Nyt kun tämän vuoden Iskelmä Finlandia on jaettu ja suurin kohu, onneksi(!?) laantunut, niin katsoisimmeko jo ensi vuoteen? Siis keitä ottaisit ko. palkinnon ehdokkaiksi ja kene sitä valitsemaan? Eikö niitä ole aina 5 ehdokasta...
Keitä ja kenet...?
palkintoraati
6
603
Vastaukset
- Muuzikko
Reijo Taipale, Yölintu siinä ainaki pari ehdokasta.
- KAKTUS
AI MITEN NIIN KOHU????PARAS VOITTI.....=)
EHDOKKAIKSI LAITTAISIN AINAKIN SEURAAVAT HENKILÖT: ANNA ERIKSSON, MARION RUNG, KARI TAPIO...ELLEIVÄT OLE AIEMPINA VUOSINA MUKANA OLLEET..- ???!
Ja ansaitusti voittanutkin palkinnon!
- mä vaan
Reijo Taipale, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Kai Hyttinen, Fredi.
- Muuzikko
Minusta Reijo Taipaleen kuuluisi saada Iskelmä Finlandia.
Tehnyt pitkän uran. Menee samaan kastiin kuten esim. Kari Tapio.
Mun mielipide. Mä laittaisin ehdolle Tapsa Kansan, Taipaleen Reiskan ja Arja Korisevan ainaskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548