jos miehellä kiveksien kohdalla, ulkoisesti iholla on jonkinlainen "ihottumaa" muistuttava iho alue josta lähtee/rapisee/hilseilee ensimmäinen kerros ihoa pois, ja esiin tulee punainen/punertava iho, aivan hiukan tulee verta joskus. Näin on ollut useita vuosia. Kutittaa paljon silloin tällöin.
On elämää häiritsevä, On kokeiltu ihottuma voidetta, hydrocortison sekä Bepanthen voidetta iho ja limakalvovaurioiden paikallishoitoon. Nämä voiteet on epämukava käyttää (kutittaa vieläkin enemmän, ylittää sietokynnyksen, en kestä olla voiteen kanssa, koska housut jalassa ns. hiostuu/hikeentyy, ja alasti en viitsisi olla koko päivää kotona) On esiintynyt myös kipua, kun menee likaa siihen iho alueeseen joka on vaurioitunut.
Miten tämän vaivan saa poistumaan? Olen parikymppinen. En taida uskaltaa tälläisessa asiassa lääkärissä käydä.
Ihottumaa vai mitä?
3
1188
Vastaukset
Menehän poika nyt kiltisti vaan lääkäriin, ettei tarvitse itkeä, kun penis putoaa irti. Kaksi vaihtoehtoa; Lääkäri tai ikuinen kärsimys...Ja minkä takia? PELKÄÄT!
- siinä
Olet saanut sieni-ihottuman. Osta apteekista käsitavarana sieni-ihottumaan voidetta.
- kokeile
kokeile huvikses vaseliinia, sillä aikaa kun keräät rohkeutta lääkäriin. Ja kysy apteekista vielä kaikista "puhtainta" vaseliinia, ettei mitään tehoaineita ole mukana. sitä on käytetty paljon.
Toinen mitä voisit kokeilla on, septison-voide. Se on cortisoni voiteen sukulainen (eli hävittää pieniä sieni tulehduksi, ihottumaa ym.) mutta ei ärsytä ihoa niin paljon.
Ja kolmantena suosittelen tavallista kosteusvoidetta esim. Aqualan, humektan. Tähän samaan ryhmään kuuluu eri kosteus- ja öljypitoisia voiteita. ja kaikki allergia testattuja.
Ja vielä: Apteekki henkilökunta myös usein tietää, mikä voide voisi olla paras. Kysy heiltä, ja valehtele vaikka ihottuman olevan nivusessa :)
IHOTTUMAA PITÄÄ HOITAA PÄIVITTÄIN!HUUHDELLA PÄIVITTÄIN, JONKA JÄLKEEN RASVAUS VÄLITTÖMÄSTI! äläkä laita housuja jalkaa, ennenkuin voide on imeytynyt (yöllä kannattaa olla vaikka ilman).
Kannattaa myös varmistaa, että alushousuissa on käytetty materiaalina pelkkää puuvillaa (cotton lukee usein lapuissa), sillä keinokuidut aiheuttavat monille allergista ihottumaa.
Toivottavasti näistä vinkeistä saat apusi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264