasimme kumppareilla koulun pihalle sateella nousseita matoja oikein innolla. Liiskattiin ne ihan muusiksi ja kikatettiin. Puhuttiin jokaiselle madolle muistosanat ennen kuolettavaa polkaisua. Muistan kerran Tiinan tallanneen myös sammakon littanaksi. Jäi mieleen, kun se jotenkin vinkaisi kumpparin alla. Kontiot ja mustat sellaiset oli meillä molemmilla ja minulla kokoa 36. Tiinalla lie ollut samankokoiset kumpparit.

      • julmia

        Tytöt ovat tunnetusti ihanan julmia. Mutta hyviä kumpparijuttuja on aina mukava lukea.


      • täälkans

        Tää matojen tallominen ollut itelläki koulussa joskus, on tullu varmaan satoja tallottua ja hierastua niit Kontioilla paskaks...


      • Anonyymi

        Mä ja kaverini Emmi joskus ala-asteikäisinä etsittiin pihalta koiran läjiä. Sitten aina tehtiin niistä isoja kasoja ja hypättiin punaisilla kontioillamme niiden päälle ja tallottiin oikein kunnolla ja naurettiin. Sitte aina hieroimme toistemme saappaan varsiin omalla kumisaappaalla sitä kakkaa että oli molempien punaiset kumisaappaat kakan peitossa. Sitten aina läheisessä ojassa putsattiin saappaat ja sitten taas uudestaan talsimaan.


    • Kalle

      80 -luvun alussa, opiskeluaikoinani, oli tyttöopiskelijoilla lähes poikkeuksetta vähänkin sateisella säällä mustat Kontiot jaloissaan. Ne olivat nääs muotia noina vuosina nuorilla naisilla ja tytöillä. Varsinkin biologian, psykologian, metsätieteellisen ja OKL:n tytöt kulkivat kovimpia pakkasia lukuun ottamatta kumppareissa. Niinä vuosina meidät tupakoitsijat häädettiin sisätiloista ulos tupakalle. Muutamalla tytöllä oli säännöllisesti tapana tumpata tupakkansa maahan polkemalla, vaikka vedellä täytettyjä kurkkupurkkeja oli runsaasti tarjolla, joihin olisi voinut tumppinsa heittää. Mutta kumpparilla polkeminen näytti olevan mukavampaa. Ikäänkuin he näyttivät saavan jonkinlaisen tyydytyksen siitä, että saivat "tappaa" tupakkansa. Muutama tyttö polki jämänsä niin perusteellisesti, että siitä ei jäänyt paljoa jäljelle. Tämä tietysti kiihotti suunnattomasti minua, kumpparifriikkiä. Suurin osa lampsi kumppareissaan luentosaleihin sisälle asti, mutta muutama jätti kumpparinsa naulakon alle. Silloin minä sopivasti myöhästyin luennolta ja sieppasin nopeasti kumpparit mukaani ja livahdin vieressä olevaan vessaan. Loput arvaattekin.

    • Sukat

      Kertokaas kumpparitytöt että kun teillä on kesäsin kumpparit jalassa niin millasia sukkia käytätte niissä vai pidättekö kuppareit ilman sukkia?!
      Olis vaan kiva tietää!!

      • nainen

        Kumppareissa kulkiessa kuuluu olla villasukat jalassa.


      • Puutarhatyttö

        Ensin froteesukat ja vielä päälle mummon kutomat villasukat myös kesällä. Kumppareissa täytyy olla sen verran "kasvunvaraa", että villasukat mahtuvat niihin. Paljaissa jaloissa kumpparit tuntuvat aika nihkeiltä, ainakin pitempään käytettynä. Villasukkien kanssa ne ovat mukavat jalkineet.


      • vain

        Minua kiihottaa kun tiedän, että kumisaappaita käyttävän naisen jalassa sukkana on vain sukkahousut...


    • tyttö-87

      No jopas eksyin sivustolle... Metsästän metsäkanalintuja haulikolla ja joka kerta ei näin loistavankaan ampujan laukaus ole aivan täydellinen. Lintu on vielä hengissä pudottuaan maahan ja uudestaan ei voi ampua, koska linnusta ei jäisi mitään jäljelle. Silloin lopetan linnun kärsimykset polkaisemalla topakasti kumpparin kantapäällä teeren tai pyyn pään mäsäksi ennen suolestamista. Perusmustat Kontiot on kumpparit ja lienevät kooltaan 39 numeroiset.

      • Satu

        Samoin teen räksille, kun ammun niitä ilmakolla. Polkaisen varmuuden vuoksi kumpparilla päälle. Kumpparit ovat 37 numeroiset ja mustat kontsut.


    • Han11

      Mökillä polkaisin hiiren Hai- saappaalla.

