"Hyysäreitten" "äly"

Fafner

Itseni kaltainen, varsin älykäs, mies on hämmästynyt yhdestä varsin silmiinpistävästä tosiseikasta joka toistuvasti ilmenee hyvin selkeänä täällä keskusteluissa.

Nk. hyysäreiden älykkyys ei ole suinkaan mitenkään ylivertainen suhteessa nk. rassujen vastaavaan. Asia on osoittautunut olevan jopa päinvastoin.
Kaikesta huolimatta luodaan aina mielikuvaa intellektuaalisesta luokasta, joka on erityisen suvaitsevainen. Täällä käydyt keskustelut todistavat vallan toista!

Tottahan toki kummassakin sakissa on sekä umpityperiä ja melkeinpä neropatteja, mutta kokonaisuutena on rasismin voittokulku tässä mainitsemassani mielessä varsin vakuuttavaa laatua.
"rassuilla" on yhtenäisempää, kokemukseen ja tietoon perustuvaa argumentointia enemmän.
"Hyysärit" taasen sortuvat jatkuvasti yhä enenevässä määrin vain yksilötason epä-älylliseen ja keinotekoisfiksuun piikittelyyn ja parjaukseen...on kuin keinot olisivat totuuden edessä armottomasti ehtymässä.

Ottelu ei vaikuta enää lainkaan tasaväkiseltä.
On melko ilmeistä että "rassujen" aatosmaailma yhä vain voimistuu ja saa lisää kannattajia nimenomaan
älyllisesti merkittävistä yksilöistä, kun taas vastapooli alkaa polkea paikoillaan, taantuu ja...
kuihtuu pois.

Olemmekö menettämässä "terveen kilpailun" näiden kilpaveikkojen kesken?

Siltä näyttää.

Ei teoreettinen ja esittävä MUKA älykkyys voi koskaan olla merkitysellisempää kuin OIKEA ja käytännöllinen sekä todelliseen reaalimaailmaan perustuva terve ja kirkas älyllinen näkökyky,
joka johtaa vireydessään väistämättä myös käytännön tekoihin ja toimintaan.

Maamme todelliset ajattelijat siirtyvät pikkuhiljaa vääjäämättömästi raikkaisiin rasistisiin arvoihin ja noloina vaikenevat vastustajatkin yrittävät sitten liikuttavan nöyryytettyinä...laahustaa mukaan seuraan.

Olen pahoillani "hyysärit", ottamatta sen enempää kantaa kummankaan ajatusmaailman oikeudellisuuteen tahi tuomittavuuteen, olen päätynyt tällaiseen tulevaisuuden visioon.

Siirtykää heikommat "HOOT" mahdollisimman pian voittavien rintamaan...teitä ei myöhemmin sitten ehkä pelkästään hävetä lapsenlapsienne tarkkaavaisten nappisilmien mittaillessa elämänne tekoja.

Laupeudella
Opastaen
Teidän,

Fafner

...Lähes puolueeton tarkkailija :)

80

5565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkurassukkaa

      kun ei muuta enää keksi. Oletko jäänyt pienenä ilman hellyyttä ja rintaruokintaa. Löikö isä paljon? Pitäiskö nyt vähän sääliä?

      • Fafner

        ...tarvitse vaivautua sinun rustailemaan edes noin typerryttävän falskeja höpöjä. Sain lapsena paljon rakkautta ja hellyyttä, eikä minua "lyöty".
        Terveet säännöt ja rajat kuitenkin vallitsivat ja siitä olen hyvin iloinen, kiitollinen vanhemmilleni.
        Ei nyt oikeen kolahtanut perille tuo huonosti viskattu ja laho pölökkysi, kuka mahtava uskallikko sitten lienetkin...siis metsään tupsahti.
        En toiseen yhtä höhlään vinoiluun nyt enää vastaa, on aika ryhtyä töihin...keksi sinäkin jotain hyödyllistä tekemistä. Mene vaikka auttamaan vanhuksia tien ylittämisessä, höppänä.

        Moi!


      • taas rassukkaa
        Fafner kirjoitti:

        ...tarvitse vaivautua sinun rustailemaan edes noin typerryttävän falskeja höpöjä. Sain lapsena paljon rakkautta ja hellyyttä, eikä minua "lyöty".
        Terveet säännöt ja rajat kuitenkin vallitsivat ja siitä olen hyvin iloinen, kiitollinen vanhemmilleni.
        Ei nyt oikeen kolahtanut perille tuo huonosti viskattu ja laho pölökkysi, kuka mahtava uskallikko sitten lienetkin...siis metsään tupsahti.
        En toiseen yhtä höhlään vinoiluun nyt enää vastaa, on aika ryhtyä töihin...keksi sinäkin jotain hyödyllistä tekemistä. Mene vaikka auttamaan vanhuksia tien ylittämisessä, höppänä.

        Moi!

        kun niin pelkää väittelyä että livohkaan menee.
        Vähän aikaa sitten syytit itse karvanaamaa samasta asiasta. Rassut ovat pelkureita.


      • teac
        taas rassukkaa kirjoitti:

        kun niin pelkää väittelyä että livohkaan menee.
        Vähän aikaa sitten syytit itse karvanaamaa samasta asiasta. Rassut ovat pelkureita.

        tyypillistä.
        Vain cisma, Factum ja Hmmmz tekevät positiivisen poikkeuksen.




        - 3:ksi tunniksi karkuun


      • O.N.
        taas rassukkaa kirjoitti:

        kun niin pelkää väittelyä että livohkaan menee.
        Vähän aikaa sitten syytit itse karvanaamaa samasta asiasta. Rassut ovat pelkureita.

        Te, hyssynsyssyt olette pelkureita. Tiedän sen kokemuksesta. Mokoma marisija. Ei taas muuta keksi itse kuin ivaamista. Olette synnynnäisijä luusereita hyssykät.


      • Fafner
        taas rassukkaa kirjoitti:

        kun niin pelkää väittelyä että livohkaan menee.
        Vähän aikaa sitten syytit itse karvanaamaa samasta asiasta. Rassut ovat pelkureita.

        ...palaan myöhemmin asiaan, en nyt vain kertakaikkiaan kerkiä. Usko pois, joillakin on OIKEASTI TÖITÄ!


      • O.N.
        teac kirjoitti:

        tyypillistä.
        Vain cisma, Factum ja Hmmmz tekevät positiivisen poikkeuksen.




        - 3:ksi tunniksi karkuun

        Meni karkuun, oletkos sinä niitä hyssykkäveijareita? F. lähti tekemään duunia, tiedän sen kun tunnen guben. Se pärjää koska tahansa väittelyssä täällä teikäläisten kanssa ja pärjää se livenäkin, usko pois. Ketä tarkoitit?
        Jäi vähän epäselväksi?


      • se rassureppanoiden
        O.N. kirjoitti:

        Meni karkuun, oletkos sinä niitä hyssykkäveijareita? F. lähti tekemään duunia, tiedän sen kun tunnen guben. Se pärjää koska tahansa väittelyssä täällä teikäläisten kanssa ja pärjää se livenäkin, usko pois. Ketä tarkoitit?
        Jäi vähän epäselväksi?

        äly? Missä?


      • O.N.
        se rassureppanoiden kirjoitti:

        äly? Missä?

        Jäi minulle hämäräksi mitä ja ketä tuo teac tarkoitti, olen uusi täällä ja saatan ymmärtää siksi väärin. Turha heti urputtaa.


      • osataan sitä täälläkin
        taas rassukkaa kirjoitti:

        kun niin pelkää väittelyä että livohkaan menee.
        Vähän aikaa sitten syytit itse karvanaamaa samasta asiasta. Rassut ovat pelkureita.

        Oliko sinulla oikeasti jotain sanottavaakin? Mutta jos jatketaan aloittamallasi linjalla niin:
        Veikkaisin ikäsi olevan noin 14-v. ja sinulla on somali poikakaverina...hyyysäääriiiiihh, pepunreikä, ruskeanreiänritari...!!!


      • teac
        O.N. kirjoitti:

        Jäi minulle hämäräksi mitä ja ketä tuo teac tarkoitti, olen uusi täällä ja saatan ymmärtää siksi väärin. Turha heti urputtaa.

        kuulun Fafnerin "joukkueeseen".
        Mainitsemani nimimerkit tekevät poikkeuksen tollojen "joukkueessa".
        Kesän aikana ilmaantunut hayman kuuluu myös ko. joukkueeseen.

        Suuri osa muista on harhaanjohdettuja tai itsenäiseen ajatteluun kykenemättömiä. Aivan kuten uusnatsitkin.


    • O.N.

      Ehdottomasti samaa mieltä kanssasi, Iso-F!
      Ja huomenta taas!

      • Fafner

        ...huomenta O.N. -jutellaan myöhemmin.


    • HAISTA

      PASKA!!!!!!!! :DDDDDDD

    • leikkii

      isoa miestä. Hyi hyi

      • O.N.

        Itse kyllä osoitat pelkuruutta, ei ketjun aloittaja. Hänellä on rekisteröity nimimerkki ja valokuvakin profiilisivuillaan. Lisäksi voin vakuuttaa että kysymyksessä ei todellakaan ole pelkuri.
        Ja ei muuten ole pienikään, eikä poika vaan mies.
        Vitun paskahousunekru!
        Olisin kakat pöksyssä jos kohtaisit silmätysten faffun sanoessasi tuon päin näköä, aivan varmasti.


      • O.N.
        O.N. kirjoitti:

        Itse kyllä osoitat pelkuruutta, ei ketjun aloittaja. Hänellä on rekisteröity nimimerkki ja valokuvakin profiilisivuillaan. Lisäksi voin vakuuttaa että kysymyksessä ei todellakaan ole pelkuri.
        Ja ei muuten ole pienikään, eikä poika vaan mies.
        Vitun paskahousunekru!
        Olisin kakat pöksyssä jos kohtaisit silmätysten faffun sanoessasi tuon päin näköä, aivan varmasti.

