Ajakaa nyt lehmät ne karvanne
Iso,karvainen Pillu
11
6875
Vastaukset
- sonni
Aja itse partasi! Lehmistä en tiedä, mutta epäilen.
- sonni
sää et tartte karvasta etkä posliinia. vedä tumppuus sika. kun noin naisia nimittelet.mee äitis viereen vielä kattomaan pikkukakkosta. näytät olevan vielä silläasteella.älä puutu näihin miesten puuhiin. koska ikäsikään ei riitä. puhut täyttä paskaa naisista. EMÄSIKA!!
- praise
Kiva kun on jollain äijillä vielä oikea asenne. Ei tollasia vitun sekopervoja jaksa kukaan sulattaa. Hyvä että joku herrasmies vielä kunnioittaa naisia
T: melko kohtuullisesti karvoittunut blondi
- tuhero.s.
karvaisuus tee siitä isoa,taitaa olla lapsuuden traumoja.näyttää vaan mahtavalta jos runsas karvoitus.varmaan lapsena saunassa nähnyt tätien "isoja tussu pesiä"siitä pelot johtuvat?että sen tähden hienot pesät pitäis lapsenvärkeiksi tehdä eli ajaa posliiniksi.oi moksi ei kauniita tussuja oikeen tussuja sais olla kysyy tussujen ystävä.tussu sen olla pitää tussukarvoineen.hyvä sana muuten toi tussu,just,tussu.
- tussu, .tussu
ei siinä ole kyse lapsuuden traumoista jos ajaa karvoituksen, se on mukavuutta eikä mitään traumaa. ;)
- aussie
tussu, .tussu kirjoitti:
ei siinä ole kyse lapsuuden traumoista jos ajaa karvoituksen, se on mukavuutta eikä mitään traumaa. ;)
Silmä käteen please. Jos ei pillusta oikeeta kohta löydä ilman ajelemisia niin on jotain vialla.
- SIKA
onko sut kenties löydetty pienenä sikalasta. kun tollaisilla nimillä naisia kutsut. sää et tartte karvaista. etkä posliineja. koska et näy ymmärtävän naisten päälle mitään.(karvaiset misut ovat suloisii)
- GirlyGirl
Ei taida sulla olla mitään mahiksia saada pesää tolla asenteella. Ja jos joskus olisi mahdollisuus, älä odota karvatonta pimppiä jos olet itse liian laiska ajamaan kullikarvasi.
- tussu, .tussu
minä tarjoan karvattoman pelin käyttöön, muille jätkille vinkki, ajakaa karvat veks niin saatte kauniita naisia. ;)
- enpä tiedä
tussu, .tussu kirjoitti:
minä tarjoan karvattoman pelin käyttöön, muille jätkille vinkki, ajakaa karvat veks niin saatte kauniita naisia. ;)
Ei varmaan tuokaan mikään sääntö ole, että karvattomat miehet saa kauniimmat naiset.
Itselläni on karvoja naamassa, kainaloissa, rinnassa, käsivarsissa, munissa, perseessä ja säärissä ja olen saanut todella kaunista naista. Ja karvoja näytti hänelläkin olevan sopivasti jalkojen välissä.
Tiedä sitten miten kaunista naista olisin saanutkaan jos olisin karvat poistanut...
- Saatana
Tapelkaa typerykset, kiäh, kiäh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö26910051K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2155775Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695306PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *784939Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot93208Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe22589- 2122489
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122309Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3642092- 241935