Tietääkö joku?
Jari Sillanpää ja uutta musaa,milloin?
34
694
Vastaukset
- rita
Juhlakiertue alkaa syyskuun lopussa ja sen alussa tietääkseni ilmestyy kokoelmalevy ja dvd.Tuskin maltan odottaa.
- jarifani
en millään malta odottaa,sais vaan olla jari sillanpää jossakin Ihanassa aamussa sit kommentoimassa uutta levyä ja tuota konserttikiertuetta.Odotetaan vaikka odottajan ajan sanotaan olevan pitkä,mutta hyvää kannattaa varrota.
- GoldDollar
voi seurata tilannetta.
http://www.jarisillanpaa.com
Jarin sivut pidetään ajantasalla aika hyvin, toisin kuin eräällä T.Kansalla.Tapsan kotisivuista huolehtii hänen siskonsa. Sillä on paljon kiireitä ,ei se ehdi niitä päivittelemään kovin usein.
- KalleKustaaKorkki
Justiinax kirjoitti:
Tapsan kotisivuista huolehtii hänen siskonsa. Sillä on paljon kiireitä ,ei se ehdi niitä päivittelemään kovin usein.
ole mikään puolustus, että sisko väsää sivustoja?
Minä ainakin antaisin Tapsana sellaiselle siskolle loparit.
Kyllä kaikki johtuu siitä, että T.Kansa ei välitä pitää sivujaan ajantasalla.
Onko hän jo luovuttanut? Taitaa olla? KalleKustaaKorkki kirjoitti:
Onko hän jo luovuttanut? Taitaa olla?Luovuttanut mistä ? Tapsa ei luovuta koskaan. Ei niitä sivuja ole koskaan kovin usein päivitetty. Pitäisi hommata joku sellaienn ihminen, joka erikseen huolehtisi niistä sivuista, kuten esim. Jari Sillanpäällä on.
Eikä kaikilla artisteilla edes ole kotisivuja ollenkaan (esim. Kari Tapiolla, Reijo Taipaleella, yms.), joten se ettei jotain kotisivuja päivitetä tai niitä ei ole ei liity artistin työhön eli laulamiseen milläänlailla.- KalleKustaaKorkki
Justiinax kirjoitti:
Luovuttanut mistä ? Tapsa ei luovuta koskaan. Ei niitä sivuja ole koskaan kovin usein päivitetty. Pitäisi hommata joku sellaienn ihminen, joka erikseen huolehtisi niistä sivuista, kuten esim. Jari Sillanpäällä on.
Eikä kaikilla artisteilla edes ole kotisivuja ollenkaan (esim. Kari Tapiolla, Reijo Taipaleella, yms.), joten se ettei jotain kotisivuja päivitetä tai niitä ei ole ei liity artistin työhön eli laulamiseen milläänlailla.Jos pitää nettisivustoja, niin ne on syytä silloin myös pitää ajantasalla.
Antaa melko ihmeellisen kuvan ihmisestä ja hänen suhtautumisestaan, jos sivustot on jatkuvasti retuperällä.
Viisainta silloin olisikin, että ei olisi koskaan sivustojaan julkaissut. - OK.
KalleKustaaKorkki kirjoitti:
Onko hän jo luovuttanut? Taitaa olla?Pakko puuttua tähän vaikka meneekin taas itse varsinaisen aloitusaiheen vierestä...
Tapani ei todellakaan ole luovuttanut, eikä varmana tule luovuttamaan vielä pitkään aikaan, sen verran upeita hänen keikkansa ovat tänävuonna olleet.
ps.Kumpi on tärkeämpää: Päivittää kotisivuja viikon välein vai hoitaa itse se pääasia eli keikkansa/konserttinsa helevetin hyvin ? - KalleKustaaKorkki
OK. kirjoitti:
Pakko puuttua tähän vaikka meneekin taas itse varsinaisen aloitusaiheen vierestä...
Tapani ei todellakaan ole luovuttanut, eikä varmana tule luovuttamaan vielä pitkään aikaan, sen verran upeita hänen keikkansa ovat tänävuonna olleet.
ps.Kumpi on tärkeämpää: Päivittää kotisivuja viikon välein vai hoitaa itse se pääasia eli keikkansa/konserttinsa helevetin hyvin ?Nettisivustot ovat ko. henkilön käyntikortti.
Nettisivustot ovat ko. henkilön käyntikortti.
Älkää nyt syyttäkö Tapsaa taas siitäkin ,ettei hänen sivujaan ole päivitetty.
Mistä Tapsa tietäisi sen ,etä sivut ovat "retuperällä", kun hän ei niitä itse varmaan edes tarkista. Tapsa on nimittäin sanonut ,ettei mene metriä lähemmäksi tietokoneita.- Manta 6
Justiinax kirjoitti:
Älkää nyt syyttäkö Tapsaa taas siitäkin ,ettei hänen sivujaan ole päivitetty.
Mistä Tapsa tietäisi sen ,etä sivut ovat "retuperällä", kun hän ei niitä itse varmaan edes tarkista. Tapsa on nimittäin sanonut ,ettei mene metriä lähemmäksi tietokoneita.ja ne ovat hyvin ajantasalla
Manta 6 kirjoitti:
ja ne ovat hyvin ajantasalla
Aivan. Sillanpään sivut ON hyvät ja monipuoliset . Nuo Tapsan sivut mielestäni ei alunperinkään ole ollut kovin erikoiset. Ts. ne on aika pelkistetyt sivut. Tai siis jos MÄ tekisin Tapsalle kotisivut, niin tekisin aikalailla erilaiset.
Laittaisin siihen mm. keskustelupalstan, kuva-albumin, johon jokainen voisi lisätä keikoilta ottamiaan kuvia , sitten sellaisen "kuunteluhuoneen", jossa voisi kuunnella pätkiä Tapsan lauluista ja vaikka sellaisen kysymyspalstan, johon voisi esittää kysymyksiä Tapsalle, yms.- Manta 6
Justiinax kirjoitti:
Aivan. Sillanpään sivut ON hyvät ja monipuoliset . Nuo Tapsan sivut mielestäni ei alunperinkään ole ollut kovin erikoiset. Ts. ne on aika pelkistetyt sivut. Tai siis jos MÄ tekisin Tapsalle kotisivut, niin tekisin aikalailla erilaiset.
Laittaisin siihen mm. keskustelupalstan, kuva-albumin, johon jokainen voisi lisätä keikoilta ottamiaan kuvia , sitten sellaisen "kuunteluhuoneen", jossa voisi kuunnella pätkiä Tapsan lauluista ja vaikka sellaisen kysymyspalstan, johon voisi esittää kysymyksiä Tapsalle, yms.parantaa kotisivujakin ja saada niin fanit hyvälle "taajudelle".
- KalleKustaaKorkki
Justiinax kirjoitti:
Laittaisin siihen mm. keskustelupalstan, kuva-albumin, johon jokainen voisi lisätä keikoilta ottamiaan kuvia , sitten sellaisen "kuunteluhuoneen", jossa voisi kuunnella pätkiä Tapsan lauluista ja vaikka sellaisen kysymyspalstan, johon voisi esittää kysymyksiä Tapsalle, yms.Moi Justiinax!
Ota rohkeasti Tapsaan yhteyttä ja kerro, että haluaisit ryhtyä hänen kotisivustojen "hoitajaksi" ja jos todella osaat homman hoitaa ja luoda nettisivuja niin empä näe estettä, jotta et virkaa saisi. - Manta 6
Moi Justiinax!
Ota rohkeasti Tapsaan yhteyttä ja kerro, että haluaisit ryhtyä hänen kotisivustojen "hoitajaksi" ja jos todella osaat homman hoitaa ja luoda nettisivuja niin empä näe estettä, jotta et virkaa saisi.ja homma toimii kuin tanssi...
Moi Justiinax!
Ota rohkeasti Tapsaan yhteyttä ja kerro, että haluaisit ryhtyä hänen kotisivustojen "hoitajaksi" ja jos todella osaat homman hoitaa ja luoda nettisivuja niin empä näe estettä, jotta et virkaa saisi.Mieli kyllä tekisi, mutta en tiedä mitä sen siskokin siitä meinais, kun mä tuppaisin ikäänkuin sen "reviirille" ?
En ole koskaan kotisivuja tehnyt, mutta ei kai se niin vaikeeta olisi, kun olisi hyvät ohjeet . Mulla on ainakin muutamia tuttuja, jotka voisivat neuvoa niiden tekemisessä.- KalleKustaaKorkki
Justiinax kirjoitti:
Mieli kyllä tekisi, mutta en tiedä mitä sen siskokin siitä meinais, kun mä tuppaisin ikäänkuin sen "reviirille" ?
En ole koskaan kotisivuja tehnyt, mutta ei kai se niin vaikeeta olisi, kun olisi hyvät ohjeet . Mulla on ainakin muutamia tuttuja, jotka voisivat neuvoa niiden tekemisessä.se sisko siihen. Olisi hyvillään ettei tarvitse tehdä mitään, kun ei ole tähänkään mennessä mitään tehnyt.
Manta 6 kirjoitti:
ja homma toimii kuin tanssi...
En nyt tiiä, jos se heti alkuus ihan tanssin lailla toimis, mutta hyvin suunniteltu olis ainakin puoliks duunattu ;)
Muiden artistien kotisivuilta vois kans tsekata vähän mallia.KalleKustaaKorkki kirjoitti:
se sisko siihen. Olisi hyvillään ettei tarvitse tehdä mitään, kun ei ole tähänkään mennessä mitään tehnyt.
Niin.. mulla olis kyllä aikaa ja intoa niitä kotisivuja päivittääkkin.
- KKK
se sisko siihen. Olisi hyvillään ettei tarvitse tehdä mitään, kun ei ole tähänkään mennessä mitään tehnyt.
Tämä on se firma joka nuo Tapsan sivustot on laatinut, vaikka se Tapsan sisko sivustoja sitten hoitelisikin.
http://www.proput.fi/ KalleKustaaKorkki kirjoitti:
Mutta sitten on vielä sekin ,että jos Tapsa ei suostuis siihen ,että mä jotain sen kotisivuja alkaisin väsäämään, niin sitten mä ihan nolaisin itteni, kun menisin siltä sellasia kyselemään...
- KKK
ole mitään hävettävää, jos ei työpaikkaa saa.
Mutta se on ainakin ihan varma, että hommia ei kysymättä saa.Niin, onhan se kyllä noinkin... Alkoi kyllä nyt ihan oikeesti kiinnostamaan tää juttu, mutta ehkä mun pitää kerätä ensin vähän rohkeutta.
- ???!
Justiinax kirjoitti:
Niin, onhan se kyllä noinkin... Alkoi kyllä nyt ihan oikeesti kiinnostamaan tää juttu, mutta ehkä mun pitää kerätä ensin vähän rohkeutta.
Noi kotisivut, mutta "kuunteluhuone" -juttu voi kaatua tekijänoikeusasioihin. Tarvii meinaan hankkia asiaankuuluvat luvat biisien laittamiselle nettiin, ei välttämättä ihan yksinkertaista.
???! kirjoitti:
Noi kotisivut, mutta "kuunteluhuone" -juttu voi kaatua tekijänoikeusasioihin. Tarvii meinaan hankkia asiaankuuluvat luvat biisien laittamiselle nettiin, ei välttämättä ihan yksinkertaista.
Jaa, se olisikin sitten turhan monimutkaista se. Siitä kuunteluhuone- ideasta pitäisi sitten luopua.
- teippi 8
ryhtyä sivujen ylläpitäjx`?
- Anazu
olet paras asiantuntija siihen hommaan
Jaa,kiitti! :) Vaikka mä kyllä luulen, että olisi olemassa asiantuntevampia ja pitkäaikaisempia fanejakin siihen hommaan.
- Roberrt
;mutta kannattaa pysyä aiheessa,kiitos
- mjuy
ihan normaalia täällä.
- Jarifani 54
että niin,Jarin musa on parasta lääkettä masennukseen
- MOLLA
ja pitää kyllä puolensa ...
- Joku vaan
aina numero yksi...faneille ainaskin ja uutta musaa tulee hienoa Jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413917- 853834
- 1213458
- 1452817
- 1582164
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282102Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202048- 401689
- 681288
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261135