oletko koiranulkoiluttajaa tai muuta eläintenhoitajaa vailla, esim. jos lähdet lomalle, voin ottaa lemmikkisi hoitoon, tai käydä sitä hoitamassa.
olen 100% luotettava, ja kokemusta löytyy kissoista, koirista, gerbiileistä, hamstereista, kaloista, freteistä, rotista, marsuista..
olen 12 vuotias tyttö helsingistä, malmilta.
txt 0400684244 roosa, tai jätä tähän viesti.
koiranulkoiluttaja/helsinki
7
1712
Vastaukset
- eläinrakas93
koiria ulkoilutan ihan ilmaseks,mut jos yli 3 päiväks hoitoon tulis, nii siitä voisin pari euroo saada? mut ei sen nii välii oo, ihan rakkaudesta eläimiin sitä teen.
- hugo hauva
hei!
etsin koiranulkoiluttajaa- hoitajaa, helsingistä.
Asun töölössä ja minulla on pieni bullterrieri.
Ota yhteyttä niin sovitaan tarkemmin.
T: Anna- heisveis_
hei! missä päin helsinkiä asut? olisiko paikka viielä vapaa? t. cia
- Eläinrakas vol2
Ilmoitus on jätetty selvästi jo aikaa sitten, mutta mikäli tarvitset vielä ulkoiluttajaa, pistä tänne vastaus viestiini. Olen erittäin eläinrakas 16-vuotias nuori nainen helsingin lauttasaaresta ja olisin mielelläni avuksi :)
Terveisin,
Mariia - Garbonara
Eläinrakas vol2 kirjoitti:
Ilmoitus on jätetty selvästi jo aikaa sitten, mutta mikäli tarvitset vielä ulkoiluttajaa, pistä tänne vastaus viestiini. Olen erittäin eläinrakas 16-vuotias nuori nainen helsingin lauttasaaresta ja olisin mielelläni avuksi :)
Terveisin,
MariiaMariia, minä asun Lauttasaaressa ja tarvitsen työni vuoksi koiralleni hoitajaa/ulkoiluttajaa. Muutamia jo on, mutta en ole löytänyt ketään samasta kaupunginosasta, mikä helpottaisi suuresti.. :)
-Greta - eläinrakasvol2
Garbonara kirjoitti:
Mariia, minä asun Lauttasaaressa ja tarvitsen työni vuoksi koiralleni hoitajaa/ulkoiluttajaa. Muutamia jo on, mutta en ole löytänyt ketään samasta kaupunginosasta, mikä helpottaisi suuresti.. :)
-GretaNo mutta sehän olisi mainiota mikäli molemmat Lauttasaaressa asustellaan :)! Sähköpostiosoitteeni on [email protected] ; lähetä minulle ihmeessä sähköpostilla lisätietoja ym :)
- salla13
moi olen salla helsingistä ja olisin kiinnostunut ulkoiluttamaan koiraasi! :)
olen ulkoiluttanut koiria jo noin 5 vuotta!! koska omaa koiraa meille ei voi ottaa koska äitini on allerginen! olen 13 vee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833