koiranulkoiluttaja/helsinki

eläinrakas93

oletko koiranulkoiluttajaa tai muuta eläintenhoitajaa vailla, esim. jos lähdet lomalle, voin ottaa lemmikkisi hoitoon, tai käydä sitä hoitamassa.
olen 100% luotettava, ja kokemusta löytyy kissoista, koirista, gerbiileistä, hamstereista, kaloista, freteistä, rotista, marsuista..
olen 12 vuotias tyttö helsingistä, malmilta.
txt 0400684244 roosa, tai jätä tähän viesti.

7

1712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinrakas93

koiria ulkoilutan ihan ilmaseks,mut jos yli 3 päiväks hoitoon tulis, nii siitä voisin pari euroo saada? mut ei sen nii välii oo, ihan rakkaudesta eläimiin sitä teen.

• hugo hauva

hei!

etsin koiranulkoiluttajaa- hoitajaa, helsingistä.

Asun töölössä ja minulla on pieni bullterrieri.

Ota yhteyttä niin sovitaan tarkemmin.

T: Anna

• heisveis_

hei! missä päin helsinkiä asut? olisiko paikka viielä vapaa? t. cia

• Eläinrakas vol2

Ilmoitus on jätetty selvästi jo aikaa sitten, mutta mikäli tarvitset vielä ulkoiluttajaa, pistä tänne vastaus viestiini. Olen erittäin eläinrakas 16-vuotias nuori nainen helsingin lauttasaaresta ja olisin mielelläni avuksi :)

Terveisin,
        Mariia

• Garbonara
        Eläinrakas vol2 kirjoitti:

Ilmoitus on jätetty selvästi jo aikaa sitten, mutta mikäli tarvitset vielä ulkoiluttajaa, pistä tänne vastaus viestiini. Olen erittäin eläinrakas 16-vuotias nuori nainen helsingin lauttasaaresta ja olisin mielelläni avuksi :)

Terveisin,
        Mariia

Mariia, minä asun Lauttasaaressa ja tarvitsen työni vuoksi koiralleni hoitajaa/ulkoiluttajaa. Muutamia jo on, mutta en ole löytänyt ketään samasta kaupunginosasta, mikä helpottaisi suuresti.. :)

-Greta

• eläinrakasvol2
        Garbonara kirjoitti:

Mariia, minä asun Lauttasaaressa ja tarvitsen työni vuoksi koiralleni hoitajaa/ulkoiluttajaa. Muutamia jo on, mutta en ole löytänyt ketään samasta kaupunginosasta, mikä helpottaisi suuresti.. :)

-Greta

No mutta sehän olisi mainiota mikäli molemmat Lauttasaaressa asustellaan :)! Sähköpostiosoitteeni on [email protected] ; lähetä minulle ihmeessä sähköpostilla lisätietoja ym :)

• salla13

moi olen salla helsingistä ja olisin kiinnostunut ulkoiluttamaan koiraasi! :)
        olen ulkoiluttanut koiria jo noin 5 vuotta!! koska omaa koiraa meille ei voi ottaa koska äitini on allerginen! olen 13 vee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1380
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1335
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1225
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1031
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      64
      1015
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe