oletko koiranulkoiluttajaa tai muuta eläintenhoitajaa vailla, esim. jos lähdet lomalle, voin ottaa lemmikkisi hoitoon, tai käydä sitä hoitamassa.
olen 100% luotettava, ja kokemusta löytyy kissoista, koirista, gerbiileistä, hamstereista, kaloista, freteistä, rotista, marsuista..
olen 12 vuotias tyttö helsingistä, malmilta.
txt 0400684244 roosa, tai jätä tähän viesti.
koiranulkoiluttaja/helsinki
7
1701
Vastaukset
- eläinrakas93
koiria ulkoilutan ihan ilmaseks,mut jos yli 3 päiväks hoitoon tulis, nii siitä voisin pari euroo saada? mut ei sen nii välii oo, ihan rakkaudesta eläimiin sitä teen.
- hugo hauva
hei!
etsin koiranulkoiluttajaa- hoitajaa, helsingistä.
Asun töölössä ja minulla on pieni bullterrieri.
Ota yhteyttä niin sovitaan tarkemmin.
T: Anna- heisveis_
hei! missä päin helsinkiä asut? olisiko paikka viielä vapaa? t. cia
- Eläinrakas vol2
Ilmoitus on jätetty selvästi jo aikaa sitten, mutta mikäli tarvitset vielä ulkoiluttajaa, pistä tänne vastaus viestiini. Olen erittäin eläinrakas 16-vuotias nuori nainen helsingin lauttasaaresta ja olisin mielelläni avuksi :)
Terveisin,
Mariia - Garbonara
Eläinrakas vol2 kirjoitti:
Ilmoitus on jätetty selvästi jo aikaa sitten, mutta mikäli tarvitset vielä ulkoiluttajaa, pistä tänne vastaus viestiini. Olen erittäin eläinrakas 16-vuotias nuori nainen helsingin lauttasaaresta ja olisin mielelläni avuksi :)
Terveisin,
MariiaMariia, minä asun Lauttasaaressa ja tarvitsen työni vuoksi koiralleni hoitajaa/ulkoiluttajaa. Muutamia jo on, mutta en ole löytänyt ketään samasta kaupunginosasta, mikä helpottaisi suuresti.. :)
-Greta - eläinrakasvol2
Garbonara kirjoitti:
Mariia, minä asun Lauttasaaressa ja tarvitsen työni vuoksi koiralleni hoitajaa/ulkoiluttajaa. Muutamia jo on, mutta en ole löytänyt ketään samasta kaupunginosasta, mikä helpottaisi suuresti.. :)
-GretaNo mutta sehän olisi mainiota mikäli molemmat Lauttasaaressa asustellaan :)! Sähköpostiosoitteeni on [email protected] ; lähetä minulle ihmeessä sähköpostilla lisätietoja ym :)
- salla13
moi olen salla helsingistä ja olisin kiinnostunut ulkoiluttamaan koiraasi! :)
olen ulkoiluttanut koiria jo noin 5 vuotta!! koska omaa koiraa meille ei voi ottaa koska äitini on allerginen! olen 13 vee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka923009GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770