otsikoi Ilkka lehti etusivullaan 13.9.2005. Tuli mieleen radio-arkista Veikko Vennamon kiistelty lausuma. "Näin minä nappaan Suomelle Karjalan takaisin".
Miksi kaikki pitää olla niin suurta ja mahtavaa? Minulla eräs OP-kin johtaja aikoinaan totesi sanatarkasti. "Osuustoiminta on aikansa elänyt, sinä sen jo siellä tiedät, muut ei". Nyt menee päinvastoin OP-ssa, uskoisin itsekin osuustoiminnan olevan suurkapitalistien mielestä tiensä päässä, vai onko tilanne muuttunut tässäkin asiassa?
OP nappasi Pohjolan
FUNDEERAAJA
1
332
Vastaukset
- OP-ltä
Ei kai vaan Säästöpankit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832022Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1281739- 1801306
- 234743
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49536
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482