olen pahoillani

etten voi kanssasi olla-minun vikani sinä olet jollekin hyvä mies,anna minun mennä niin on helpompaa-en minä ketään ota just nyt.älä soittele äläkä mailaa.en vastaa sinulle kuitenkaan.
42974
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Ei sitten.

Äänestä

nyt eikä huomenna ja se olisi sinua kohtaan epäreilua,en halua sellaista.Olet reilu ja ymmärrät varmasti mitä tarkoitan.Joskus vain liidellään kevyesti,eikö totta?

Äänestä
  • Hei, te kaikki hörhöliinit!

Olemme kaikki olleet seksilinjoilla, pitämässä hauskaa? Ja katin kontit. Mitä nirppanokkia ja mukamas "varattuja" täällä hengailee loputtomiin.
    Vain harva on käsittänyt näiden chattien oikean luonteen.

T. Närkästynyt Hamemies.

Äänestä

• Toki,sinun täytyy saada liidellä rauhassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

cherie1 kirjoitti:

etten voi kanssasi olla-minun vikani sinä olet jollekin hyvä mies,anna minun mennä niin on helpompaa-en minä ketään ota just nyt.älä soittele äläkä mailaa.en vastaa sinulle kuitenkaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu