Tapani Kansa ja lauluääni.

;;;,MUF,,,

kuin kimittävän ja imelän naismainen,huh,huh

16

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeHrJI

Höh

• T. Kapani

Älä liioittele, ei se sentään niin hyvää ole.
      Tapani on surkimusten surkimus.

• Olipa taas hyvin perusteltu mielipide tuokin. Paras ei voi olla surkimus.

• tadaa!

Mun mielestä Tapsa Kansalla on mahtava ääni ! Olin nyt kesällä sen yhdessä konsertissa ja mietin ,että koskakohan alkaa katosta putoilemaan rappauksia niskaan, niin upeelta Tapsan ääni kuulosti. Kylmät väreet meni ihastuksesta selkäpiissä.
      Hyvä äänihän sillä on ollut aina, mutta nyt vanhemmiten se kuulostaa vaan entistäkin hienommalta, kun siihen on tullut lisää sellaista syvyyttä ja tunnetta .

• sellofamo

ei pidä just siitä mistä toinen sattuu pitämään.mielipiteilläkin on eroa kuin ihmisissä niiden takana...

• musica

Kyllä sillä vaan niin komee ääni on ,etten niin komeeta lauluääntä ole kuullut sitten Olavi Virran.

• T.K-fani

Viimesyksynä Hesarin musiikkiarvostelija oli ollut T.Kansan Rautavaara-konsertissa Finlandia-talolla.
      Varsin paljon ylistystä sai Tapsa arvostelijalta osakseen ja päätti juttunsa näihin sanoihin :" Ja se lauluääni...Se on Tapanilla yhtä komea, kuin Rautavaaralla konsanaan".

Jyrki Hämäläinen sanoi Levyraadissa taannoin , näin: " Ollaan Tapsan persoonasta sitten mitä mieltä hyvänsä, ylinopeus-jutut yms, mutta on se niin ylivertainen laulaja ,että se herättää kateutta toisissa ihmisissä. Siksi on muotia mollata sitä ja veistellä siitä jotain puujalkavitsejä "

Uskoisin ,että Jyrki Hämäläinen tietää sentään ketä osaa laulaa ja ketä ei. Onhan hän monia kuuluisia ulkomaalaisiakin laulajia livenäkin nähnyt ja kuullut. Ja on myös suuri Olavi Virta-fani (kirjoitti Olasta just kirjankin).

Mä tykkään myös kovasti Tapani Kansan äänestä, etenkin nykyään. Nuorempana Hänen äänensä olikin jotenkin naismainen ja sellainen hallitsemattoman kuuloista kailotusta.Ääni tuntui välillä hyppivän, kuin koiranpentu narun päässä. Nykyään Tapsan ääni on sellanen kauniinkomea, soinnukas , sävykäs , tunteikas ja MIEHEKÄS!

• No, sanoppas nyt esimerkiksi ,että missä lauluissa Kansan ääni kuulostaa kimittävältä ja naismaiselta ?

• Saapas

Vaikket minulle kysymystäsi tarkoittanutkaan, niin vastaan: EI MISSÄÄN!!! Ihan vastottain taas kuulin Tapsan laulavan radiossa. Upeeltahan tuo kuulosti Tapsan lauluääni ja miehekkäältä!

• Saapas kirjoitti:

Vaikket minulle kysymystäsi tarkoittanutkaan, niin vastaan: EI MISSÄÄN!!! Ihan vastottain taas kuulin Tapsan laulavan radiossa. Upeeltahan tuo kuulosti Tapsan lauluääni ja miehekkäältä!

Hienoa Saapas! Sä tunnut ymmärtävän laulamisen päälle !

• Kikka

Sössötä sinä mitä sössötät, mutta Tapsalla on upea ääni.

• Kari fani

sössötä sä mitä sössötät MUTTA KYLLÄ KARI TAPIOLLA ON PALJON UPEEMPI LAULUÄÄNI !!!!!

• getgu

eli hranaagel mie oon.jahka sanon minäkin että saa parempaa hakea.on opereteissa laulanut mahtavasti on musiikkielokuvissa ja ties missä ja ain on Herran äänivarat riittäneet mahtavasti on todella monipuolinen ukko.ja just niiko tuo jyräys on sanonunna et on muotiassia haukkuu Tapani Kansaa.ihmisoliot on sellaista laumasieluista porukkaa et jos joku haukkuu niin het on rakkikoirat räkyttämässä kun ei oikein omia mielipiteitä.joten nostakaamme Tapsa sinne minne kuuluu eli parasta ykkös luokkaa.

• Anelma Unelma

Olen samaa mieltä, kuin "Getgu". Suomessa on aina ollut ja tulee olemaankin tapana mollata ja arvostella nimenomaan niitä jotka ovat hyviä siinä mitä tekevät työkseen, sillä eihän keskinkertaisuuksia monikaan jaksa arvostella.

Tapsalla on erittäin komea ääni. Häneltä taittuu miltein mikä laulun tyylilaji hyvänsä aina rockista tangoihin ja liedeistä iskelmiin. Entuudestaankin komea ääni tuntuu vuosien myötä vaan komistuneen

• Tästä(kin) asiasta mä olen sun kanssa hranaagel/getgu samaa mieltä... Meillä näyttää synkkaavan ;)

• halinalle

Kansalla on niin upee ääni ,että heikompia huimaa. Olin Korpilahdella tänäkesänä kuuntelemassa, kun Tapsa lauloi. Ai, että se oli mahtavaa !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2320
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      168
      2249
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1818
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      149
      1789
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      479
      1399
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1215
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1011
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      423
      942
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      237
      881
    Aihe