etsin vielä yhden kundin lisää jos ja kun olit heinoslasta kotoisin oleva ja nimesi oli risto nipuli niin ota mailiini yhteys olisi kiva jutella kanssasi::[email protected] muistella vanhoja asioita.jos kiinostaa
etsitään vielä !!!
5
5352
Vastaukset
- Anonyymi
Hei ! Näin tämän ilmoituksen nyt 2022/1 , Leadina jos katsot tämän Risto Nipuli nimeinen kaveri työskentelee helsingissä huoneistomyynti nimisessä kiinteistövälitys firmassa!
- Anonyymi
Hän on rinnakkaisluokaltani. Todella komea edelleen ja seksikäs!
- Anonyymi
Risto on varattu ukkomies. Hän on kuuden lapsen isä ja vaimo todella mukava ja äärimmäisen kaunis eivätkä kaipaa ylimääräisiä ihailijoita suhteeseensa säätämään.
- Anonyymi00004
Tietääkseni minulla on vain yksi sisarus. Ristolla on vain kaksi lasta ja olen hänen esikoinen. Minulla ei taida olla viisi ekstra sisarusta. Kaunis vaimo (äitini) häneltä kyllä löytyy.
- Anonyymi00005
Tämä on siis vastaus 2023-01-31 kommentiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560