Oletteko buuanneet tai olettteko kuulleet jonkun buuanneen jolelkkin artistille/bändille keikalla?
BUU!!!!
13
744
Vastaukset
- keikalla
Jooo oltiin jonkun tapani kansan keikalla jossain syrjäkylillä savossa. Porkka buuas ja vihelti hurjasti sille. Mää en tuntenut koko artistia, ilmeisesti joku paikallinen peräkammarin poika, ei se kyllä laulaa osannut ja taisi se olla vähän maistissakin.
Yritä nyt satusetä/täti keksiä jotain parempia satuja tänne sepiteltäväksi. Tollaset höpötykset ole mistään kotoisin.
- OK.
No tuo nyt oli kyllä varmasti ihan keksitty juttu. Paljon olen Tapsan keikoilla ollut ja koskaan en ole kuullut, että hänelle olisi vihelletty. Päinvastoin. Ei liene yhtäkään keikkaa, etteikö hänet lopussa taputettaisi vähintään kaksikertaa takaisin lavalle ( tosin yleensä Tapsa tulee vaan kerran takaisin).
Tosin viimesyksynä Tapsa-ja Rautavaara konsertissa sattui sellainen juttu,että kun väliaika oli päättynyt ja yleisö oli istunut paikoilleen odottamaan konsertin jatkumista, niin esiintyjät viipyivät. Yleisö sitten alkoi taputtamaan osoittaen, että he ovat jo valmiita ja odottavat Tapsaa ja orkesteria lavalle. Ketään ei kuitenkan kuulunut, jolloin pienen tauon jälkeen yleisö alkoi uudestaan taputtamaan.
Hetken päästä muusikot saapuivat juosten lavalle, jolloin jostain takarivistä joku porukka vislasi/buuasi heille,(mikä mielestäni oli tyhmää) koska eivät pitäneet siitä, että joutuivat odottamaan. Tapsa tuli heten päästä myös vauhdikkaasti lavalle, mutta kukaan EI vislannut, eikä buuannut hänelle, vaan Tapsa sai kovat ablodit. - Tansan kappi
Justiinax kirjoitti:
Yritä nyt satusetä/täti keksiä jotain parempia satuja tänne sepiteltäväksi. Tollaset höpötykset ole mistään kotoisin.
Täältä löytyy faktaa kyseisestä keikasta, jollet muuten usko.
http://mbnet.fi/b00gie/flash-animaatiot/youare.swf Tansan kappi kirjoitti:
Täältä löytyy faktaa kyseisestä keikasta, jollet muuten usko.
http://mbnet.fi/b00gie/flash-animaatiot/youare.swfEi kannata avata tuota linkkiä.
- Valvoja
Justiinax kirjoitti:
Ei kannata avata tuota linkkiä.
Jokainen saa avata minkä linkin tahansa, ei sitä kukaan määrää ainakaan juuuustinna
- humoristi
Tää oli hieno juttu ja ehkä tottakin. Kyllä naurussa on pitelemistä ho ho hoo.. Jatka samaan tyyliin. Toivoo Täpäni Känsä
Valvoja kirjoitti:
Jokainen saa avata minkä linkin tahansa, ei sitä kukaan määrää ainakaan juuuustinna
No en määrääkkään, mutta ei KANNATTAIS avata tuota linkkiä. Siinä saattaa nimittäin olla viruksia.
Jos kiinnostaa, niin avatkaa se mutta ei siinä ollut muuta, kuin sellaisia pallonaamoja, jotka kailotti ,että: "You are idiot, you are idiot..."- utelias_
Kerro lisää! Mitä sitten tapahtui ?
- joku vaan
Justiinax kirjoitti:
No en määrääkkään, mutta ei KANNATTAIS avata tuota linkkiä. Siinä saattaa nimittäin olla viruksia.
Jos kiinnostaa, niin avatkaa se mutta ei siinä ollut muuta, kuin sellaisia pallonaamoja, jotka kailotti ,että: "You are idiot, you are idiot..."Ehkä se oli sulle tarkoitettu, henkilökohtaisesti.
Viruksista puheenollen ne taitaa olla sun pöksyissäs. joku vaan kirjoitti:
Ehkä se oli sulle tarkoitettu, henkilökohtaisesti.
Viruksista puheenollen ne taitaa olla sun pöksyissäs.Epäilemättä se oli mulle tarkoitettu...sempä takia muiden ei sitä kannata katsoakkaan.
No empä mä kyllä pahemmin ole viruksia pöksyistäni löytänyt. Mulla on hyvä virussuodatin ilmeisesti sitten ;)
Buuaaminen ja viheltäminen on moukkamaista. kännikaloilta sellaista käytöstä voi odottaa.
- varikani
Joo. Se on ihan ok, että esim. Klabbi buuaa yleisölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413917- 853834
- 1213458
- 1452817
- 1582164
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282102Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202048- 401689
- 681288
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261135