kiitos teille

kippari

kaikille huuhaa ystäville olen kunnossa ja menossa kohta sinne kuvaukseen:=)
Ja muutenkin olen aika hyvässä kunnossa itseasiassa mulla on tossa todella kiva nainen kiikarissa ja perkule voiko olla mahdollista et vanhan kippari viellä rakastuu;=)))

42

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

Onnea kuvauksin!!!
      Ai on vai Sulla nainen:o) No onnea siitäkin:o)
      Kiva et elämä alkaa hymyilemään Sinulekkin:o))

• kippari

kuvaus meni ja onhan tossa nyt yksi kiva nainen kiikarissa hehee;=))

• Carmencita

vanhan kamun Quun elämä tätä nykyä hymyilee?
        Pitäs taas päästä hiekkalaatikolle tikkaria imeskelemään... ;-)))))

• Sydän.Ystävä

mahdollista kippari ;)))rakkaus on ihanaa,kun sen oikein oivaltaa.
      Onnea kuvauksiin ja mukavaa että voit hyvin :))

• kippari

se on mahdollista et viellä kippari rakastuu;=)Muuten kivasti alkaa menee ton vaivojen kanssa;=)

• AMR-52

...et kaik hyvät asiat ja yhel kertaa...)))))
      johan mie sillon arvelin,ko epäilit,jot kova sumu,ei himaan löydä.....))))))

• kippari

selvii onneksi nää hommat lopulta toivotaan:=)

• onnea matkaan sinne kuvaukseen - ja tuohon kysymykseesi vastaus: tottakai se on mahdollista!

Mukava kuulla tosi hyviä uutisia Sinulta.

Terveisin, MM.

• kippari

kuvaukset meni ok.ja kohta kippari on raudoissa hehee;=)

• rahtari1

ja siin ei mitään jos rakastut,kuhan kutsut häihin

• kippari

tässä nyt menee;=)No naimisiin en enää mene mut voihan sitä muutenkin sit juhlia;=)

• jeffjeff

älä yhtään epäile miksi et voisi rakastua;)))
      sehän on mahtavaa ja saat vielä kunnon korvauksen
      monta kuukautta kestämistäsi kivuista ja säryistä:)))

• kippari

toi parasta tän kaiken jälkeen ensin paranee ja ist löytää viellä hyvän gimman;=)

• yksitypy
        kippari kirjoitti:

toi parasta tän kaiken jälkeen ensin paranee ja ist löytää viellä hyvän gimman;=)

Kippari :=)))
        Onneksi olkoon. Tosi hienoa, jos olet rakkauden löytänyt. Nyt Typy ottaa sen kunniaks taas :=)))

• kippari
        yksitypy kirjoitti:

Kippari :=)))
        Onneksi olkoon. Tosi hienoa, jos olet rakkauden löytänyt. Nyt Typy ottaa sen kunniaks taas :=)))

nyt ala vetämään sit juomaa ja sit aamulla kanuuna ja viellä syytät kipparia et se on mun syy;=)

• amaryllie

kippari voi rakastua...kaikki on mahdollista...eikös vaan!!!!
      Onnea matkaan niin kuvauksiin kuin rakastumiseen!!!

• kippari

myös kuvaus meni hienosti hyvä etten nukahtanut siihen koneeseen;=)Ja onahn rakkaus ihana asia:=)

• kippari kirjoitti:

myös kuvaus meni hienosti hyvä etten nukahtanut siihen koneeseen;=)Ja onahn rakkaus ihana asia:=)

kiva ku oot pirtee...Niin ja pilkettäkin silmäkulmasta...Juuh se on elämänsuola...;)))

• kippari
        BBrunetti kirjoitti:

kiva ku oot pirtee...Niin ja pilkettäkin silmäkulmasta...Juuh se on elämänsuola...;)))

kai se mun sitkeys palkittiin et alkaa paranemaan ja sit viellä pääsi vauhtiin samalla kun olo parempi niin noissa nais asioissa;=)

• kippari kirjoitti:

kai se mun sitkeys palkittiin et alkaa paranemaan ja sit viellä pääsi vauhtiin samalla kun olo parempi niin noissa nais asioissa;=)

Kyl noi love jutut kivasti pirstää;))...Niin ja sie taidat muuten olla sitkeä sissi...Mummo aikanaan sanoi et"Periks ei anneta pärkule sentään"..Pitää muuten paikkaansa tuo sanonta...;))))

• kippari
        BBrunetti kirjoitti:

Kyl noi love jutut kivasti pirstää;))...Niin ja sie taidat muuten olla sitkeä sissi...Mummo aikanaan sanoi et"Periks ei anneta pärkule sentään"..Pitää muuten paikkaansa tuo sanonta...;))))

piristää et alkaa olemaan kunnossa ja sit tietysti kun löytyy samalla tollainen:=)No olen todella sitkee äijä periksi en tollaisessa anna vaikka jossain muussa voin antaa periksi;=)

• kippari kirjoitti:

piristää et alkaa olemaan kunnossa ja sit tietysti kun löytyy samalla tollainen:=)No olen todella sitkee äijä periksi en tollaisessa anna vaikka jossain muussa voin antaa periksi;=)

nyt sit se pilke siel silmis...Pidä se...;)))*läks kahvin keittoon...* wiuuuuh....:))

• kippari
        BBrunetti kirjoitti:

nyt sit se pilke siel silmis...Pidä se...;)))*läks kahvin keittoon...* wiuuuuh....:))

pitää sen jos saan vaan parantuu niin muuten kaikki menee todella kivasti ja hyvältä jo vaikuttaa:=)

• Carmencita

tiedän miltä sinusta tuntuu, nimittäin siltä on tuntunu minusta jo puol vuotta!!!
      ;-))

• kippari

hieno asia kun rakastaa jotain ja huomaa itsekkin saavansa rakkautta ja sit kun toi kuntokin kohenee vauhdilla;=)

• Carmencita
        kippari kirjoitti:

hieno asia kun rakastaa jotain ja huomaa itsekkin saavansa rakkautta ja sit kun toi kuntokin kohenee vauhdilla;=)

tuo ruumillinen kuntokin aikas paljon kiinni siitä, miten henkinen voi, luulen kyllä että se kroppakin alkaa siitä toipumaan kun eteenpäin pääset. Taitaa kyllä jäädä ne letut paistamatta, mitkä silloin kauan sitten lupasin,...vai jääköhän?? ;-))

• kippari
        Carmencita kirjoitti:

tuo ruumillinen kuntokin aikas paljon kiinni siitä, miten henkinen voi, luulen kyllä että se kroppakin alkaa siitä toipumaan kun eteenpäin pääset. Taitaa kyllä jäädä ne letut paistamatta, mitkä silloin kauan sitten lupasin,...vai jääköhän?? ;-))

paljon kun on todella kipee alkaa lopulta viemään voimat ja kun en syönnyt mitään kuukauteen alkoi olemaan kippari heikossa kondiksessa;=)Mut nyt ruokaa menee urakalla ja kunto kohenee vauhtilla;=)

• Carmencita
        kippari kirjoitti:

paljon kun on todella kipee alkaa lopulta viemään voimat ja kun en syönnyt mitään kuukauteen alkoi olemaan kippari heikossa kondiksessa;=)Mut nyt ruokaa menee urakalla ja kunto kohenee vauhtilla;=)

yhden ruuan joka tuo voimaa ja toossiii paljon.
        Nimittäin risotto, varsinkin tonnikala..jos oikein muistan. ;-))
        Sitä kun syö, niin voimat sen kun kasvaa!!
        ;-))

