... mutta vain hetkeksi
... mutta vain huomiseen
... mutta Orjas ei
... ja juontaja uppoo suohon
... mutta vain yön yli
... aurinkoisin mielin
... karu eksoottisuus säilyy
... mutta Suuri seikkailu jatkuu
... ja aurinko paistaa
... mutta vain aamunkoittoon asti
Pessanvaara vaikenee mutta Suuri seikkailu ei
Korouoma vaikenee mutta vain aamunkoittoon asti
Kerran mikään ei vaiennut, mutta Orjas lauloi Finlandiaa.
Ja tänään Posio vain vaikeni.
Hauskaa kesänjatkoa kaikille! ;)
Posio vaikenee...
4
840
Vastaukset
- veikka_vuoristo
:D
- Julius
Sääli että ohjelma loppuu. Sehän voisi olla koko kesän kestävä tapahtuma. Ja jos vielä saisi suorana tulemaan TV:stä vielä parempi. Ja ehdottomasti yleisölaji. Kannattaisi rakentaa Posiolle iso väh. 80000 katsojaa vetävä stadioini ja hieman lisätä ohjelmanumeroita. Esim Gladiaattroit vastaan leijonat. Tai nainen vastaan leijona yms.
Niin, nämä Posiolaiset perinteet on tosi hauskoja seurattavia. Kyllä on hauskaa riittänyt, vaikka en itse päässyt seuraamaan kuin päätös jakson lopun. Ja lisää kansainvälisyyttä mukaan. Nyt oli vain yksi värillinen kilpailija. - anne manninen
hyvät kesät! poistun palstalta , jos joku aivokääpiö kirjoittelee nikilläni tänne, se en ole minä! klo 11.09 20.6.2002
- minä
toivottavasti lopullisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222638- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189