noituuteen uskovia kavereita?

sunny

oisko maili kavereita jotka on kiinnostuneet taikuudesta ja valmiita jakamaan taikuutta?

11

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku-nouita XD..

      MINÄ montavuotta sä oot? mikä on sun maili? mikä sun oikee nimi on??? oon ollu kiinostunut taikuudesta toooossiii kauvan XD..

    • Make

      Älkää leikkikö pimeyden henkivaltojen kanssa. Olin nuoruudessa itsekin kiinnostunut mutta nyt onnellisesti uskossa Jeesukseen. Muistan tuolta ajalta vieläkin valtavat masennus ja ahdistuskohtaukset.

      Siis vielä kerran älkää lähtekö edes kokeileen, kaikki eivät ole selvinneet. Normaali tapahtumien kulku: näillä "uteliailla leikkijöillä". Heavy Metalli, mustat vaatteet, viha kaikkea kristillisyyttä kohtaan, huumeiden kokeilu, masennus- ja pelkotilat, äänien kuuleminen, harhanäyt, mielisairaala, itsemurha, ja lopuksi tuonelaan odottamaan ihankaikkista rangasitusta helvetin tulessa... enää ei voi tehdä edes parannusta ja saatana tuhansien juonten mestari, valheen isä nauramassa partaansa... saatiin taas yksi.

      Tätäkö halusit...

      Tähän on Suomessa erikoitunut Päivi Niemi, jolla on omat sivutkin. Myös hänelle lopulta kävi hyvin.
      Käykää katsomassa Päivin sivuilla:
      http://www.kpnet.com/ajanfakta/Jutut/paivin.htm

      • Mä vaaann..

        Wiccalaisuus on ihan ERI asia ku saatanapalvonta!! Tuut tänne jauhamaa siihe tyylii et kaikki taikuudest ja noituudest kiinnostuneet ois muka saatananpalvojia! Et mee sä vaan muualle jauhamaa tot paskaa! xP


    • Sydd

      Mulle voi alkaa kirjotella !

      Mut make [siis ainkin nimimerkiltään se]
      vaik onkin kiinnostunu noituudesta ni ei ehkä ihan mee tekee tollasii. voi olla ihan tavallisesti kiinnostunu noituudesta kute raapustaa loitsuja ja "leikkii" noitaa !!!

    • kokemusta on.

      Ei sillä kyllä leikkiä kannata. Itse jätin ne jutut koska homma alkoi lipsua käsistä. En yrittänyt itsaria tai mitään, mutta aika synkkiä aikoja ne oli. Yritin saada tukea kavereilta, mutta minua alettiin kiusaamaan. Selvisin siitä kuitenkin ja nykypäivänä luen korkeintaan korteista... Mutta jos ette tee mitään "tosissaan", niin ei mikään ole huonosti. Ja kristittynä olemisessa ja noituudessa ei sinänsä ole ristiriitaa. Kristityt eivät ehkä siedä sitä, mutta noidat ovat sopuisampia asian suhteen. Ja juu, olenpa minäkin kristitty. Mutten mikään kiihkoilija. Onneksi.

      • salainen tyttö

        no minun mielestäni olis kivaa niin
        kun jutella vain
        ja sillä lailla kokeiltaisiin jotain taikoja/loitsuja mut ei mitään pahoja"koviksia"
        kenelle tulee esimerkiksi w.i.t.c.h. lehti niin siellä on taikaa ja noituutta ja muuten voitaisiin kirjoitella täällää
        kirjoitelemisiin!!!!


    • isabel

      MOI mikä sun nimi ja miköä sun maili on? oon myös ollut kiinostunut taikuuidesta pienestä pitäen ja näen usein enne unia kirjoita mese-osoite .j..n..e.

      • velhofanittaja

        Oon kiinnostunut taikuudesta jo pienestä pitäen...Onko sulla msn..jos on niin mikä..jos ei oo msn niin mikä sun toinen maili osote on...???


      • minä
        velhofanittaja kirjoitti:

        Oon kiinnostunut taikuudesta jo pienestä pitäen...Onko sulla msn..jos on niin mikä..jos ei oo msn niin mikä sun toinen maili osote on...???

        en oikein hgaluaisi levitellä mns:osoitettani mutta voitko sä sanoa sun?


    • kljäihiuiglug

      uskova ei harrasta taikuutta ne ovat ihan toisesta maailmasta tulevat voimat ja se on saatanan valtakunta. ei ole välitä onko satanisti vai noita ne voimat ei tule jumalasta. ja noituuden/satanismin kanssa ei kannate leikkiä sillä sillon pahat henget ottaa susta vallan usko tai älä mutt niin se on. ja huom sinä joka olet uskovainen ett voi harrastaa magiaa sillä jumalan sana kieltää sen. taikuus loitsut yms ei ole leikin asia se on suora tie saatanan ansaan. olit sitte noita velho tai satanisti ne voimat tulee kaikki samasta eli saatanasta

      • taikauskonnoton

        Myös Jumalaan uskova uskoo taikuuteen. Eikä ne Jumalan väitetyt taiatkaan pääsääntöisesti mitään hyviä olleet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe