nettipäiväkirja??

mistä??

eli mistä sivulta löytyy nettipäiväkirja niin että sen voisi aloittaa? miel.suomenkielinen kiitos

18

12917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roman.Durak
      • suvi.poretie

        tylsäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaikki ketä lukee tämän niin oikeesti on tylsäää


    • alk.per

      ei olis mitää ilmaista vaihtoehtoa?

    • vuodattaja

      Käy täällä: www.vuodatus.net

    • Joku
    • ---

      www.livejournal.com
      ilmainen.

      • mummo:)

        PELKKÄ nettipäiväkirja, ei mitää BLOGEJA!Where??


      • Ansqu
        mummo:) kirjoitti:

        PELKKÄ nettipäiväkirja, ei mitää BLOGEJA!Where??

        Nettipäiväkirja ON blogi. Ihan sama asia.


      • Ei ole.
        Ansqu kirjoitti:

        Nettipäiväkirja ON blogi. Ihan sama asia.

        Blogi on interaktiivinen, sisältää syötteitä, linkkejä, kommentointimahdollisuuden, jopa visuaalista tarjontaa. Sen tulee aiheuttaa keskustelua kirjoittajan ja/tai lukijoiden kesken. Nettipäiväkirja on nimensä mukaisesti päiväkirja, johon muilla ei ole oikeutta sotkeentua. Kaikki, jotka muuta väittävät, ovat väärässä.


      • Ansqu
        Ei ole. kirjoitti:

        Blogi on interaktiivinen, sisältää syötteitä, linkkejä, kommentointimahdollisuuden, jopa visuaalista tarjontaa. Sen tulee aiheuttaa keskustelua kirjoittajan ja/tai lukijoiden kesken. Nettipäiväkirja on nimensä mukaisesti päiväkirja, johon muilla ei ole oikeutta sotkeentua. Kaikki, jotka muuta väittävät, ovat väärässä.

        No teet ihan kotisivun vaikka Freewebsiin tai Freehostiaan ja kirjotat sinne päiväkijasi. Laitat vaikka salasanasuojaukset ja se on siinä. En vain ymmärrä, miksi päiväkirja pitää koneelle laittaa, ellei halua muiden lukevan sitä.


      • siksi
        Ansqu kirjoitti:

        No teet ihan kotisivun vaikka Freewebsiin tai Freehostiaan ja kirjotat sinne päiväkijasi. Laitat vaikka salasanasuojaukset ja se on siinä. En vain ymmärrä, miksi päiväkirja pitää koneelle laittaa, ellei halua muiden lukevan sitä.

        Vaikkapa siksi, että sinne voi kirjoittaa milloin tahansa, esim. jos töissä on saumaa (siis hiljaista ja on aikaaa) eli päiväkirja ei ole sidottu tiettyyn paikkaan, kuten jos se on vain kotikoneella.


      • bloggaaja
        siksi kirjoitti:

        Vaikkapa siksi, että sinne voi kirjoittaa milloin tahansa, esim. jos töissä on saumaa (siis hiljaista ja on aikaaa) eli päiväkirja ei ole sidottu tiettyyn paikkaan, kuten jos se on vain kotikoneella.

        nettipäiväkirja ON blogi. blogger on hyvä ja suomenkielinenkin ^^ vaa se huono puoli ettei kukaa kauhee helpost löyvvä bloggerin blogii mut sit pitää vaa mainostaa muil sivuil ^^ www.blogger.com


    • niksulan kummi

      www.niksulankummit.blogspot.com

      siellä on kohta että luo blogi tarvitset siihen sähköpostiosoitteen gmailissa. onnea avaamiseen.

    • One who knows

      Ja onhan nettipäiväkirjan aloittamisessa muutakin järkeä. Jos kirjoitat juttujasi ykös tavalliseen kirjaan, niin joku voi haluamattasi lukea sen, jos löytää. Ja blogi ei todellakaan ole sama asia,koska sit voivat kaikki lukea. Itsekkin olen etsinyt nettipäiväkirjaa, mutta toistaiseksi ei ole vastaan tullut...

      • G-Miessss

    • Jausssss
    • Anonyymi

      Moro

    • Anonyymi

      Tee minulle kirjasta neropatin päivä kirja maanataista perjantaihin ja kertoa siitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe