Sinulle

Ellenix

Minulla ei ole tarvetta puhua (*.*) tai (*.*):n Asioista ...
ja vähiten sinunlaisesi kanssa.

(*.*) ...>>> onkin vain esimerkki, mitä harrastat sätissä.

Urkit ihmisten salaisuuksia ja kerrot niitä eteenpäin.
Otat "murheeksesi" jonkun vielä
onnettomamman, kuin itse olet, kai nostaaksesi itsetuntoasi.


Sinunlaisille on oma adjektiivinsa.

Olet puhunut minun asiani, sitä et voi kieltää, eikä minun tarvitse sitä sinulle uusintana koko ajan toitottaa, muistele vain kenelle olet puhunut mitäkin.

Yritä selvittää, kuka vuoti salaisuuksien salaisuudet, niitä joita et olisi koskaan halunnut minun saavan tietooni.

En todellakaan halua kuulla sinusta mitään.


Teatraaliset jäähyväisesi eivät mitään muuta.

Tiedän joka kerta, kun näen
nikkisi, mitä olet kertonut minusta.

Mietin nikkejä, jotka juttelevat minulle,
tietävätkö he minusta enemmän, kuin olen itse kertonut, kiitos sinun.


Oikeastaan odotan, että jättäisit viimeiset jäähyväiset Ilmolle, tällä kertaa
lopulliset.

Psykologi on sinulle oikea osoite.

Et ole ihan kunnossa.


Kiukuttelet vieraille sätissä, pyytelet anteeksi jälkeenpäin.

Sähellät muiden asioissa, vaikka oma elämäsi näyttää olevan aivan sekaisn.

Valehtelet jopa itsellesi.

Help Yourself.

HastaLuego,
EllenAinaSitäSunTätä

9

1239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellenix

      Kertokaapa mielipiteenne :D

      • kanttorin retku

        Sun pitäis hakeutua pikaisesti hoitoon.


      • Ellenix
        kanttorin retku kirjoitti:

        Sun pitäis hakeutua pikaisesti hoitoon.

        Olen samaa mieltä :D

        *Taidanpa soittaa heti auton hakemaan Minut*

        ****nauraa****


      • kanttorin retku
        Ellenix kirjoitti:

        Olen samaa mieltä :D

        *Taidanpa soittaa heti auton hakemaan Minut*

        ****nauraa****

        Tuo juttu oli vain yksi muiden joukossa.

        Olet vaan niin outo. Aina suomi24:ssä. Tee joskus jotain muuta. Ala vaikka kutomaan mattoja.


      • Ellenix
        kanttorin retku kirjoitti:

        Tuo juttu oli vain yksi muiden joukossa.

        Olet vaan niin outo. Aina suomi24:ssä. Tee joskus jotain muuta. Ala vaikka kutomaan mattoja.

        Outo, kummallinen, ihmeellinen, epäilyttävä, mystillinen, hämäräperäinen, vähän tärähtänyt, väärä, epäaito = OLETUS, honey.


        *ps.* Toi ehdotus maton kutomisesta oli hyvä.
        En ole koskaan kutonut mattoa, mutta vielä tässä elämässä sen teen :D Lupaan sen sulle.

        Kunhan saan vain tarpeeksi aikaa ja kiinnostusta.

        Saatan kutoa lapaset ja sukatkin :D vielä kun kunnostaudun :D


      • epsi
        Ellenix kirjoitti:

        Outo, kummallinen, ihmeellinen, epäilyttävä, mystillinen, hämäräperäinen, vähän tärähtänyt, väärä, epäaito = OLETUS, honey.


        *ps.* Toi ehdotus maton kutomisesta oli hyvä.
        En ole koskaan kutonut mattoa, mutta vielä tässä elämässä sen teen :D Lupaan sen sulle.

        Kunhan saan vain tarpeeksi aikaa ja kiinnostusta.

        Saatan kutoa lapaset ja sukatkin :D vielä kun kunnostaudun :D

        Sun tapauksessasi oot varmaan jo kutonukkin. :)
        Voisin yhtyä noihin sinulle lauseisiin ja toivottaa muan ystävän perille juoruakkojen juottolaan. Kun ei omissa ooo tarpeeksi niin sitten muidenkin asiat ja oikein omien analyysien kera. Kiitti mulle riitti!


      • Ellenix
        epsi kirjoitti:

        Sun tapauksessasi oot varmaan jo kutonukkin. :)
        Voisin yhtyä noihin sinulle lauseisiin ja toivottaa muan ystävän perille juoruakkojen juottolaan. Kun ei omissa ooo tarpeeksi niin sitten muidenkin asiat ja oikein omien analyysien kera. Kiitti mulle riitti!

        Mun tyttölapset parempii kutomaan kuin mie :D

        Olen pahoillani sun ystäväs puolesta ;D

        Toivottawasti kaikki selviää :D


      • kyllä
        Ellenix kirjoitti:

        Mun tyttölapset parempii kutomaan kuin mie :D

        Olen pahoillani sun ystäväs puolesta ;D

        Toivottawasti kaikki selviää :D

        pimeä tapaus?


      • AinaElleN
        kyllä kirjoitti:

        pimeä tapaus?

        ja ystävällinen ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe