Minulla ei ole tarvetta puhua (*.*) tai (*.*):n Asioista ...
ja vähiten sinunlaisesi kanssa.
(*.*) ...>>> onkin vain esimerkki, mitä harrastat sätissä.
Urkit ihmisten salaisuuksia ja kerrot niitä eteenpäin.
Otat "murheeksesi" jonkun vielä
onnettomamman, kuin itse olet, kai nostaaksesi itsetuntoasi.
Sinunlaisille on oma adjektiivinsa.
Olet puhunut minun asiani, sitä et voi kieltää, eikä minun tarvitse sitä sinulle uusintana koko ajan toitottaa, muistele vain kenelle olet puhunut mitäkin.
Yritä selvittää, kuka vuoti salaisuuksien salaisuudet, niitä joita et olisi koskaan halunnut minun saavan tietooni.
En todellakaan halua kuulla sinusta mitään.
Teatraaliset jäähyväisesi eivät mitään muuta.
Tiedän joka kerta, kun näen
nikkisi, mitä olet kertonut minusta.
Mietin nikkejä, jotka juttelevat minulle,
tietävätkö he minusta enemmän, kuin olen itse kertonut, kiitos sinun.
Oikeastaan odotan, että jättäisit viimeiset jäähyväiset Ilmolle, tällä kertaa
lopulliset.
Psykologi on sinulle oikea osoite.
Et ole ihan kunnossa.
Kiukuttelet vieraille sätissä, pyytelet anteeksi jälkeenpäin.
Sähellät muiden asioissa, vaikka oma elämäsi näyttää olevan aivan sekaisn.
Valehtelet jopa itsellesi.
Help Yourself.
HastaLuego,
EllenAinaSitäSunTätä
Sinulle
9
1239
Vastaukset
- Ellenix
Kertokaapa mielipiteenne :D
- kanttorin retku
Sun pitäis hakeutua pikaisesti hoitoon.
- Ellenix
kanttorin retku kirjoitti:
Sun pitäis hakeutua pikaisesti hoitoon.
Olen samaa mieltä :D
*Taidanpa soittaa heti auton hakemaan Minut*
****nauraa**** - kanttorin retku
Ellenix kirjoitti:
Olen samaa mieltä :D
*Taidanpa soittaa heti auton hakemaan Minut*
****nauraa****Tuo juttu oli vain yksi muiden joukossa.
Olet vaan niin outo. Aina suomi24:ssä. Tee joskus jotain muuta. Ala vaikka kutomaan mattoja. - Ellenix
kanttorin retku kirjoitti:
Tuo juttu oli vain yksi muiden joukossa.
Olet vaan niin outo. Aina suomi24:ssä. Tee joskus jotain muuta. Ala vaikka kutomaan mattoja.Outo, kummallinen, ihmeellinen, epäilyttävä, mystillinen, hämäräperäinen, vähän tärähtänyt, väärä, epäaito = OLETUS, honey.
*ps.* Toi ehdotus maton kutomisesta oli hyvä.
En ole koskaan kutonut mattoa, mutta vielä tässä elämässä sen teen :D Lupaan sen sulle.
Kunhan saan vain tarpeeksi aikaa ja kiinnostusta.
Saatan kutoa lapaset ja sukatkin :D vielä kun kunnostaudun :D - epsi
Ellenix kirjoitti:
Outo, kummallinen, ihmeellinen, epäilyttävä, mystillinen, hämäräperäinen, vähän tärähtänyt, väärä, epäaito = OLETUS, honey.
*ps.* Toi ehdotus maton kutomisesta oli hyvä.
En ole koskaan kutonut mattoa, mutta vielä tässä elämässä sen teen :D Lupaan sen sulle.
Kunhan saan vain tarpeeksi aikaa ja kiinnostusta.
Saatan kutoa lapaset ja sukatkin :D vielä kun kunnostaudun :DSun tapauksessasi oot varmaan jo kutonukkin. :)
Voisin yhtyä noihin sinulle lauseisiin ja toivottaa muan ystävän perille juoruakkojen juottolaan. Kun ei omissa ooo tarpeeksi niin sitten muidenkin asiat ja oikein omien analyysien kera. Kiitti mulle riitti! - Ellenix
epsi kirjoitti:
Sun tapauksessasi oot varmaan jo kutonukkin. :)
Voisin yhtyä noihin sinulle lauseisiin ja toivottaa muan ystävän perille juoruakkojen juottolaan. Kun ei omissa ooo tarpeeksi niin sitten muidenkin asiat ja oikein omien analyysien kera. Kiitti mulle riitti!Mun tyttölapset parempii kutomaan kuin mie :D
Olen pahoillani sun ystäväs puolesta ;D
Toivottawasti kaikki selviää :D - kyllä
Ellenix kirjoitti:
Mun tyttölapset parempii kutomaan kuin mie :D
Olen pahoillani sun ystäväs puolesta ;D
Toivottawasti kaikki selviää :Dpimeä tapaus?
- AinaElleN
kyllä kirjoitti:
pimeä tapaus?
ja ystävällinen ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683