        Siis sinä olisit kakat housuissasi, en minä. Tuli kirjoitusvirhe.


      • Kakkaahousuu
        O.N. kirjoitti:

        Siis sinä olisit kakat housuissasi, en minä. Tuli kirjoitusvirhe.

        Kakkaahousuu hahhahahHAH


      • Kakkaahousuu
        O.N. kirjoitti:

        Siis sinä olisit kakat housuissasi, en minä. Tuli kirjoitusvirhe.

        Kakkaahousuu hahhahahHAH


      • Teidän
        Kakkaahousuu kirjoitti:

        Kakkaahousuu hahhahahHAH

        kuuluisi kaikkien olla koulussa nyt eikä lintsaamassa. Alamittaista kielenkäyttöä. Alussa oli sentään jotain tolkkua ja odotin tulisiko keskusteluakin. Näinkö täällä on tapana tuhota aloitukset?

        Olen muuten samaa mieltäkin kuin aloittaja, mielipiteet ovat jyrkentyneet kansan parissa ainakin maahan muuttajia kohtaan. Sellaisia huolettavia ainakin. Rehellisiäkin heissä toki on paljonkin tietääkseni.


      • monte66 .n

        vittuilulta, typeryksen vittuilulta. Eikö enää kantti riitä omalla nimimerkillä sönköttämiseen, pikku pelkuripieru?

        Tule nyt rohkeasti esiin pelle, pistit sen naurettavan kuvankin sivulles kuin olisit itse kovinkin uhri. Sen jossa pärstäkertoimees heitettiin tikkoja..haha..sait vain mitä ansaitsit kun soitit suutas liikaa! :)

        Ei riittänyt äly puolustautumiseen. Kumma kun olette aina uhreja mamut, vaikka itse tekisitte mitä tahansa. Sinäkin kerjäät sillä kuvallas sääliä jota et saa. Halveksuttavaa, niin kuin kaikki Kaltaises


      • aikuinen ihminen
        Teidän kirjoitti:

        kuuluisi kaikkien olla koulussa nyt eikä lintsaamassa. Alamittaista kielenkäyttöä. Alussa oli sentään jotain tolkkua ja odotin tulisiko keskusteluakin. Näinkö täällä on tapana tuhota aloitukset?

        Olen muuten samaa mieltäkin kuin aloittaja, mielipiteet ovat jyrkentyneet kansan parissa ainakin maahan muuttajia kohtaan. Sellaisia huolettavia ainakin. Rehellisiäkin heissä toki on paljonkin tietääkseni.

        ei kyllä tuollaiseen haistattelukeskusteluun mieluusti mukaan lähde, en ainakaan minä. Harmi tuossa avauksessa oli jotain erikoista pointtia ja moni uloitteisuuttakin löydettävissä. siitä olisi voinutkin syntyä keskustelu. Mutta ei tuollaista murkkukieltä jaksa lukea, tai siihen mitenkään ottaa kantaa. Vain totean: Typerää ja pilaa koko ilon osallistua mukaan, taas. Ei ole ensimmäinen kerta kun luovun itse leikistä ja jätän kakarat tänne kinastelemaan keskenään.


      • hahahahaaaaaaa
        O.N. kirjoitti:

        Siis sinä olisit kakat housuissasi, en minä. Tuli kirjoitusvirhe.

        heeeeeeeeeeeeeeeeeee

        Eikä tullut kirjoitusvirhe sinulle vaan kakat meni housuun hihihiiiiii


      • O.N.
        hahahahaaaaaaa kirjoitti:

        heeeeeeeeeeeeeeeeeee

        Eikä tullut kirjoitusvirhe sinulle vaan kakat meni housuun hihihiiiiii

        jos vaikka paska lurahtikin housuihini, en ymmärrä kuinka niin siitä ilahduit, pelkästä ajatuksesta, näkemättä tai edes haistamatta. Paskafetissi, kenties? Se on VAIN PASKAA, lapsi!


      • Fafner
        O.N. kirjoitti:

        Itse kyllä osoitat pelkuruutta, ei ketjun aloittaja. Hänellä on rekisteröity nimimerkki ja valokuvakin profiilisivuillaan. Lisäksi voin vakuuttaa että kysymyksessä ei todellakaan ole pelkuri.
        Ja ei muuten ole pienikään, eikä poika vaan mies.
        Vitun paskahousunekru!
        Olisin kakat pöksyssä jos kohtaisit silmätysten faffun sanoessasi tuon päin näköä, aivan varmasti.

        ...miks mun näkemistä tulis kakkelit byysiin. Jos ihmisen silmiin katsomisesta tollasta seuraa on vain: Paha katarri masussa.
        Älä viljele O.N.tuollaista lapsellista pelkohömppää...mussa mitään pelättävää ole.

        On skeidajutut ainaskin saaneet taas kannatusta!

        Hyvä kakki!


      • O.N.
        Fafner kirjoitti:

        ...miks mun näkemistä tulis kakkelit byysiin. Jos ihmisen silmiin katsomisesta tollasta seuraa on vain: Paha katarri masussa.
        Älä viljele O.N.tuollaista lapsellista pelkohömppää...mussa mitään pelättävää ole.

        On skeidajutut ainaskin saaneet taas kannatusta!

        Hyvä kakki!

        mun mielestä oot välillä pelottava kun jäät tuijottamaan...melkeen ainakin kuset lorisee punttiin...


      • Fafner
        O.N. kirjoitti:

        mun mielestä oot välillä pelottava kun jäät tuijottamaan...melkeen ainakin kuset lorisee punttiin...

        ..ettei enää tätä tasoa.


    • lazi

      Usein rasistinen henkilö haukkuu mustia, että "heidän kulttuurinsa on kehittymätön, koska he eivät ole keksineet kännyköitä ja laivoja". Kaikki nämä keksinnöt kuitenkin perustuvat täysin teoreettiseen matematiikan ja fysiikan ymmärtämiseen. Hiukankin matematiikkaa ja fysiikkaa ymmärtävä on todella pienellä todennäköisyydellä aidosti rasistinen, korkeintaan hieman ennakkoluuloinen.

      Joten jos itse et osaa matematiikkaa, et voi iloita kansamme saavutuksista, koska et itse ole mitenkään erityisesti ollut siinä avainasemassa, koska et ole korkeastikoulutettu teoreettisen matematiikan taitaja.

      Joten aivan selvästi voimme sanoa tyhmien kouluttamattomien ihmisten olevan "alempaa tasoa", kuin yhteiskuntamme todelliset korkeakoulutetut kännykkäinsinöörit. He eivät KOSKAAN ole rasisteja, kysy vaikka monikulturismin hartaalta kannattajalta, Jorma Ollilalta.

      Jos et ole insinööri tai sinulla ei ole todistusta jostain korkeakoulusta, sinun on aivan turha haukkua mustia. Olet heitä TYHMEMPI ja tylsempi persoona.

      • niin Jorma Ollila

        on kyllä mielestäni helvetin tylsä persoona. En muutenkaan voi uskoa perusteluihisi joissa esität älyllisen kulttuurin helmiksi vain matematiikan ja fysiikan.

        Miten musiikkitaide, maalaustaide, filosofia ym. ym.
        -vähemmän merkityksellisiä vai?
        Olet vain tylsä teknokraatti, valkokaulusköyhalistön edustaja.

        Koko suoltosi oli puppua ja En ole rasisti!


      • O.N.

        Sanoppas millä tavoin Fafner arvosteli mustia ja heidän kulttuuriaan?
        Hän puhui ja puuttui täällä vellovaan rasistien ja hyysäreiden riitelyyn. Rakentele sinä ukko kännyköitäsi rauhassa, jota tuskin edes teet.Olet joku työtön juoppo. Fafnerista et tiedä yhtään mitään, minä tunnen hänet itse ja voin vakuuttaa että on varsin sivistynyt sälli. Et tylsimys edes ymmärrä hänen ironiaakaan, se on pitkälti itseironista koko ajan.
        Jos et ole insinööri..voi helv...
        Itse olet typerä ja tylsä


      • pelkkä

        provo, epäilen tietäväni kuka sen takana on!

        On muuten paljon insinöörejä ja erittäin korkeasti koulutettuja ihmisiä mainitsemiltasi aloilta joilla on niinsanotusti vahvoja ennakkoluuloja loisia kohtaan jotka tulevat tänne eläteiksi. Eivät he sitä vain julkisesti ilmoita, ei tekisi hyvää imizille. Vaikka ovat suoraan sanottuna umpirasisteja.

        "Hiukankin matematiikkaa ja fysiikkaa ymmärtävä on todella pienellä todennäköisyydellä aidosti rasistinen..." uskomattoman typerä ja täysin perusteita vaila oleva väittämä, hyppää ambulansssiin ja hoitoon!


      • ns.rasisti

        Oletko kenties ikinä tullut ajatelleeksi että on suurempiakin arvoja kuin kännykät ja laivateollisuus esimerkiksi, mitkä saavat tämän maan olemaan arvokkain asia maailmassa näille sinun mielestäsi "alemman tason ihmisille". Olet itse kylmäverinen ja laskelmoiva elitisti.


      • teac

        Monikulturismikö on mielestäsi tärkein syy Ollilan Afrikkaan investointiin?


      • tähdenlento
        teac kirjoitti:

        Monikulturismikö on mielestäsi tärkein syy Ollilan Afrikkaan investointiin?

        se jormailija, ei varmaan ilmesty enää tähän pöytään.


      • Fafner

        ...totuus siis on: Olen mustia TYHMEMPI ja tylsempi persoona, koska olen valmistunut aivan toiselta saralta kuin "kännykkäinsinöörit".
        Tuo oli oikeasti paras huuli tähän mennessä tänään.
        Tuo on varmasti aivan totta kaikki mutta:
        Silti en haluaisi olla musta, kännykkäinsinööri tai edes Jorma...

        ...vähiten noin yksinkertainen kuin sinä, lazi

        Älä lopeta juttujusi tähän, nuo ovat arvokkaita ajatuksia nuo sinun esilletuomasi pohdinnat...pikku hengen JÄTTILÄINEN...lazi

        Miten haukuin mustia, sitä en ymmärtänyt?


    • Usein palstaa lukiessa korostuu rasistisia kantoja esittävien halu nostaa itseään muiden yläpuolelle eri mittareiden perusteella. Älykkyys vieläpä käsitettynä suppeasti älykkyysosamääränä on näistä mittareista käytetyimpiä.

      Mielestäni tämä ei ole kuitenkaan järkevää eikä viisasta, jos viisaudella tarkoitettaisiin vaikkapa kykyä päästä kokonaisuuden kannalta hyvään lopputulokseen. Esimerkiksi maahanmuuttajapolitiikka varmasti ansaitsee kritiikkä, ja kritiikkiä voisi esittää ihan asiapohjaltakin, mutta rasisti jättää kannanottonsa tuloksettoman retoriikan asteelle. Ei nyky-yhteiskunnassa voi saada kantaansa laajasti hyväksytyksi kukaan joka vakavissaan vaatii toisille parempia oikeuksia juuri vaikkapa ihonvärin, älykkyysosamäärän tms. sinänsä toisarvoisen tekijän perusteella. Tällaisen jauhaminen ei yksinkertaisesti ole viisasta.

      Juuri älykkyydellä (päättelykyvyllä/lahjakkuudella)normaalin vaihteluvälin rajoissa on yhteiskuntakelpoisuuden kannalta hyvin vähän tekemistä. Älykkäitä mielipuolia riittää siinä missä vähä-älyisiäkin.

      • OTTANUT

        KANTAA ERI ROTUJEN ÄLYKKYYSEROIHIN!
        Eikö se nyt jumalauta ole näkyvissä, typerämmällekkin että tuo aloitus oli selkeää parodiaa täällä käydyn keskustelu tasosta, joka on kieltämättä täysin ala-arvoinen.

        Missä täällä on älykkäät ihmiset?

        Tuo oli kaikki täysin ilmeistä. Oikeutettua pilaa teidän naurettaville riitelyillenne täällä, jotka eivät varsinkaan ole mitenkään hedelmällisiä.


      • OTTANUT kirjoitti:

        KANTAA ERI ROTUJEN ÄLYKKYYSEROIHIN!
        Eikö se nyt jumalauta ole näkyvissä, typerämmällekkin että tuo aloitus oli selkeää parodiaa täällä käydyn keskustelu tasosta, joka on kieltämättä täysin ala-arvoinen.

        Missä täällä on älykkäät ihmiset?

        Tuo oli kaikki täysin ilmeistä. Oikeutettua pilaa teidän naurettaville riitelyillenne täällä, jotka eivät varsinkaan ole mitenkään hedelmällisiä.

        "HÄN EI OTTANUT KANTAA ERI ROTUJEN ÄLYKKYYSEROIHIN!"'

        Ei ainakaan tässä aloituksessa, ei, enkä muutenkaan tarkoittanut nimenomaan aloittajaa, vaan sitä, että rasistisia kantoja esittävät haluavat asettua yleensäkin MUIDEN (ei välttämättä pelkästään muunrotuisten) yläpuolelle, yleensä jokseenkin toissijaisten ominaisuuksiensa perusteella. Se ei ole ehkäpä viisasta, sillä sellainen ajattelu ei saavuta kovin laajaa kannatusta eikä siten edistä heidänkään ajatuksiensa ymmärretyksi tulemista...


      • tuon tekstin
        hayman kirjoitti:

        "HÄN EI OTTANUT KANTAA ERI ROTUJEN ÄLYKKYYSEROIHIN!"'

        Ei ainakaan tässä aloituksessa, ei, enkä muutenkaan tarkoittanut nimenomaan aloittajaa, vaan sitä, että rasistisia kantoja esittävät haluavat asettua yleensäkin MUIDEN (ei välttämättä pelkästään muunrotuisten) yläpuolelle, yleensä jokseenkin toissijaisten ominaisuuksiensa perusteella. Se ei ole ehkäpä viisasta, sillä sellainen ajattelu ei saavuta kovin laajaa kannatusta eikä siten edistä heidänkään ajatuksiensa ymmärretyksi tulemista...

        neljännen kerran, siis aloituksen, ja oivalsin että siinä ajetaan todennäköisesti takaa täysin päinvaistaisia arvoja kuin täällä on nyt näköjään ymmärretty.

        Mielestäni tuo kirjoitus on kehoitus siihen että pitää käyttää harkintaa ja älyä, rasistien kuin myös näiden hyysärien leirissä.

        Ei tuo kirjoitus ole välttämättä ollenkaan rasistinen kannanotto. Minusta siitä välittyy varoitus typeryyden seurauksista.

        Nuo motiivit sieltä ovat löydettävissä, katsokaa tarkemmin. Se on näennäisen yksinkertainen kirjoitus, mutta se onkin varsin ovelasti rakennettu kritiikki, joka suuntiin.

        Misään tapauksessa se ei ole mielestäni mikään suoraviivainen rasistinen kannanotto. Tuo älykkyysteemakin esitetään siinä silmin jotka ovat kyllästyneet seuraamaan jatkuvaa jankutusta asiasta, jankutusta joka ei selvästikään johda mihinkään. Luontaiset tappelupukarit vain sellaisesta nujakoinnista nauttivat.


      • tuon tekstin kirjoitti:

        neljännen kerran, siis aloituksen, ja oivalsin että siinä ajetaan todennäköisesti takaa täysin päinvaistaisia arvoja kuin täällä on nyt näköjään ymmärretty.

        Mielestäni tuo kirjoitus on kehoitus siihen että pitää käyttää harkintaa ja älyä, rasistien kuin myös näiden hyysärien leirissä.

        Ei tuo kirjoitus ole välttämättä ollenkaan rasistinen kannanotto. Minusta siitä välittyy varoitus typeryyden seurauksista.

        Nuo motiivit sieltä ovat löydettävissä, katsokaa tarkemmin. Se on näennäisen yksinkertainen kirjoitus, mutta se onkin varsin ovelasti rakennettu kritiikki, joka suuntiin.

        Misään tapauksessa se ei ole mielestäni mikään suoraviivainen rasistinen kannanotto. Tuo älykkyysteemakin esitetään siinä silmin jotka ovat kyllästyneet seuraamaan jatkuvaa jankutusta asiasta, jankutusta joka ei selvästikään johda mihinkään. Luontaiset tappelupukarit vain sellaisesta nujakoinnista nauttivat.

        Ei aloitus lähtökohtaisesti rasistinen olekaan. Myöskään omassa vastauksessani en tarkoittanut tuomita sitä sellaisena. Täällä palstalla kaikki helposti näkyy niin värittyneenä, niin aloitus kuin vastauksetin.

        Siitä on helppo olla aloittajan kanssa samaa mieltä, että 'hyysäreiden' argumentointi on usein joutavaa ja typerää. Siihen tuli vain ensinnä mieleen vastata, että joutavaa on rasistinen retoriikkakin...


    • Folio Mulder

      Tämä etelänelävien "kulttuurin" ja elämäntapojen toivottomuus ja surkeus on haitaksi kehittyneemmille yhteiskunnille ja tällaiseen sossupakolaisten ja valkoisten värjääjien kansainvaellukseen on vastattava, jotta valkoinen kekseliäs rotu säilyy.

      • -sillälailla-

        jotta ovat hyysärit luovuttaneet. Kovin satunnaisesti enää napisevat vastaan. Meidän, vastustajien, on kuitenkin pidettävä huolta ettemme itse laiskistu. Hyysärit ovat luovuttaneet palstan, eivät vastaa kunnolla enää mihinkään ketjuun. Joitakin pikku napinoita lukuunottamatta.
        Kovin helpolla ne karkuun lähtevät kun hieman karjaisee. Kohta varmaan ilmestyy joku hyssynreppana joka esittää tutut haukkumisrituaalit, joilla sopii vain nauraa!
        Taitavat jo itsekin alkaa uskoa olleensa väärässä.
        Säälittäviähän nuo ovat, pienet.


      • O.N.
        -sillälailla- kirjoitti:

        jotta ovat hyysärit luovuttaneet. Kovin satunnaisesti enää napisevat vastaan. Meidän, vastustajien, on kuitenkin pidettävä huolta ettemme itse laiskistu. Hyysärit ovat luovuttaneet palstan, eivät vastaa kunnolla enää mihinkään ketjuun. Joitakin pikku napinoita lukuunottamatta.
        Kovin helpolla ne karkuun lähtevät kun hieman karjaisee. Kohta varmaan ilmestyy joku hyssynreppana joka esittää tutut haukkumisrituaalit, joilla sopii vain nauraa!
        Taitavat jo itsekin alkaa uskoa olleensa väärässä.
        Säälittäviähän nuo ovat, pienet.

        Näin on, sieltä tulee varmaan yrityksiä huumorin suuntaan, sitten yritystä provosoida parjaamisella. Kuin lapsuuteni katutappeluissa, tuollaiset hävisivät aina.


      • aikuinen ihminen
        O.N. kirjoitti:

        Näin on, sieltä tulee varmaan yrityksiä huumorin suuntaan, sitten yritystä provosoida parjaamisella. Kuin lapsuuteni katutappeluissa, tuollaiset hävisivät aina.

        Mikä tavoite on haastaa riitaa ja tapella? Provosoida puolin ja toisin ja sitten yrittää lannistaa toinen osapuoli? Eikö tällaista keskustelumahdollisuutta voisi tosiaankin käyttää hieman kehittyneemmin, niin etä syntyisi oikeata keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa? ehkä jopa joitain ihan oikeita ideoitakin voisi tulla esille, joista olisi jopa käytännössä jotain hyötyä, edes johonkin. Minunkin on pakko ilmaista mielipiteeni siitä että tämä palsta on turhauttavan huonossa kunnossa mitä todelliseen asiaan tulee. Koittakaa nyt edes hieman kasvaa, kuten täällä fiksuimmat yrittävät hyvin selkeästi välillä vihjailla.


      • O.N.
        aikuinen ihminen kirjoitti:

        Mikä tavoite on haastaa riitaa ja tapella? Provosoida puolin ja toisin ja sitten yrittää lannistaa toinen osapuoli? Eikö tällaista keskustelumahdollisuutta voisi tosiaankin käyttää hieman kehittyneemmin, niin etä syntyisi oikeata keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa? ehkä jopa joitain ihan oikeita ideoitakin voisi tulla esille, joista olisi jopa käytännössä jotain hyötyä, edes johonkin. Minunkin on pakko ilmaista mielipiteeni siitä että tämä palsta on turhauttavan huonossa kunnossa mitä todelliseen asiaan tulee. Koittakaa nyt edes hieman kasvaa, kuten täällä fiksuimmat yrittävät hyvin selkeästi välillä vihjailla.

        Ei ole hassumpi ajatus. Aika monissa vastaavissa mestoissa on kai samantyylisiä ongelmia kuin täällä, mutten oo havainnut missään muualla tätä ilmiötä näin vahvana kuin täällä. Siihen touhuun lähtee hiton helposti mukaan.

        Minusta melkeimpä tuntuu että tiettyjen tahojen tavoitteena on pitää keskustelun taso niin matalalla että kaikki vähänkin järkiperäisempi hukkuu samaan heteikköön.

        On hiukkas vaikeeta luoda jotain keskusteluntynkää jos joka väliin huudellaan kakkajuttuja, sananmukaisesti. Mutta toi mitä sanoit on todella toivottavaa.


      • aikuinen ihminen
        O.N. kirjoitti:

        Ei ole hassumpi ajatus. Aika monissa vastaavissa mestoissa on kai samantyylisiä ongelmia kuin täällä, mutten oo havainnut missään muualla tätä ilmiötä näin vahvana kuin täällä. Siihen touhuun lähtee hiton helposti mukaan.

        Minusta melkeimpä tuntuu että tiettyjen tahojen tavoitteena on pitää keskustelun taso niin matalalla että kaikki vähänkin järkiperäisempi hukkuu samaan heteikköön.

        On hiukkas vaikeeta luoda jotain keskusteluntynkää jos joka väliin huudellaan kakkajuttuja, sananmukaisesti. Mutta toi mitä sanoit on todella toivottavaa.

        Mutta tiedätkö että tuo suotuisa kehitys olisi järkevintä aloittaa ihan omasta itsestänsä, eikä antaa periksi ensimmäisen provosoinnin edessä. Jatka vain asialinjalla, niin kauan kuin pystyt ja jos ote alkaa lipsumaan voit vaikka laskea sataan ja odottaa pahimman tunnemyrskyn ohimenoa. Älä nyt tästä sentään ärsyynny!


      • Kiltti setä
        aikuinen ihminen kirjoitti:

        Mutta tiedätkö että tuo suotuisa kehitys olisi järkevintä aloittaa ihan omasta itsestänsä, eikä antaa periksi ensimmäisen provosoinnin edessä. Jatka vain asialinjalla, niin kauan kuin pystyt ja jos ote alkaa lipsumaan voit vaikka laskea sataan ja odottaa pahimman tunnemyrskyn ohimenoa. Älä nyt tästä sentään ärsyynny!

        Kiitos kun meitä kaitset.


      • Epicuros
        aikuinen ihminen kirjoitti:

        Mikä tavoite on haastaa riitaa ja tapella? Provosoida puolin ja toisin ja sitten yrittää lannistaa toinen osapuoli? Eikö tällaista keskustelumahdollisuutta voisi tosiaankin käyttää hieman kehittyneemmin, niin etä syntyisi oikeata keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa? ehkä jopa joitain ihan oikeita ideoitakin voisi tulla esille, joista olisi jopa käytännössä jotain hyötyä, edes johonkin. Minunkin on pakko ilmaista mielipiteeni siitä että tämä palsta on turhauttavan huonossa kunnossa mitä todelliseen asiaan tulee. Koittakaa nyt edes hieman kasvaa, kuten täällä fiksuimmat yrittävät hyvin selkeästi välillä vihjailla.

        Itse harvoin vaivaudun tämän palstan keskusteluihin mukaan, sillä niillä on taipus muuttua molemmin puoliseksi solvauskilpailuksi. Keskusteluja käydään hyvin harvoin rakentavassa hengessä.


      • Fafner
        Epicuros kirjoitti:

        Itse harvoin vaivaudun tämän palstan keskusteluihin mukaan, sillä niillä on taipus muuttua molemmin puoliseksi solvauskilpailuksi. Keskusteluja käydään hyvin harvoin rakentavassa hengessä.

        ...vallitsee joku henkinen tartuntatauti.

        Vaikka motiivit olisivat kuinka rakentavat, huomaa kohta itsekin olevansa kuin simpanssi rokotushuoneessa, valitettavasti.


      • Epicuros
        Fafner kirjoitti:

        ...vallitsee joku henkinen tartuntatauti.

        Vaikka motiivit olisivat kuinka rakentavat, huomaa kohta itsekin olevansa kuin simpanssi rokotushuoneessa, valitettavasti.

        voisi korjata seuraavalla tavalla. Sen sijaan että jatkuvasti keskitymme eri näkökantojen eroihin, voisimme etsiä niitä asioita ja mielipiteitä joista olemme samaa mieltä ja siltä pohjalta siirtyisimme kohtiin, jotka tuottavat erimielisyyttä.


      • Fafner
        Epicuros kirjoitti:

        voisi korjata seuraavalla tavalla. Sen sijaan että jatkuvasti keskitymme eri näkökantojen eroihin, voisimme etsiä niitä asioita ja mielipiteitä joista olemme samaa mieltä ja siltä pohjalta siirtyisimme kohtiin, jotka tuottavat erimielisyyttä.

        ...on arvokas ja jalo.

        Olen huomannut että välillä nämä kummatkin osapuolet jopa vilpittömästi haluaisivat keskustella noin, mutta periaatteellisen ylpeyden aseistus astuu aina mukaan kuvioihin. Se vanha totuus, kun riitapukareista toinen osoittaa heikkoutta, toinen iskee.

        Mutta eihän tämä ole taistelutanner, tämä on KESKUSTELUPALSTA. En tiedä kauan itse jaksan tätä horinaa täällä kun leipätyöni syö suurimman osan voimistani.

        Itse olen kaikkea muuta kuin puhdas pulmunen mitä känäämiseen tulee. Silti uskon että tällaiset keskustelujen tyyssijat pikkuhiljaa kehittyvät. Luulisi että ihmiset haluavat muutoinkin keskustella hankalista teemoista kuin tapellen.

        Voi tuosta sekasortoisesta kärhämöinnistäkin kukaties kasvaa jotain hyödyllisiäkin hengen hedelmiä...jos ei muuta niin kyllästyminen ja tapojen asteittainen muutos sivistyneempään suuntaan.
        Olen varma siitä että osalla niistä jotka täällä kirjoittelevat on (sen lisäksi että aiheet rehellisesti herättävät heissä kiihkeitä tunteita)
        myös vakavia psyykkisiä ongelmia, tämä ei ole pilkkaa. Tuollaiset piirteet tulevat esille esimerkiksi täydellisenä kykenemättömyytenä mennä välillä hieman kaveämmälle tasolle...vaikka hitunen terveellistä huumoria. On tietenkin asioita joista en itsekään laskisi leikkiä-kuten pedofilia.

        Niihin asioihin joista olemme samaa mieltä...
        kaikki hiemankaan vakavasti otettavat kirjoittajat ainakin väittävät vastustavansa rikollisuutta...siinäkö se sinapinsiemen?

        Olen kuumeessa, anteeksi kirjoitusvirheet ja ajatusten poukkoilu.

        Haluan kiittää Epicurosta, joka suhtautuu asioihin ihailtavan kiihkottomasti ja mitä ilmeisimmin pyrkii asioiden todellisten luonteiden ymmärtämiseen sivistyneesti ja selkeästi sydämestään. Sinussa on inhimillisyyttä jonkalaatuista kovasti arvostan ja eittämättä tarvitsisin itse tuota luonteenlaatua omaan mieleeni huomattavan määrän enemmän kuin sitä omistan.


      • Epicuros
        Fafner kirjoitti:

        ...on arvokas ja jalo.

        Olen huomannut että välillä nämä kummatkin osapuolet jopa vilpittömästi haluaisivat keskustella noin, mutta periaatteellisen ylpeyden aseistus astuu aina mukaan kuvioihin. Se vanha totuus, kun riitapukareista toinen osoittaa heikkoutta, toinen iskee.

        Mutta eihän tämä ole taistelutanner, tämä on KESKUSTELUPALSTA. En tiedä kauan itse jaksan tätä horinaa täällä kun leipätyöni syö suurimman osan voimistani.

        Itse olen kaikkea muuta kuin puhdas pulmunen mitä känäämiseen tulee. Silti uskon että tällaiset keskustelujen tyyssijat pikkuhiljaa kehittyvät. Luulisi että ihmiset haluavat muutoinkin keskustella hankalista teemoista kuin tapellen.

        Voi tuosta sekasortoisesta kärhämöinnistäkin kukaties kasvaa jotain hyödyllisiäkin hengen hedelmiä...jos ei muuta niin kyllästyminen ja tapojen asteittainen muutos sivistyneempään suuntaan.
        Olen varma siitä että osalla niistä jotka täällä kirjoittelevat on (sen lisäksi että aiheet rehellisesti herättävät heissä kiihkeitä tunteita)
        myös vakavia psyykkisiä ongelmia, tämä ei ole pilkkaa. Tuollaiset piirteet tulevat esille esimerkiksi täydellisenä kykenemättömyytenä mennä välillä hieman kaveämmälle tasolle...vaikka hitunen terveellistä huumoria. On tietenkin asioita joista en itsekään laskisi leikkiä-kuten pedofilia.

        Niihin asioihin joista olemme samaa mieltä...
        kaikki hiemankaan vakavasti otettavat kirjoittajat ainakin väittävät vastustavansa rikollisuutta...siinäkö se sinapinsiemen?

        Olen kuumeessa, anteeksi kirjoitusvirheet ja ajatusten poukkoilu.

        Haluan kiittää Epicurosta, joka suhtautuu asioihin ihailtavan kiihkottomasti ja mitä ilmeisimmin pyrkii asioiden todellisten luonteiden ymmärtämiseen sivistyneesti ja selkeästi sydämestään. Sinussa on inhimillisyyttä jonkalaatuista kovasti arvostan ja eittämättä tarvitsisin itse tuota luonteenlaatua omaan mieleeni huomattavan määrän enemmän kuin sitä omistan.

        erinomaisesta tekstistä, jollaisia palsta tarvitsee lisää. olen

        "Haluan kiittää Epicurosta, joka suhtautuu asioihin ihailtavan kiihkottomasti ja mitä ilmeisimmin pyrkii asioiden todellisten luonteiden ymmärtämiseen sivistyneesti ja selkeästi sydämestään. Sinussa on inhimillisyyttä jonkalaatuista kovasti arvostan ja eittämättä tarvitsisin itse tuota luonteenlaatua omaan mieleeni huomattavan määrän enemmän kuin sitä omistan."

        Kiitos tästä ylistyspuheesta. Ihminen minäkin olen ja tunteitteni vanki. Puran vain tunteeni jonnekkin muualle kuin tälle palstalle. Kyllä sinä Fafnerkin olet pienen alkushokin jälkeen osoittautunut ihan järkeväksi ja ajatelevaksi yksilöksi. Parasta sinussa on se, että myönnät vikasi.

        "Olen kuumeessa, anteeksi kirjoitusvirheet ja ajatusten poukkoilu."

        Annettakoon se sinulle anteeksi. Omat ajatukseni poukkoilevat ilman kuumettakin.

        "Niihin asioihin joista olemme samaa mieltä...
        kaikki hiemankaan vakavasti otettavat kirjoittajat ainakin väittävät vastustavansa rikollisuutta...siinäkö se sinapinsiemen?"

        Tuosta on hyvä lähteä. Hyvää jatkoa olisi miten rikollisuutta voitaisi vähentää ja miksi rikollinen tekee rikoksensa?

        "On tietenkin asioita joista en itsekään laskisi leikkiä-kuten pedofilia."

        Ai niin, se pahamaineinen pedofiili-keskustelu, ajattelin osallistua siihen, mutta keskustelu muuttui sen verran rumaksi, etten vaivautunut siihen osallistua.

        P. S. Olen ihminen enkä pidä mitään inhimillistä itselleni vieraana. Eräästä roomalaisesta komediasta.

        Tässä on kantava ajatukseni.


    • hyysärit

      ovat hyvin älykkäitä, verattuna tuohon natsisikalaumaan.

      • Fafner

        ...verrattuna politiikkaa harrastavien sikojen älykkyyteen...on siinäkin pohtimista. Lyhyt satutuokio.


      • Tukholmalainen
        Fafner kirjoitti:

        ...verrattuna politiikkaa harrastavien sikojen älykkyyteen...on siinäkin pohtimista. Lyhyt satutuokio.

        nostan hattua sinulle, että annoit sen herkemmän puolen itsestäsi tulla esille, kun vastasit Epicurokselle. Olet inhimillinen. Kiitos.


      • Epicuros
        Tukholmalainen kirjoitti:

        nostan hattua sinulle, että annoit sen herkemmän puolen itsestäsi tulla esille, kun vastasit Epicurokselle. Olet inhimillinen. Kiitos.

        Kiitos tuestasi siinä islam väittelyssä maahanmuuttaja palstalla. Oleko ajatellut rekisteröityä?


    • animagus

      "Maamme todelliset ajattelijat siirtyvät pikkuhiljaa vääjäämättömästi raikkaisiin rasistisiin arvoihin ja noloina vaikenevat vastustajatkin yrittävät sitten liikuttavan nöyryytettyinä...laahustaa mukaan seuraan." Ja kehtaat vielä nimittää itseäsi (lähes) puoluettomaksi tarkkailijaksi! Joopa joo. Viestilläsi osoitat oman älykkyytesi tason, joten eipä siitä sen enempää. Kerro nyt silti, miten rasismi on osoitus älykkyydestä. Ihan mielenkiinnosta kysyn kun en ole aiemmin huomannut yhdistää näitä asioita toisiinsa (mikä sinun mielestäsi on epäilemättä todiste tyhmyydestäni).

      • Fafner

        ...oli terve ja ennenkaikkea toivottu. Tosiaan toivoin että joku kiinnittää huomiota tuohon kyseiseen kohtaan...ja sinä TEIT SEN!

        Oletko koskaan kuullut, lukenut tai jopa peräti itse jossain määrin oivaltanut että jos ottaa osan kokonaisuudesta ei siitä (kokonaisuudesta) voi saada kaikenkattavaa kuvaa...se on vain torso.

        Tuohon kohtaan. Se on sellaisen ihmisyyden lajin komediallinen pikku esitys, joka on mielestäni irvokasta.

        Ihmiset luovuttavat oikeudentajunsa kovin helpolla -eivät kaikki- vaikka heidät olisi vain kevyestikin henkisesti piesty ja kaadettu, ei edes voitettu.

        Joskus on pakko kuvata tilannetta josta ei pidä, eikä tuollainen yksittäinen ja asiayhteydestään irroitettu otos anna SIIS oikeata kuvaa kokonaisuudesta.

        En voi mitään jos et oivalla tuonlaatuisen, hyvin osoittelevan huumorin alkeitakaan.

        Ei minulla ole kovin suuria tarpeita puolustella tuon tekstini näpsäkkyyttä tai varsinkaan sen yksityiskohtia...vetäsin sen suoraan ja nopeasti, ajattelematta juurikaan...kuvitteellisesta hupusta.

        Kaikkein vähiten haluan alkaa tässä todistelemaan ällini erinomaisuutta tai parjata sinun.

        Et ymmärtänyt kuitenkaan tuon pienen kirjoituksen tarkoitusta, se on aivan selvää.

        Puolueeton ei kukaan ole, missään mielessä, jos tarkkoja ollaan.

        Juuri sitä oikein sormella osoitin, olen omien uskomusteni vanki..kuten me kaikki. Ehkä jopa sinä.

        Palaan ehkä aiheeseen, Kallis Kyselijä...nyt tarvitsen lepoa.

        Moikkis!


      • animagus
        Fafner kirjoitti:

        ...oli terve ja ennenkaikkea toivottu. Tosiaan toivoin että joku kiinnittää huomiota tuohon kyseiseen kohtaan...ja sinä TEIT SEN!

        Oletko koskaan kuullut, lukenut tai jopa peräti itse jossain määrin oivaltanut että jos ottaa osan kokonaisuudesta ei siitä (kokonaisuudesta) voi saada kaikenkattavaa kuvaa...se on vain torso.

        Tuohon kohtaan. Se on sellaisen ihmisyyden lajin komediallinen pikku esitys, joka on mielestäni irvokasta.

        Ihmiset luovuttavat oikeudentajunsa kovin helpolla -eivät kaikki- vaikka heidät olisi vain kevyestikin henkisesti piesty ja kaadettu, ei edes voitettu.

        Joskus on pakko kuvata tilannetta josta ei pidä, eikä tuollainen yksittäinen ja asiayhteydestään irroitettu otos anna SIIS oikeata kuvaa kokonaisuudesta.

        En voi mitään jos et oivalla tuonlaatuisen, hyvin osoittelevan huumorin alkeitakaan.

        Ei minulla ole kovin suuria tarpeita puolustella tuon tekstini näpsäkkyyttä tai varsinkaan sen yksityiskohtia...vetäsin sen suoraan ja nopeasti, ajattelematta juurikaan...kuvitteellisesta hupusta.

        Kaikkein vähiten haluan alkaa tässä todistelemaan ällini erinomaisuutta tai parjata sinun.

        Et ymmärtänyt kuitenkaan tuon pienen kirjoituksen tarkoitusta, se on aivan selvää.

        Puolueeton ei kukaan ole, missään mielessä, jos tarkkoja ollaan.

        Juuri sitä oikein sormella osoitin, olen omien uskomusteni vanki..kuten me kaikki. Ehkä jopa sinä.

        Palaan ehkä aiheeseen, Kallis Kyselijä...nyt tarvitsen lepoa.

        Moikkis!

        Jos viestissäsi on jotakin huumoria, se menee kyllä ohi. En näe sitä vieläkään vaikka väität, että siinä sitä on.

        Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että useimmat meistä ovat omien "uskomustensa vankeja". Kuinka hyvin omat uskomuksensa ja ennakkoluulonsa tunnistaa ja kuinka paljon niiden antaa vaikuttaa omaan toimintaansa, se onkin jo toinen kysymys. Itse yritän olla lokeroimatta ihmisiä etukäteen pelkästään etniseen taustaan tms. pohjautuvien ennakkoluulojen pohjalta, ja muutaman kerran olen huomannut, että olen ollut luuloineni väärässä. Ennakkoluuloton asennoituminen ei ole aina helppoa, mutta mitkä elämässä oikeasti tärkeät asiat ovat!


