Stand up

Petel

Tälle aiheellehan pitäisi olla oikeastaan oma palsta, mutta kai siitä voi täälläkin puhua. Olisi mukava lukea ihmisten arvosteluja stand up-elokuvista (kuvatusta materiaalista) ja myös suosituksia toisille katsottavaksi. Itse pidän Eddie Izzardin tuotannosta - varsinkin Circlestä vaikka se ei kaikkiin kolahdakaan.

5

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • own1

      Itse olen vasta noin kuukausi sitten innostunut stand up-elokuvista, enkä ole vielä kovin montaa ehtinyt katsoa. Chris Rockin ja Dave Chappellen jokaisen leffan olen kuitenkin jo ehtinyt katsastaa ja voin suositella kaikkia. Chris Rockin leffat tosin alkuun tuntuivat ihmeellisten painotusten ja omalaatuisen äänenkäytön takia melko vaikeilta ymmärtää, mutta äkkiä sitä oppii kuuntelemaan.

      Knock knock. Whos there? Some sketch biatch!

    • npj

      ehdottomasti paras stand up koomikko!!! myös robin williamsin vanhat hyviä

    • A-gnostikko

      Materiaali ei ole heikompaa kuin muillakaan kiertueilla, mutta ainakin kuvatussa showssa yleisö on laimea ja pakottaa Eddien vääntämään vitsejä rautalangasta. ihan samalla tasolla kuin Dress to kill ja Glorious. Sexietä en ole nähnyt, ja vanhhimmat showt ei ole ihan yhtä vahvoja.

      Bill Hicks on (siis oli) myös aika veijari. Chris Rockin moottoriturpahöpötys ei aina täysillä iske minuun. Tämä Chapelle-tyyppi on kuulemma julmetun hauska, mutten tunne häntä yhtään. Pitänee joskus tutustua miehen tuotantoon.

    • EhdotonFavorite

      Eddie Murphyn vanhoja stand up-esiintymisiä on UPEETA KATTOO!!!
      Delirious ja Raw... MAHTAVIA "LEFFOJA"!!!
      Suosittelen!

      • Murph

        Delirious ja Raw ovat tosi mahtavia esiintymisiä!!!
        Pidän itse tosi paljon kanssa J. Seinfeldin "I'm Telling You For The Last Time"sta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe