Eläimen elämän arvo on määritelty. Miten käy syrjäytyneen ihmispolon? Onko hän ain vain arvoton?
http://www.tosimiehet.org/forum/viewtopic.php?t=89
Elämän arvo on nyt määritelty
3
378
Vastaukset 3
Tiedänpä pikkupoikia jotka ampuvat pikkulintuja ja oravia ilmakivääreineen hengiltä ihan vain huvikseen. Jos rangaistukset koskisivat näitäkin aivottomia kakaroita niin käräyttäisin heidät mielelläni.
- I say chaps!
...Muistan,kun pikku naskaleina hiivittiin pitkin viljavarastoja ja latoja kiväärit kädessä.
Maanviljelijä maksoi meille tapporahaa pikkulinnuista.Siinä sai oivat opit metsästäjänuralle ja tuli samalla tienattua kivat
taskurahat.
Ei ilmeisesti onnistune näinä nykyisinä degeneroituneina aikoina,missä viherpiipertäjät pitävät meteliä jokaisesta tupajumista(erityisesti kaupungeissa asuvat hyttytytöt,jotka eivät ole metsässä yöpyneet,suomen ulkopuolisista luonnosta puhumattakaan)...
Ajatelkaa,suurin osa tiedän tietokoneidenne käyttämästä sähköstä on peräisin eläinkunnasta(=kuolleista dinosauruksista).
- en palajasta
kellekään, jos jonkun sattuisin liiskaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210964Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49814- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "181677- 64603
- 64556
- 44508
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2483Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 231465Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin
Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?44446