      • animagus
        Fafner kirjoitti:

        ...oli terve ja ennenkaikkea toivottu. Tosiaan toivoin että joku kiinnittää huomiota tuohon kyseiseen kohtaan...ja sinä TEIT SEN!

        Oletko koskaan kuullut, lukenut tai jopa peräti itse jossain määrin oivaltanut että jos ottaa osan kokonaisuudesta ei siitä (kokonaisuudesta) voi saada kaikenkattavaa kuvaa...se on vain torso.

        Tuohon kohtaan. Se on sellaisen ihmisyyden lajin komediallinen pikku esitys, joka on mielestäni irvokasta.

        Ihmiset luovuttavat oikeudentajunsa kovin helpolla -eivät kaikki- vaikka heidät olisi vain kevyestikin henkisesti piesty ja kaadettu, ei edes voitettu.

        Joskus on pakko kuvata tilannetta josta ei pidä, eikä tuollainen yksittäinen ja asiayhteydestään irroitettu otos anna SIIS oikeata kuvaa kokonaisuudesta.

        En voi mitään jos et oivalla tuonlaatuisen, hyvin osoittelevan huumorin alkeitakaan.

        Ei minulla ole kovin suuria tarpeita puolustella tuon tekstini näpsäkkyyttä tai varsinkaan sen yksityiskohtia...vetäsin sen suoraan ja nopeasti, ajattelematta juurikaan...kuvitteellisesta hupusta.

        Kaikkein vähiten haluan alkaa tässä todistelemaan ällini erinomaisuutta tai parjata sinun.

        Et ymmärtänyt kuitenkaan tuon pienen kirjoituksen tarkoitusta, se on aivan selvää.

        Puolueeton ei kukaan ole, missään mielessä, jos tarkkoja ollaan.

        Juuri sitä oikein sormella osoitin, olen omien uskomusteni vanki..kuten me kaikki. Ehkä jopa sinä.

        Palaan ehkä aiheeseen, Kallis Kyselijä...nyt tarvitsen lepoa.

        Moikkis!

        Minulla on näköjään TODELLA hidas sytytys mikäli viittasit ensimmäisellä viestilläsi vain ja ainoastaan siihen, että "rassut" varustavat viestinsä paremmin argumentein ja jopa "todistein" kuin "hyysärit". En ole lukenut tätä palstaa paljoakaan, mutta näkemäni perusteella voin kuvitella, että "hyysäreiden" argumentit ovat lähinnä "rassujen" älykkyyttä aliarvioivia kommentteja tyyliin "sinä säälittävä älykääpiö, etkö sinä nyt mitään tajua" ilman että esitetään mitään varsinaista faktatietoa, tilastotietoja tms. hienouksia omien väitteiden tueksi.

        No, tähän minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että se on luultavasti totta (tarkoitit sitä viestilläsi tai et) ja että minä en ainakaan yleensä jaksa katsoa asiakseni vastata ollenkaan viesteihin, joita pidän täysin ala-arvoisina. (Hah haa, sinun viestiäsi en siis pidä!) Luulen siis, että iso osa lukijoista jättää typerimmiltä vaikuttavat tapaukset omaan arvoonsa tai eivät ainakaan uhraa niihin kovin paljoa aikaa. Luulen myös, että ajatus ihmisten välisestä tasa-arvosta on sen verran universaali, että sen tueksi on vaikea esittää konkreettisia todisteita kun toiset hutkivat rikostilastoilla yms., jotka heidän mielestään tukevat heidän käsityksiään. (Onko sellaista tilastoa edes olemassa, kuinka monet maahanmuuttajat EIVÄT syyllisty rikoksiin?)

        Jollet tarkoittanut ollenkaan mitään tällaista viestilläsi niin sitten saat kyllä vääntää rautalangasta.

        Mitään huumoria en kyllä näe siinä vieläkään! Ehkä jonkinlaista taipumusta parodiaan kylläkin... Ehkä. Riippuen siitä mitä tarkoitat.

        PS. Mielestäni rasismia ei voi perustella järkevästi ja useimmat rasistit ovat pelkkiä älykääpiöitä, joten älä saa väärää käsitystä siitä, mitä minä asioista ajattelen.


      • ton edellisen
        animagus kirjoitti:

        Minulla on näköjään TODELLA hidas sytytys mikäli viittasit ensimmäisellä viestilläsi vain ja ainoastaan siihen, että "rassut" varustavat viestinsä paremmin argumentein ja jopa "todistein" kuin "hyysärit". En ole lukenut tätä palstaa paljoakaan, mutta näkemäni perusteella voin kuvitella, että "hyysäreiden" argumentit ovat lähinnä "rassujen" älykkyyttä aliarvioivia kommentteja tyyliin "sinä säälittävä älykääpiö, etkö sinä nyt mitään tajua" ilman että esitetään mitään varsinaista faktatietoa, tilastotietoja tms. hienouksia omien väitteiden tueksi.

        No, tähän minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että se on luultavasti totta (tarkoitit sitä viestilläsi tai et) ja että minä en ainakaan yleensä jaksa katsoa asiakseni vastata ollenkaan viesteihin, joita pidän täysin ala-arvoisina. (Hah haa, sinun viestiäsi en siis pidä!) Luulen siis, että iso osa lukijoista jättää typerimmiltä vaikuttavat tapaukset omaan arvoonsa tai eivät ainakaan uhraa niihin kovin paljoa aikaa. Luulen myös, että ajatus ihmisten välisestä tasa-arvosta on sen verran universaali, että sen tueksi on vaikea esittää konkreettisia todisteita kun toiset hutkivat rikostilastoilla yms., jotka heidän mielestään tukevat heidän käsityksiään. (Onko sellaista tilastoa edes olemassa, kuinka monet maahanmuuttajat EIVÄT syyllisty rikoksiin?)

        Jollet tarkoittanut ollenkaan mitään tällaista viestilläsi niin sitten saat kyllä vääntää rautalangasta.

        Mitään huumoria en kyllä näe siinä vieläkään! Ehkä jonkinlaista taipumusta parodiaan kylläkin... Ehkä. Riippuen siitä mitä tarkoitat.

        PS. Mielestäni rasismia ei voi perustella järkevästi ja useimmat rasistit ovat pelkkiä älykääpiöitä, joten älä saa väärää käsitystä siitä, mitä minä asioista ajattelen.

        "anumagus", viestin tulo ei näy otsikkoluettelossa? Ei näkyny yöllä eikä vieläkään. Terv. tätä kaskustelua seurannut


      • ton edellisen
        ton edellisen kirjoitti:

        "anumagus", viestin tulo ei näy otsikkoluettelossa? Ei näkyny yöllä eikä vieläkään. Terv. tätä kaskustelua seurannut

        viestin moka. Tarkoitin "animagus",ei "anumagus". Kysymys ei ollut mistään pilkanteosta. Ihmettelin vain.
        Olis mielenkiintoista jos tää keskustelu jatkuis,
        Tällaisen syrjässä pysyvän tarkkailijankin kannalta. Kiinnostaa. Olen itsekin isänmaallinen mutta epävarma monista asioista mm. rasismin oikeutuksesta.


      • huppelis hei!
        ton edellisen kirjoitti:

        "anumagus", viestin tulo ei näy otsikkoluettelossa? Ei näkyny yöllä eikä vieläkään. Terv. tätä kaskustelua seurannut

        Jos tarkoitat numeroita, jotka ilmaisevat vastauksien määrää, niissä kai joskus voi olla pitkä viive ennenkuin näkyvät. Otsikoissa ei uusi vastaus tietenkään näy, jos ei avata kokonaan uutta keskustelua. Ei mennyt oikeen jakeluun mitä ajoit takaa, mutta jos tämä auttoi niin hyvä.


      • H. Peliitta
        animagus kirjoitti:

        Minulla on näköjään TODELLA hidas sytytys mikäli viittasit ensimmäisellä viestilläsi vain ja ainoastaan siihen, että "rassut" varustavat viestinsä paremmin argumentein ja jopa "todistein" kuin "hyysärit". En ole lukenut tätä palstaa paljoakaan, mutta näkemäni perusteella voin kuvitella, että "hyysäreiden" argumentit ovat lähinnä "rassujen" älykkyyttä aliarvioivia kommentteja tyyliin "sinä säälittävä älykääpiö, etkö sinä nyt mitään tajua" ilman että esitetään mitään varsinaista faktatietoa, tilastotietoja tms. hienouksia omien väitteiden tueksi.

        No, tähän minulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin että se on luultavasti totta (tarkoitit sitä viestilläsi tai et) ja että minä en ainakaan yleensä jaksa katsoa asiakseni vastata ollenkaan viesteihin, joita pidän täysin ala-arvoisina. (Hah haa, sinun viestiäsi en siis pidä!) Luulen siis, että iso osa lukijoista jättää typerimmiltä vaikuttavat tapaukset omaan arvoonsa tai eivät ainakaan uhraa niihin kovin paljoa aikaa. Luulen myös, että ajatus ihmisten välisestä tasa-arvosta on sen verran universaali, että sen tueksi on vaikea esittää konkreettisia todisteita kun toiset hutkivat rikostilastoilla yms., jotka heidän mielestään tukevat heidän käsityksiään. (Onko sellaista tilastoa edes olemassa, kuinka monet maahanmuuttajat EIVÄT syyllisty rikoksiin?)

        Jollet tarkoittanut ollenkaan mitään tällaista viestilläsi niin sitten saat kyllä vääntää rautalangasta.

        Mitään huumoria en kyllä näe siinä vieläkään! Ehkä jonkinlaista taipumusta parodiaan kylläkin... Ehkä. Riippuen siitä mitä tarkoitat.

        PS. Mielestäni rasismia ei voi perustella järkevästi ja useimmat rasistit ovat pelkkiä älykääpiöitä, joten älä saa väärää käsitystä siitä, mitä minä asioista ajattelen.

        Minäkään en sitä varsinaiseksi huumoriksi nähnyt,
        mutta jos se pointti olikin siinä että tekstin oivaltavuus saa hymyn väkisinkin kasvoille? Huumoria on niin monenlaatuista. Näin tuossa alkutekstissä myös selviä viittauksia itseironiaan, kuten täällä jo eräs totesikin ja se on aika tervettä huumoria usein. Voi olla toki että ymmärsin väärin, olenhan vain automekaanikko.


      • Kummastuksessaan
        H. Peliitta kirjoitti:

        Minäkään en sitä varsinaiseksi huumoriksi nähnyt,
        mutta jos se pointti olikin siinä että tekstin oivaltavuus saa hymyn väkisinkin kasvoille? Huumoria on niin monenlaatuista. Näin tuossa alkutekstissä myös selviä viittauksia itseironiaan, kuten täällä jo eräs totesikin ja se on aika tervettä huumoria usein. Voi olla toki että ymmärsin väärin, olenhan vain automekaanikko.

        Missä ihmeessä näit itseironiaa, siinäkö kenties että ilmiselvä natsi kehtaa sanoa itseään varsin älykkääksi? Se ihmiskunnan pohjasakka ei ainakaan älyllistä ole! Suvaitsevaisuudesta ja toisten hyväksymisestä ja lähimmäisen rakkaudesta löytyy suurin äly ja siunaus. Lopettakaa jo säälittävät rasistit vielä säälittävämmät yrityksenne olla mukamas ihan älykkäitä. Tekisi mieleni kiroilla mutta älykkäänä ihmisenä en sellaista tänne kirjoita!!!!!!!


      • H. Peliitta
        Kummastuksessaan kirjoitti:

        Missä ihmeessä näit itseironiaa, siinäkö kenties että ilmiselvä natsi kehtaa sanoa itseään varsin älykkääksi? Se ihmiskunnan pohjasakka ei ainakaan älyllistä ole! Suvaitsevaisuudesta ja toisten hyväksymisestä ja lähimmäisen rakkaudesta löytyy suurin äly ja siunaus. Lopettakaa jo säälittävät rasistit vielä säälittävämmät yrityksenne olla mukamas ihan älykkäitä. Tekisi mieleni kiroilla mutta älykkäänä ihmisenä en sellaista tänne kirjoita!!!!!!!

        Sinä ainakin olet itse vähintäinkin tahattoman koominen. Vuodatuksesi sai minut nauramaan ääneen.
        Muuhun en välitä tuossa surkuhupaisessa esityksessäsi puuttua, mutta oman käsitykseni mukaan tuo Fafner ei ole mikään natsi lainkaan. :D
        Etkä itse tuskin kovinkaan älykäs kiihkoilija.
        Oletko muuten nainen vai mies?


      • Kummastuksessaan
        H. Peliitta kirjoitti:

        Sinä ainakin olet itse vähintäinkin tahattoman koominen. Vuodatuksesi sai minut nauramaan ääneen.
        Muuhun en välitä tuossa surkuhupaisessa esityksessäsi puuttua, mutta oman käsitykseni mukaan tuo Fafner ei ole mikään natsi lainkaan. :D
        Etkä itse tuskin kovinkaan älykäs kiihkoilija.
        Oletko muuten nainen vai mies?

        :D:D:D:D:D:D sinulle hyypiö!!!!!


      • animagus
        ton edellisen kirjoitti:

        viestin moka. Tarkoitin "animagus",ei "anumagus". Kysymys ei ollut mistään pilkanteosta. Ihmettelin vain.
        Olis mielenkiintoista jos tää keskustelu jatkuis,
        Tällaisen syrjässä pysyvän tarkkailijankin kannalta. Kiinnostaa. Olen itsekin isänmaallinen mutta epävarma monista asioista mm. rasismin oikeutuksesta.

        Huomasin viestin lähettäessäni, että se ei lähtenyt "normaalisti" vaan kesti aika pitkään eikä otsikkokaan ilmestynyt heti näkyviin viestilistassa. Nyt se näkyy kai normaalisti (ainakin minun koneellani)? En täysin ymmärrä kysymystäsi, mutta vaikka ymmärtäisinkin, tuskin osasisin siihen vastata. Kyseessä oli varmaan joku tekninen häiriö. Virhe jossakin... öh, systeemeissä. Tuskin kuitenkaan minun koneellani, ei kai se sellaista voisi saada aikaan?

        No, minusta rasismi ei ole koskaan oikeutettua. Kyseessähän on kuitenkin ennakkoluuloinen suhtautuminen toisiin ihmisiin joko rodun, heimon, kielen, uskonnon tai luokan perusteella ja siihen liittyy myös syrjintää. En käsitä kuinka ennakkoluuloisuus voisi koskaan olla oikeutettua, missään tilanteessa. Luulo ei ole tiedon väärti! Toki ymmärrän miksi jotkut ihmiset ovat rasisteja... tai ainakin olen yrittänyt ymmärtää, mutta... Itse yritän olla tuomitsematta ihmisiä etukäteen ja muodostaa mielipiteeni heistä vasta sen jälkeen kun tunnen heitä vähän paremmin, eikä tämä päde vain ulkomaalaisiin vaan suomalaisiin myös. Suvaitsevaisuus ei kuitenkaan estä minua olemasta myös isänmaallinen, olen nimittäin huomannut itsessäni yllättävänkin isänmaallisia piirteitä. Voisin kuvitella itseni vaikkapa lotaksi sotatilanteessa, :) vaikea kuvitella että pystyisin istumaan kotona/pommisuojassa pyörittelemässä peukaloitani, jos Suomi joutuisi sotaan. Mitään sotilaskoulutusta minulla ei tietenkään ole enkä sellaista haluakaan, joten onneksi tämä puhe on vain teoreettista.


      • animagus
        Kummastuksessaan kirjoitti:

        Missä ihmeessä näit itseironiaa, siinäkö kenties että ilmiselvä natsi kehtaa sanoa itseään varsin älykkääksi? Se ihmiskunnan pohjasakka ei ainakaan älyllistä ole! Suvaitsevaisuudesta ja toisten hyväksymisestä ja lähimmäisen rakkaudesta löytyy suurin äly ja siunaus. Lopettakaa jo säälittävät rasistit vielä säälittävämmät yrityksenne olla mukamas ihan älykkäitä. Tekisi mieleni kiroilla mutta älykkäänä ihmisenä en sellaista tänne kirjoita!!!!!!!

        Itse olen pikemminkin sitä mieltä, että Fafner ei ole rasisti eikä ainakaan natsimielinen (myönnän, että erehdyin tässä aluksi). Tällä hetkellä uskon Fafnerin tarkoittaneen viestillään lähinnä sitä, etteivät kommentit tyyliin "haista paska" ja "Kakkaahousuu hahhahahHAH" kovin sivistyneitä ole, ja nämä ovat juuri rasismin vastustajien viestistä poimittuja, joita yleensä pidetään (tai en tiedä pidetäänkö) "fiksumpina" ja korkeammin koulutettuina. Lueskelin tosin eilen näitä rasismi-aiheisia viestejä jonkin verran ja käsitykseni on, etteivät "rassujenkaan" viestit kovin korkeatasoisia ole, TODELLAKAAN, joten siinä mielessä ollaan tasoissa. En käsitä miksi Fafner pitää heitä "älykkäämpinä" edes ironisessa mielessä. Toivon mukaan kommentoi asiaa vielä itse.


      • O.N.
        animagus kirjoitti:

        Itse olen pikemminkin sitä mieltä, että Fafner ei ole rasisti eikä ainakaan natsimielinen (myönnän, että erehdyin tässä aluksi). Tällä hetkellä uskon Fafnerin tarkoittaneen viestillään lähinnä sitä, etteivät kommentit tyyliin "haista paska" ja "Kakkaahousuu hahhahahHAH" kovin sivistyneitä ole, ja nämä ovat juuri rasismin vastustajien viestistä poimittuja, joita yleensä pidetään (tai en tiedä pidetäänkö) "fiksumpina" ja korkeammin koulutettuina. Lueskelin tosin eilen näitä rasismi-aiheisia viestejä jonkin verran ja käsitykseni on, etteivät "rassujenkaan" viestit kovin korkeatasoisia ole, TODELLAKAAN, joten siinä mielessä ollaan tasoissa. En käsitä miksi Fafner pitää heitä "älykkäämpinä" edes ironisessa mielessä. Toivon mukaan kommentoi asiaa vielä itse.

        Ei ole nyt kuulema ollut tietokoneen äärellä. Palaa keskusteluihin, kun muilta asioiltaan kerkiää. Ei sen yleensä ole ollut tapana jättää asioita kesken. On ukolla muitakin hommia kuin tämä, kerron terveisiä.
        terveisin: Faffun tuttu.
        Sen verrran sanon että tää tapaus on oman sanontansa mukaan: "vapaa ajattelija, joka ei ole karsinoitavissa"-toivottavasti meni oikein. Meikäläistä hän pitää vissiin turhan ääri-ihmisenä. No kertokoon itse lisää, jos haluaa. Halusin vain jotenkin ilmoittaa että ei se ainakaan mikään sydämetön äijjä ole, tunnen tapauksen jo vuosien takaa.
        Moi vaan sulle, Animagus.