• kippari
        Carmencita kirjoitti:

yhden ruuan joka tuo voimaa ja toossiii paljon.
        Nimittäin risotto, varsinkin tonnikala..jos oikein muistan. ;-))
        Sitä kun syö, niin voimat sen kun kasvaa!!
        ;-))

mistäs arvasit se on kova sana ja sitä tässä suunittelin vetästä naamaan sillä on uskomaton voima;=)Vaikka mihin;=)

• Carmencita
        kippari kirjoitti:

mistäs arvasit se on kova sana ja sitä tässä suunittelin vetästä naamaan sillä on uskomaton voima;=)Vaikka mihin;=)

Onneksi sinulla on oikeat eväät. ;-))
        Kaikki naisethan tietää, että tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta.

• kippari
        Carmencita kirjoitti:

Onneksi sinulla on oikeat eväät. ;-))
        Kaikki naisethan tietää, että tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta.

ruoka ja hyvä nainen saa ihmeitä aikaan:=)Kippari on kuin uudestaan syntynyt:=)

• Carmencita
        kippari kirjoitti:

ruoka ja hyvä nainen saa ihmeitä aikaan:=)Kippari on kuin uudestaan syntynyt:=)

ja näkisitpä minun ilmeen, virnottelen täällä ihan sinun vuokses, ja tietysti sen sinun rakkaan. Kaikkea hyvää teille molemmille, toivon että teille käy yhtä hyvin kun minulle ja Jolppikselle. Nyt taidan kaivautua sinne oman kullan kainaloon. Heissuli vei! ;-))

• kippari
        Carmencita kirjoitti:

ja näkisitpä minun ilmeen, virnottelen täällä ihan sinun vuokses, ja tietysti sen sinun rakkaan. Kaikkea hyvää teille molemmille, toivon että teille käy yhtä hyvin kun minulle ja Jolppikselle. Nyt taidan kaivautua sinne oman kullan kainaloon. Heissuli vei! ;-))

onnellinen äijä ja kun olo on parempi ja sit ihana nainen niin mitä voin enempää pyytää en mitään;=)Kyllä kaikki viellä menee meillä hyvin niin toivon mäkin:=)Heippa ja terkkuja jolpikselle;=)

• jeffjeff

miul vast välähtikkii;)
      mut ekana hyvä että kuvaukset meni hyvin:)
      nii ja se toinen juttu onks meil huuhaal taas
      tulos häät:)))
      tähän onkii ihan mahotont meininkii ku joka päivä
      tulee uusii häitä;)))))

• kippari

meni lekurissa;=)No eipä kippari naimisiin mene;=)Mut kiva on kun alkaa paranemaan ja viellä löytää kivan kimman;=)

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

meni lekurissa;=)No eipä kippari naimisiin mene;=)Mut kiva on kun alkaa paranemaan ja viellä löytää kivan kimman;=)

kyllä sitä kerrasta oppii ainakin meikäläinen
        ei siihen rakkauteen tarvita papin aamenta;)))

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

kyllä sitä kerrasta oppii ainakin meikäläinen
        ei siihen rakkauteen tarvita papin aamenta;)))

vika täällä:=)Mut voihan sitä olla yhdessä vaikka ei naimisissa olekaan:=)

• jeffjeff
        kippari kirjoitti:

vika täällä:=)Mut voihan sitä olla yhdessä vaikka ei naimisissa olekaan:=)

kemiat synkkaa paremmin just ilman sitä papin aamenta:)))

• se sitten
        jeffjeff kirjoitti:

muuttuu jos pappi aamenen sanoo?

• kippari
        jeffjeff kirjoitti:

oikeassa;=)Mullakin ailoin heti menee aikoinaan päin peetä kun oltiin papin luonna käyty;=)

• marjuska

me kaikki huuhaalaiset tullaan sitten häihin ;)

• kippari

naimisiin mee vaikka olis kuinka hyvä muija,mut juhliin pääsette;=)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      208
      4535
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      102
      3284
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1787
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1397
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1243
    7. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      255
      1178
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1158
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1141
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1069
    Aihe