Tälle aiheellehan pitäisi olla oikeastaan oma palsta, mutta kai siitä voi täälläkin puhua. Olisi mukava lukea ihmisten arvosteluja stand up-elokuvista (kuvatusta materiaalista) ja myös suosituksia toisille katsottavaksi. Itse pidän Eddie Izzardin tuotannosta - varsinkin Circlestä vaikka se ei kaikkiin kolahdakaan.
Stand up
5
429
Vastaukset
- own1
Itse olen vasta noin kuukausi sitten innostunut stand up-elokuvista, enkä ole vielä kovin montaa ehtinyt katsoa. Chris Rockin ja Dave Chappellen jokaisen leffan olen kuitenkin jo ehtinyt katsastaa ja voin suositella kaikkia. Chris Rockin leffat tosin alkuun tuntuivat ihmeellisten painotusten ja omalaatuisen äänenkäytön takia melko vaikeilta ymmärtää, mutta äkkiä sitä oppii kuuntelemaan.
Knock knock. Whos there? Some sketch biatch! - npj
ehdottomasti paras stand up koomikko!!! myös robin williamsin vanhat hyviä
- A-gnostikko
Materiaali ei ole heikompaa kuin muillakaan kiertueilla, mutta ainakin kuvatussa showssa yleisö on laimea ja pakottaa Eddien vääntämään vitsejä rautalangasta. ihan samalla tasolla kuin Dress to kill ja Glorious. Sexietä en ole nähnyt, ja vanhhimmat showt ei ole ihan yhtä vahvoja.
Bill Hicks on (siis oli) myös aika veijari. Chris Rockin moottoriturpahöpötys ei aina täysillä iske minuun. Tämä Chapelle-tyyppi on kuulemma julmetun hauska, mutten tunne häntä yhtään. Pitänee joskus tutustua miehen tuotantoon. - EhdotonFavorite
Eddie Murphyn vanhoja stand up-esiintymisiä on UPEETA KATTOO!!!
Delirious ja Raw... MAHTAVIA "LEFFOJA"!!!
Suosittelen!- Murph
Delirious ja Raw ovat tosi mahtavia esiintymisiä!!!
Pidän itse tosi paljon kanssa J. Seinfeldin "I'm Telling You For The Last Time"sta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1163708Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141681Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141548Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181396Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2931383Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi281266Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16954Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72933Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä118883Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60829