      • Fafner
        O.N. kirjoitti:

        Ei ole nyt kuulema ollut tietokoneen äärellä. Palaa keskusteluihin, kun muilta asioiltaan kerkiää. Ei sen yleensä ole ollut tapana jättää asioita kesken. On ukolla muitakin hommia kuin tämä, kerron terveisiä.
        terveisin: Faffun tuttu.
        Sen verrran sanon että tää tapaus on oman sanontansa mukaan: "vapaa ajattelija, joka ei ole karsinoitavissa"-toivottavasti meni oikein. Meikäläistä hän pitää vissiin turhan ääri-ihmisenä. No kertokoon itse lisää, jos haluaa. Halusin vain jotenkin ilmoittaa että ei se ainakaan mikään sydämetön äijjä ole, tunnen tapauksen jo vuosien takaa.
        Moi vaan sulle, Animagus.

        ...sinä oma-aloitteinen, palkaton ja vielä täysin pyytämättä pyyteettömästi jeesaava, pikku "adjutanttini". Ei se oma luonnehdintani omasta vaatimattomasta persoonastani aivan sanaterkasti noin mennyt, mutta kiitos ja olkoon.


      • Fafner
        animagus kirjoitti:

        Itse olen pikemminkin sitä mieltä, että Fafner ei ole rasisti eikä ainakaan natsimielinen (myönnän, että erehdyin tässä aluksi). Tällä hetkellä uskon Fafnerin tarkoittaneen viestillään lähinnä sitä, etteivät kommentit tyyliin "haista paska" ja "Kakkaahousuu hahhahahHAH" kovin sivistyneitä ole, ja nämä ovat juuri rasismin vastustajien viestistä poimittuja, joita yleensä pidetään (tai en tiedä pidetäänkö) "fiksumpina" ja korkeammin koulutettuina. Lueskelin tosin eilen näitä rasismi-aiheisia viestejä jonkin verran ja käsitykseni on, etteivät "rassujenkaan" viestit kovin korkeatasoisia ole, TODELLAKAAN, joten siinä mielessä ollaan tasoissa. En käsitä miksi Fafner pitää heitä "älykkäämpinä" edes ironisessa mielessä. Toivon mukaan kommentoi asiaa vielä itse.

        ...pelottavat kysymyksesi ja jopa helposti säikkyvään persoonallisuuteeni asti ulottuvainen uteliaisuutesi JA ennenkaikkea kysymystesi terävä nokkelluus estävät minua vastaamasta. Tämä täysin perätön hupsu kyhäelmä jonka kehitin "rassujen" ja "hyysäreitten" älyllisen kapasiteetin -tämän hetkisestä ainakin- epäbalanssista... murtuisi kuin kännisen epileptikon rakentama korttitalo, jos uskaltautuisin vastaamaan...vitsi, vitsi.

        Nuo höpelöt natsi-jankutukset... minä edustan paljon vaarallisempaa ihmistyyppiä kuin pelkästään homeisen ja menehtyneen menneisyyden perään huokailevien ns.natsien kummajaisgallerioiden sarjishahmot...

        haluaisin edustaa ihmistyyppiä jonkalainen toivoisin itse olevani, ihmistä joka pyrkii ajattelemaan irti nykyisyydenkin markkinakahleista, kuten menneisyydenkin. Ihmistä joka uskoo mitä aistit todella (vaikuttavat) välittävän tajuntaansa ja uskaltaa myös toimia sen mukaisesti mitä nk. maalaisjärkensä sitten vaillinaiseen mieleensä sanelee. Siis: Haluaisin.

        Uskoo myös itseensä ja kapisten aivoituksiensa oikeuteen muiden vastaavien yritysten töhnäestraadilla.

        Ja se syy...saada edes hieman lyödä pallean päälle
        tätä saatanan saman jankutusta. Samat "nimimerkit" horisevat samoista asioista samoilla termeillä ja samoin vittuiluin ja samoin... ja samoin... jne...

        Lievästi ylikypsynyt, mutta silti raakile. Mahdollisen ja mahdottomuuden ontuva parisuhde,joka elää ja voi hyvin...mihinkään kehittymättä.

        Täällä "palstalla".

        Kiireisesti
        ja korjailuja vailla
        hätäisesti tekaistu...
        kuten moni meistä,

        Fafnerinne


      • *Astuva Kädellinen*
        Fafner kirjoitti:

        ...pelottavat kysymyksesi ja jopa helposti säikkyvään persoonallisuuteeni asti ulottuvainen uteliaisuutesi JA ennenkaikkea kysymystesi terävä nokkelluus estävät minua vastaamasta. Tämä täysin perätön hupsu kyhäelmä jonka kehitin "rassujen" ja "hyysäreitten" älyllisen kapasiteetin -tämän hetkisestä ainakin- epäbalanssista... murtuisi kuin kännisen epileptikon rakentama korttitalo, jos uskaltautuisin vastaamaan...vitsi, vitsi.

        Nuo höpelöt natsi-jankutukset... minä edustan paljon vaarallisempaa ihmistyyppiä kuin pelkästään homeisen ja menehtyneen menneisyyden perään huokailevien ns.natsien kummajaisgallerioiden sarjishahmot...

        haluaisin edustaa ihmistyyppiä jonkalainen toivoisin itse olevani, ihmistä joka pyrkii ajattelemaan irti nykyisyydenkin markkinakahleista, kuten menneisyydenkin. Ihmistä joka uskoo mitä aistit todella (vaikuttavat) välittävän tajuntaansa ja uskaltaa myös toimia sen mukaisesti mitä nk. maalaisjärkensä sitten vaillinaiseen mieleensä sanelee. Siis: Haluaisin.

        Uskoo myös itseensä ja kapisten aivoituksiensa oikeuteen muiden vastaavien yritysten töhnäestraadilla.

        Ja se syy...saada edes hieman lyödä pallean päälle
        tätä saatanan saman jankutusta. Samat "nimimerkit" horisevat samoista asioista samoilla termeillä ja samoin vittuiluin ja samoin... ja samoin... jne...

        Lievästi ylikypsynyt, mutta silti raakile. Mahdollisen ja mahdottomuuden ontuva parisuhde,joka elää ja voi hyvin...mihinkään kehittymättä.

        Täällä "palstalla".

        Kiireisesti
        ja korjailuja vailla
        hätäisesti tekaistu...
        kuten moni meistä,

        Fafnerinne

        Oletko sinä noin kyyninen ihminen että katsot asioita tuollaisesta perspektiivistä? Mikä pahuus on vallannut mielesi? Yritä löytää armo.


      • O.N.
        Fafner kirjoitti:

        ...sinä oma-aloitteinen, palkaton ja vielä täysin pyytämättä pyyteettömästi jeesaava, pikku "adjutanttini". Ei se oma luonnehdintani omasta vaatimattomasta persoonastani aivan sanaterkasti noin mennyt, mutta kiitos ja olkoon.

        Ei kestä kiittää, olen aina valmis auttamaan, ainakin yrittämään. Se voi olla välillä hieman kömpelöä, mutta kuitenkin. Terveisin: Adjutantti O.N.


      • taas joku hyyssäri
        *Astuva Kädellinen* kirjoitti:

        Oletko sinä noin kyyninen ihminen että katsot asioita tuollaisesta perspektiivistä? Mikä pahuus on vallannut mielesi? Yritä löytää armo.

        Onko taas joku uus hyyssäri höpöhattu? Mikä pahuus tossa on vallanu ton mielen? Ja Armoa, sitä sulle pitää kanssa vaikka voileivälle laittaa. WHITE POWER!!!!!!


      • Fafner
        *Astuva Kädellinen* kirjoitti:

        Oletko sinä noin kyyninen ihminen että katsot asioita tuollaisesta perspektiivistä? Mikä pahuus on vallannut mielesi? Yritä löytää armo.

        ...vastaa sulle mitään.


      • sahtiahti
        Fafner kirjoitti:

        ...vastaa sulle mitään.

        Ei rassut osaa ei oo kato aivoja tarpeeks


      • animagus
        Fafner kirjoitti:

        ...vastaa sulle mitään.

        ...viestiä tänne pukkaa! Mistähän perspektiivistä, pahuudesta ja Armosta nuo ihmiset oikein puhuvat?

        Alan tässä pikkuhiljaa ymmärtämään mitä tarkoitat kirjoittaessasi: "Samat 'nimimerkit' horisevat samoista asioista samoilla termeillä ja samoin vittuiluin ja samoin... ja samoin... jne..." En ole ollut täällä montaa päivää, mutta tunnistan jo nyt joitakin nimiä, joiden aloittamia viestiketjuja ei maksa vaivaa lukea. Tosin nimimerkitkin ovat usein sellaisia, että arvaahan sen...

        Jaksamista!


      • Fafner
        animagus kirjoitti:

        ...viestiä tänne pukkaa! Mistähän perspektiivistä, pahuudesta ja Armosta nuo ihmiset oikein puhuvat?

        Alan tässä pikkuhiljaa ymmärtämään mitä tarkoitat kirjoittaessasi: "Samat 'nimimerkit' horisevat samoista asioista samoilla termeillä ja samoin vittuiluin ja samoin... ja samoin... jne..." En ole ollut täällä montaa päivää, mutta tunnistan jo nyt joitakin nimiä, joiden aloittamia viestiketjuja ei maksa vaivaa lukea. Tosin nimimerkitkin ovat usein sellaisia, että arvaahan sen...

        Jaksamista!

        ...jaksamista ja kaikkea positiivista myös.

        Olen lievästi ilmaistuna nyt hiukka laiska ja perusteellisen kyllästynyt "pitämään yllä" mitään keskustelemista...täällä voi paremmin puhua silkkaa ja pelkkää takatuutin haisua.

        Tällä hetkellä tuntuu lähinnä täysin turhalta lässyttää täällä mitään.

        Se voi muuttua, joskus asiat muuttuvat.

        Morientes & kiitos vaivannäöstä outoon tilitykseen osallistumiseen...

        Fafner


    • Dyggimies

      OLETTEKO TE ITSE VALMIIT TAISTELUUN HORJUMATTOMINA!!!!!???????!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2809
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2505
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1656
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1566
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe