Moikka!
Olisko kellään tiedossa järkevän hintaista TI-hallia Oulussa? Varsinkin sellaista, jossa olisi joko monttu tai nosturi. On tullut Hiirosen Nesteellä käytyä, ja siellä se halli on minusta turhan kallis.
Pitäisi osata tarkalleen tehdä kaikki asiat - jos yhtään joutuu harjoittelemaan tulee kohta halvemmaksi viedä korjaamolle...
Eli auttakee aloittelevaa TI-miestä mäessä =)
Halpa TI-halli Oulussa?
6
14766
Vastaukset
- hiiroinen
jotenkin ajattelin että jos alle 5e saan käsin pestyä auton niin eikait se voi olla kallis
tosin en tiedä paljonko maksaa nosturilla /montulla varustettu halli mutta
ei kukaan niitä ilmaiseksi ylläpidä... - JoPo
En tiedä kalleudesta, mutta oli siellä ainakin viime talvena niin hidas nosturi, että melkein se 0,5 h meni siihen auton ylös saamiseen.
kesällä kalliilta ja talvella halvalta jos vaan saa aikaa. Kävin tossa paikallisella it-hallissa pesemässä autoni päältä ja imuroin sisältä maksoi 7,8€ ei minusta ole paha hinta.
- ti-mies
Ollilantie 55 Kempele, siellä on auton itsepesu paikka ja oli sinne vasta autonosturikin tullu. 5 eurolla tais saada 20 minuuttia pesuaikaa ja nosturille pääs puoleksi tunniksi 7,5 €. Tietty toi 20 min menee nopeesti jos haluu oikein puhtaaks mut tunti oli vaan 15 €...
- Anonyymi
Neste Hiirosen T-i halli on lähes joka kerta heidän oman huoltomiehen käytössä, turhauttavaa soittaa ja kysyä aikoja kun lähes joka kerta sama vastaus. Poistaisivat koko palvelun ihmisiä kiusaamasta.
- Anonyymi
Minä soitin Nesteelle ja sieltä vastattiin, että ei voi varata TI-hallia puhelimitse, vaan pitää tulla paikan päälle katsomaan, onko halleja vapaana. Outoa asiakaspalvelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632