Monta miestä sängyssä yhenillanjutut?
Ikäsi?
sukupuolesi
monta eri miestÄ?
Mun 26v
Nainen
36 eri miestä.
Seksiparnerit
55
31673
Vastaukset
- jo vain
Jakorasia varsinainen.............
- Pimu78
No jos naisilla on useampi kun yksi mies, niin se on jakorasia. mutta jos miehellä on useampi nainen niin siitä ei puhuta mitään. jokaisella on omat mielipiteensä.
- katsotaanpas
Pimu78 kirjoitti:
No jos naisilla on useampi kun yksi mies, niin se on jakorasia. mutta jos miehellä on useampi nainen niin siitä ei puhuta mitään. jokaisella on omat mielipiteensä.
Eli ikää tällä hetkellä 37v vakkari partneri ollut jo 10v.
Mutta ennen sitä....oliskohan niitä miehiä ollut jotain 40-50 välillä. - sä!
Pimu78 kirjoitti:
olet oikeassa tässä suhteessa. tai oikeesti mitä enemmän mies on saanut pillua sitä enemmän sitä ylistetään. T: Enrice
- Ice
Pimu78 kirjoitti:
kaikkihan tietää että suomalaiset naiset on jakorasioita...ainakn jossain vaiheessa elämäänsä.. turha itkeä.
Ice kirjoitti:
kaikkihan tietää että suomalaiset naiset on jakorasioita...ainakn jossain vaiheessa elämäänsä.. turha itkeä.
Kaikkihan tietää, että sinä luultavasti olet kateellinen kotona runkkaaja. Minä saan huomenna seksiä =P
- Rita
21v
Nainen
10 eri miestä.
Ollut parisuhteessa yli 5 vuotta.
Kaikki miehet ollut ennen parisuhdetta. Nainen
22v
15 miestä, ei tietenkään kaikki yhden illan juttuja.- EWTETWeT
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EWTETWeT kirjoitti:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Olikohan sulla mahdollisesti joku ongelma asian suhteen?
- Seksisairas
Kas kas. Minulla ei ole ollut kuin vain viisi rakasta kumpania. Olen varsinainen tuhkamuna ;o)
Tota - nautitteko te koskaan seksistä vain onko tuo nyt jotain muuta? Suhteen nimittäin ehdottomasti pitää vanheta , että siitä tulee nautintakelpoinen. Alussa vain sählätään ja söhlätään sekä sovitellaan sielun särmiä yhteen. Ei yhden tai kahdenillan kumpanien kanssa koeta mitään yhteistä tunnetta. Kaikkein paras osa jää totaalisesti kokematta eli ne tunteet. Pitkät suhteet ovat ehdottomasti IN! Seksisairas kirjoitti:
Kas kas. Minulla ei ole ollut kuin vain viisi rakasta kumpania. Olen varsinainen tuhkamuna ;o)
Tota - nautitteko te koskaan seksistä vain onko tuo nyt jotain muuta? Suhteen nimittäin ehdottomasti pitää vanheta , että siitä tulee nautintakelpoinen. Alussa vain sählätään ja söhlätään sekä sovitellaan sielun särmiä yhteen. Ei yhden tai kahdenillan kumpanien kanssa koeta mitään yhteistä tunnetta. Kaikkein paras osa jää totaalisesti kokematta eli ne tunteet. Pitkät suhteet ovat ehdottomasti IN!Harvemmin tulee yhden yön seksiä harrastettua. Olen kokenut pitkän suhteen ihanuuden, tiedän, että seksi tunteilla on parempaa. Mitä ehdotatte nuorelle naiselle, joka ei sopivaa miestä ole löytänyt, eikä vielä haluakaan? En ota ketä tahansa ja mulla on varaa valita.
Nykyään mulla on enimmäkseen pitkiä seksisuhteita. Miehiä ollut 6,5 vuoden aikana 15 ja se on mielestäni vähän. Mukaan kuuluu kuitenkin kuukausien selibaattejakin, auts ;)
Vaikka masturbointi on terveellistä, ihanaa ja kuuluu jokaiseen päivääni, niin aitoa ei voita mikään ;)
Elämä on nauttimista varten, nautitaan siis :D- Seksisairas
Saganna kirjoitti:
Harvemmin tulee yhden yön seksiä harrastettua. Olen kokenut pitkän suhteen ihanuuden, tiedän, että seksi tunteilla on parempaa. Mitä ehdotatte nuorelle naiselle, joka ei sopivaa miestä ole löytänyt, eikä vielä haluakaan? En ota ketä tahansa ja mulla on varaa valita.
Nykyään mulla on enimmäkseen pitkiä seksisuhteita. Miehiä ollut 6,5 vuoden aikana 15 ja se on mielestäni vähän. Mukaan kuuluu kuitenkin kuukausien selibaattejakin, auts ;)
Vaikka masturbointi on terveellistä, ihanaa ja kuuluu jokaiseen päivääni, niin aitoa ei voita mikään ;)
Elämä on nauttimista varten, nautitaan siis :DElämä on nauttimista ja niin me kaikki teemme sen tavallaan. ;o)
Minä itse kyllä haen varmasti jotain pidempää sillä tarvitsen naista muuhunkin kuin vain seksiin. Kaveriksi , keskustelemaan ja uusia kokemaan.
Eri filosofia , mutta elämä sama ;o)
Minä ehdotan , että kannattaa elää niinkuin parhaaksi katsoo.
- kisu
18
nainen
1 mies ja se pysyy!- juu juu ;)
Nainen 18 v.
8 miestä. - Jussi_03
tuohon???
- kisu
Jussi_03 kirjoitti:
tuohon???
Uskon todellakin :)
- monta
16v.
Nainen
73 miestä 3v aikana.- hei!
16.v on vielä tyttö ja tänne palstalle K18!
Hyvä provo :o
- aapo
mutta se eka jonka kanssa olen ollut n:sissa 25 v on edelleen se PARAS!!
Eli turhaan linkosin paukkuni noiden 2 naisen uumeniin...
Salaisuus on se, että avoimesti voimme kertoa KAIKKI H U O M ! kaikki asiat..- Muista
Paljon on ollut, pitempiaikaisia ja yhden yön juttuja.
Viimein löysin sen oikean ja olen uskollinen hänelle.
Olen nainen , en tunne itseäni jakorasiaksi.
- NOXBOOM
Mies 30 v
10 naista naitu
Viimeisen 7v aikana vaan yhtä ;)
vaikka tää on vaan naisille kysytty- Raipsis
mulla ikää 35-v ja vain 2 sänkykumppania!todella häpeän sitä.
- ...
Ikää 30 v., viimeisen 8 vuoden aikana yksi.Ennen sitä n.7 miestä.Niistäkin vain yksi yhden illan juttu.Mä en yleensä anna ekalla kerralla...
- Hurmuri
Mies 58v.
0 naista, noin 40 miestä. - se oikea
Löysin sen oikean jo ensimmäisestä seurustelusuhteestani.
Siis ikäni 43 vuotta
Nainen
Seksipartnereita tämä 1, siis mieheni.
Olemme olleet naimisissa 27 vuotta.
Ja yhteinen seksi edelleen toimii ja on tyydyttävä molemmilla.- namu
21vee
3 eri miestä
ekan kans seurustelin viis vuotta.
- aikuinen nainen
Olen 37 v, 20 vuotta naimisissa eli heti silloin nuorena menty yhteen, onnellinen suhteessani. Olen ollut varmaankin noin 60 miehen kanssa, muutaman kerran on ollut kaks yhtäaikaa, joillain kerroilla oma mies toisena. Ja upeeta on ollut, monenlaisia olen kokeillut ja nähnyt. Aina uuden kokemuksen jälkeen on sitten seksielämä kotonakin sujunut ja tuntunut aivan taivaallisen hyvältä. Suurimman osan kokemuksista olen kertonut miehelleni, ne kerrotut onkin olleet parhaat jutut kun oman rakkaan kanssa sen kokemuksen on vielä saanaut jakaa. Odotan innolla jälleen miestäni kotiin,viime yönä sain taas uuttahyvää
- Kari
Miten nuo uushyvät oikein löydät? Mitä lapset ajattelevat?
- rohkea ja nätti
Kari kirjoitti:
Miten nuo uushyvät oikein löydät? Mitä lapset ajattelevat?
Ihan sen mukaan kun yleensäkin naiset löytää mies seuraa. Tosi helposti :) Ja kun on hyvännäköinen nainen niin saa ihan vapaasti valita kenet haluaa.
Kuinka niin lapset?? En ole kuullut pariskunnista jotka seksi-elämästään lasten kanssa keskustelisi.Kysymys oli kyllä merkillinen.
- Puutteessa
Moi
Oot viissin huora, joka yrittää myydä palveluja tätä kautta. Ootko muuten pitänyt kirjaa partnereistasi? Ihmettelen kuinka voit muistaa määrän, koitappa opetella vaikka sama määrä kasveja.
-Asiakkaasi-- Mie
Ja vitut oo mikään huora!!heh,heh kuule kun on nuori ja vapaa pitää koittaa miehii ennenkun sitoutuu. eipäs sitten kaduta kun ei oo tullut koiteltuu vieraita miehii eikä katos tarvii lähtee vieraisiin.
- itsestäsi liikoja
Mie kirjoitti:
Ja vitut oo mikään huora!!heh,heh kuule kun on nuori ja vapaa pitää koittaa miehii ennenkun sitoutuu. eipäs sitten kaduta kun ei oo tullut koiteltuu vieraita miehii eikä katos tarvii lähtee vieraisiin.
26-vuotiaana markkina-arvosi on koko ajan laskusuunnassa. Kolmikymppinen vakiintumaton on jo läskipatjan maineessa. Ja sellaisena myös pysyy. Kukapa sitä jakorasiaa haluaisi suvulleen esitellä.
- 4kymppinen
itsestäsi liikoja kirjoitti:
26-vuotiaana markkina-arvosi on koko ajan laskusuunnassa. Kolmikymppinen vakiintumaton on jo läskipatjan maineessa. Ja sellaisena myös pysyy. Kukapa sitä jakorasiaa haluaisi suvulleen esitellä.
Palstalla riehuvalle sovinistille: Herätys! Naisetkin saa nauttia elämästä, seksistä ja kaikesta. Se on asia, joka hyödyttää pitemmän päälle myös meitä miehiä. Arvostan itsekin kokenutta, määrätietoista naista. Sulle voisin antaa vinkin. Työnnä sellainen moniosainen jatkojohto sinne mihin ei päivä paista ja sitten pistoke seinään. Takuuvarmat orkut. Toistat sen niin monta kertaa, että muistat mitä sana jakorasia tarkoittaa.
- Niilo
ikä 38v.
mies
seksikumppaneita n.2874 (naisia jokainen) ;)- ent.jakorasia
nainen 21-v. yhden illan juttuja n.100-200..ei oo tullu kirjaa pidettyä. Viimeisen parinvuoden aikana ei juurikaan yhden illan juttuja enään eli tää tytteli on rauhoittunut ja kovasti.. Sitoutumispelkoisena on tullut haettua "läheisyyttä" noista yhden illan jutuista. Mitään en häpee enkä kadu, joten kritisoida saa vapaasti: )
ent.jakorasia kirjoitti:
nainen 21-v. yhden illan juttuja n.100-200..ei oo tullu kirjaa pidettyä. Viimeisen parinvuoden aikana ei juurikaan yhden illan juttuja enään eli tää tytteli on rauhoittunut ja kovasti.. Sitoutumispelkoisena on tullut haettua "läheisyyttä" noista yhden illan jutuista. Mitään en häpee enkä kadu, joten kritisoida saa vapaasti: )
Sinulla ei ole mitään hävettävää. Arvostelijoita ovat ainoastaan kotonaan runkkaavat onnettomat ressukat...Eiköhän naisilla ala pikku hiljaa olla samat oikeudet kuin miehillä. Nautitaan kaikki seksistä ;) Muistakaa kumi! Jakorasia-sana olkoon jo historiaa.
- Kari
ent.jakorasia kirjoitti:
Oletko siirtynyt fuckbuddeihin? Sopiva määrä on kait 2-3 vai kuinka?
Kari kirjoitti:
Oletko siirtynyt fuckbuddeihin? Sopiva määrä on kait 2-3 vai kuinka?
Mulla on mukavat oltavat. Olen hyvin seksuaalinen nainen, kaikenlaista on tullut kokeiltua. Nautin seksistä, kuten monet muutkin, mutta miksi sen harrastaminen pitäisi kieltää?
Vakipanoja löytyy, jos sen halusit tietää?
Muista vaihtaa välillä kättä, tuntuu erilaiselta ;) Kateus...Aijai...
- ........
ikä 22
sukupuoli nainen
miehiä :
yhden illan jutut... ainaki 14..
vakipanoja 2
ja suhdepanoja neljä
eli yhteensä 20.. plus maholliset unohdetut.. ;) - 500 miestä
Eli olen 30 v nainen ja käyn ahkerasti viikonloppuina bilettämässä ja viime vuosina käyttänyt enemmän nettitreffejä.
Jos kymmenen vuoden aikana on vähintään yksi per viikonloppu niin siitähän tulee yli 500 miestä...
Joskus on viikonloppuja ilman miestä mutta seuraavana vkl:na voi olla sitten kaksi tai kolme.
Onhan noita joskus viikollakin mutta harvemmin kun keskityn töihin ja muihin juttuihin kuin kyrpään. - kaarmeenkieli
22v. nainen ja 3 miestä ollut. Jokaisen kanssa seurustellut, en ole ikinä harrastanut yhdenillan juttuja. Ja ylpeä siitä..!:)
- .....
19 vuotta
Nainen
20 miestä ja 1 nainen.. Osa yhdenillan juttuja, osa jonkinlaisia pidempiä hoitoja.. - Nana-
20-vuotias nainen;
16 miestä,
joilta suurimmalta osalta halusi aikoinaan vain kauniita sanoja. Nyt tämä yksi on riittävä, kun tajusi, että tunteet antavat parhaimmat kiksit. - ericforrester
ikää 45, mies
partnereita suhde- vaki- ja irtosellaiset yhteenlaskien jotain 70 - 85, joista kaikki naisia.
Pettänyt toisinaan, pääosin olen ollut uskollinen sille, jonka kanssa olen. - pete
Kaipa nää on pahimmat juoksut jo juostu, kun on jo jälkikasvuakin kertynyt. Olenpahan jo 34v äijä, että on syytäkin.
Yhden illan jutuista en ole ikinä pitänyt kirjaa, joten kovin tarkkaan en osaa sanoa, mutta noin 170-200 tyttöä/naista on sänkyhommissa kokeiltu, vaikken mikään aktiivisesti seuraa haeskeleva pelimies ole koskaan ollutkaan.
En ole asiasta mitenkään ylpeä, mutta myönnän ettei asia pahemmin vaivaakaan.
Ja vuodesta 1997 lähtien on ollut vain 1 kumppani, joka tulee todennäköisesti olemaan se ainoa jatkossakin. - Nina
Olen 21 vuotias nainen, seksi kokeilut aloitin 15 vuotiaana, nyttemmin olen jo rauhoittunut :) mutta yhden illan satunnaisia panoja ja pitempi aikaisia miehiä on ollut 33 /-. en ylpeile asialla, mutta nuorena sitä kokeilut on tehtävä.
- nainen35vee
Kun minulla noita seksikumppaneita on ollut tasan kaksi! Molempien kanssa olin useamman vuoden. Ja mitä enemmän tulee ikää, sen upeammalta seksi nykyisin tuntuu ja on rohkeutta kokeilla kaikkea kivaa ja "tuhmaakin". Niin siihen otsikkoon... en ole nynny, olen ylpeä siitä etten ole "kulunut" monissa käsissä.
Jokainen meistä on erilainen. Aika mielenkiintoista, että vasta 35-vuotiaana uskaltaa tehdä ne tuhmat asiat ;) Onneksi olen päässyt seksisuhteissani selville niistä asioista jo nyt ja voin jatkaa harjoittelua =P Kuhan vitsailen.
Elän intohimolla. Elän kosketuksella. En todellakaan kulu siitä ;) Haluan aina lisää.
Jokainen 15 miehestäni on ollut omanlainen, joukkoon kuuluu uskomattomia ja sellaisiakin joiden avulla tiedän mitä haluan - ja mitä en.
Jos olisin jymähtänyt siihen ensimmäiseen...Olisin hyvin onneton.
Odottelen omaa prinssiäni vielä. Sellaista, joka todella kolahtaa, sillä en tyydy mihinkään vähempään...En ole 'nynny', olen ylpeä siitä etten elä saman miehen kanssa 17v-85...Olen ylpeä siitä, että saan tuntea, ihastua ja pettyä monta kertaa elämässäni. Olen ylpeä siitä, ettei elämäni ole tylsän turvallista.- 4kymppinen
Saganna kirjoitti:
Jokainen meistä on erilainen. Aika mielenkiintoista, että vasta 35-vuotiaana uskaltaa tehdä ne tuhmat asiat ;) Onneksi olen päässyt seksisuhteissani selville niistä asioista jo nyt ja voin jatkaa harjoittelua =P Kuhan vitsailen.
Elän intohimolla. Elän kosketuksella. En todellakaan kulu siitä ;) Haluan aina lisää.
Jokainen 15 miehestäni on ollut omanlainen, joukkoon kuuluu uskomattomia ja sellaisiakin joiden avulla tiedän mitä haluan - ja mitä en.
Jos olisin jymähtänyt siihen ensimmäiseen...Olisin hyvin onneton.
Odottelen omaa prinssiäni vielä. Sellaista, joka todella kolahtaa, sillä en tyydy mihinkään vähempään...En ole 'nynny', olen ylpeä siitä etten elä saman miehen kanssa 17v-85...Olen ylpeä siitä, että saan tuntea, ihastua ja pettyä monta kertaa elämässäni. Olen ylpeä siitä, ettei elämäni ole tylsän turvallista.Tylsyyskö on ensimmäinen asia, joka tulee mieleen pitemmästä parisuhteesta? Koen asian päin vastoin. Mitä paremmin toisen oppii tuntemaan, sitä enemmän parisuhteesta saa irti. Yhdessä koetut seikkailut tuntuvat paremmalta kuin yksin koetut. Yksin on tylsä matkustaa. Kun kokemuksen saa jakaa, siitä saa enemmän irti. Sama koskee tavallista arkea, josta joskus haikaili, että tulisipa viikonloppu. En haikaile enää, koska mulle ei ole enää olemassa tavallista arkea, vaikkei siinä olisi yhdessäoloa kummempaa.
Entä kolikon nurja puoli? Hetket, jolloin on huolissaan valvonut öitä tai hetket, jolloin on pelännyt, että tähänkö kaikki nyt päättyy. Helppo sitä on laskea irti ihmisestä, jonka on tuntenut vain hetken, mutta puolen ikänsä? Siinä on jotakin sellaista, jonka puolesta kannattaa taistella. Muutenhan sitä on ihan 'nynny' ;-)
Eihän se aina helppoa ole, mutta se palkitsee niin, että vaikeudet tuntuvat mitättömiltä sen rinnalla. Näin jälkeen päin on oppinut hyväksymään senkin karvaan kalkin, että niin monet vuodet olen törmäillyt sinne tänne ja lyönyt otsani katajaan ennen kuin löysin hänet. Olisin vielä ylpeämpi, jos olisin löytänyt hänet 17-vuotiaana. Se olisi ollut ihanne, mutta kaikkea ei voi saada. Tähtään nyt kumminkin tohon 85:een.
- mä vaan....
Nainen, 28 vuotta ja 2 seksikumppania. :)
- Jeanna
Oon hyvännäkönen ja haluttu pimu (antakaa vaan tästäki paskaa palautetta, mutta mä tiedän arvoni ja olen ylpeä siitä)
Seksikumppaneita tasan 2, ikää 23 vuotta.
Saman kanssa ollu yli 5 vuotta, ja ekakin oli jonkinasteinen poikaystävä, ei siis yhden illan juttu.
Pointtini on, että en todellakaan anna kenelle tahansa, mahkuja ois ollu vaikka millaseen "jakorasia" touhuun, mutta mä arvostan itteeni tarpeeksi, et valkkaan vain parhaimmat. Mitään en kadu.- .....
Kuinka arvokas sinä olet..?
- emmi48
Nainen 48v
Ennen aviota miehiä 3.
Avion jälkeen miehiä 6, sitten pitkä vakkarisuhde, jonka aikana tosin olin uskoton usemannakin kerran.
Suhteen päätyttyä erilaisia "hoitoja", ystävyyssuhteita ja muutama yhdenillan juttu, yhteensä niitä n. 40-50, nämä 5v aikana.
Nyt vakisuhteessa, onnellinen ja uskollinen.- mä vaan
Mä 25v.
Nainen
Kuusi miestä, mistä yksi oli melkein 10vuotta.
Yks yhen illan juttu, mikä kuitenkin oli entuudestaan vanha "kaveri"
Nyt vaan ku löytyis se OIKEA, niin ei tarvittiskaa tulla enempää, ku tiiän jo mitä haluan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184