      • Kontiot

        Hyvin litisee saappaiden alla


    • minna27

      Hyviä kommentteja. Olen nuori nainen, ja tulee tallattua kumppareilla. Kun laittaa saappaat jalkaan , silloin voi polkaista. Ostin viime keväänä tummansiniset Hait.
      Meillä on mökki meren rannalla. Kävin siellä kalliolla, ja siellähän on paljon niitä
      merimetsoja, jotka ovat vähän riesana. Sieltähän lähti poikasia kalliollle. Näin ne,
      ja sain tapettua ne polkemalla saappaillani.

      • Anonyymi

        Hyvä Minna. Minäkin olen ollut mökkeilemässä saaristossa. Siellä tosiaan oli niitä merimetsoja. Minäkin poljin Hai-saappaillani paljon niitä poikasia. Yksi napakka polkaisu riitti saappaalla. Kyllä Hait on hyvät polkemisessa.


    • Kumpparitallottu
    • Huntermanx
      • heelscrush

        Paras sillä sen uusin,puhkoo rantapallon koroilla....


    • Piia92

      Tänä kesänä olen tallannut kaksi hiirtä navetassa. Ahdistin ne harjan kanssa nurkkaaan . ja sitten käytin polkemiseen Hai-saappaitani.

      • Anonyymi

        Hyvä Piia . Hai-saappaat on hyvät polkaisemissa. Olen myös saanut talloa yhden hiiren Hai-saappaillani.


    • Anonyymi

      Laitettiin sisareni kanssa jalkaan Hai-saappaat , ja päätettiin lähteä tallaamaan merimetson poikasia. Saatiin molemmat tallattua niitä aika paljon. Siinä täytyy nopeasti polkaista , ovat niin vikkeliä.

      • Anonyymi

        Hyvä , että saitte tallattua niitä paljon. Niitä on haitaksi asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä , että saitte tallattua niitä paljon. Niitä on haitaksi asti.

        Ostin korokepohjaiset, korkeakorkoiset goottisaappaat. Niillä tuli poljettua merimetson poikasia kuoliaaksi. Mukavaa puuhaa.


    • Anonyymi

      Hyvä , että olette osallistuneet tähän merimetsojen hävitykseen. Se polkeminen on hyvä keino. Siten niitä saa tapettua nopeasti. Olimme kaverini kanssa siellä pesimäkalliolla. Meillä oli jalassa Hai-saappaat , ja me talloimme niiitä aika paljon .
      Minä sitten huomasin , että siinä maassa on iso merimetso. Potkaisin sitä , ja se lenti vähän aikaa , ja tuupertui maahan. Sitten talloin sen saappaillani.

    • Anonyymi

      Nyt on taas kesä tulossa , ja merimetsot tulee saareen . Ne pesii siellä , ja on paljon poikasia. Kun poikaset on liikkeellä , niin menemme sisareni kanssa niitä tallomaan. Meillä on molemmilla Hai-saappaat , ja laitamme ne jalkaan. Niillä on hyvä polkaista , viime kesänäkin poljettiin niitä paljon. Useita kymmeniä jäi minun saappaani alle.

      • Anonyymi

        Hyvä tytöt! Kirjoituksestanne rohkaistuneena vietin myös alkukesällä muutaman päivän rannikolla Nokian Lenat jalassa suorittaen poikasten desimointia. Ehkä desimointi on väärä sana, sillä kaikki pesäthän tuli tietyltä alueelta tuhottua. Mukavaa puuhaa korkokumpparit jalassa hellekesänä.

        T Sofia


    • Anonyymi

      Ensi keväällä me menemme sisareni kanssa merimetsojen pesiä hävittämään. Laitetaan Hait jalkaan , ja sitten poljetaan.

      • Anonyymi

        Huono keino. Ne munii uudet munat.

        Minä hävitin lähisaaren pesät pistämällä naulalla muniin reiän. Silloin muna mätänee eikä siitä kehity poikasta, mutta lintu vaan hautoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono keino. Ne munii uudet munat.

        Minä hävitin lähisaaren pesät pistämällä naulalla muniin reiän. Silloin muna mätänee eikä siitä kehity poikasta, mutta lintu vaan hautoo...

        Ei ne muni liiskatut linnut ja murskattuja munia on turha puhkoa neulalla.

        TAnnemari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne muni liiskatut linnut ja murskattuja munia on turha puhkoa neulalla.

        TAnnemari

        Hyvä juttu lintujen kannalta, ettet ole koskaan koittanu niitä talloa.Ei ne jää oottaan.


    • Anonyymi

      Vähempi oli tänä kesänä merimetsoja. Käytiin myös poikasia tallomassa Hai-saappailla. Oli myös serkkumme mukana , ja hänelle sanottiin , että laita Hait jalkaan.
      Hän vähän arasteli ensimmäistä polkaisua , mutta sen jälkeen hän polki monta poikasta. Poikanen kuolee yhdellä saappaan polkaisulla.

      • Anonyymi

        Miten olisi valkoposkihanhet vs. korkosaappaat tai Huntersit?


    • Anonyymi

      H­ei! Om­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­­aikille, jotk­­a haluav­­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://99366.com/H/l1OM 👈

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe