Eli tämä on työpaikka hakemus.....
Olen erittäin hyvä epäselvien kuvien ottaja...Eli jos sinulla töitä tarjolla...Ilmoittaudu kiitos....=:0))
Terveisin: Brune työtön kuvaaja(epäselvien)
Olen jälleen työtön.....
9
718
Vastaukset
- siivojana
firmastani. Keräämme käytettyjä kumeja. Siis suuria autonrenkaita. Teemme niistä keinuja.
Duuni on raskasta ajoittain aika paskasta mutta
tahdon eroon entisestä työntekijästä jaskasta.
Palkka on hyvä.
Maksan senkin käytettyinä kumeina.
Ps. Kumiukkona luokses tahdon pomppia. - miukuli22
jään työttömäksi, otan sinuun hetimiten yhteyttä.
Minä voi sitten hyvin epäselvästi kehittää sinun ottamasi kuvat. Tällä hetkellä teen sitä työkseni.- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
olisimme varmaan hyvä tiimi yhdessä....;0))
varmasti, ja sitä ei koskaan voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Jos vaikka jo maanantaista aloitetaan.
Epäselvien kuvien epäselvät valmistajat ky.
Ohhoh, on ne aika litkuja millä ne kehitetään, mutta tuosta saa jo käsityksen että huppelissa tehtäis töitä. miukuli22 kirjoitti:
varmasti, ja sitä ei koskaan voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Jos vaikka jo maanantaista aloitetaan.
Epäselvien kuvien epäselvät valmistajat ky.
Ohhoh, on ne aika litkuja millä ne kehitetään, mutta tuosta saa jo käsityksen että huppelissa tehtäis töitä.ku pienes hiprakas tekee töitä...Kuvatkin näyttää paremmilta..hih...=:))
- miukuli22
BBrunetti kirjoitti:
ku pienes hiprakas tekee töitä...Kuvatkin näyttää paremmilta..hih...=:))
En tullut ajatelleksikaan ;-) Totta, sitten me oltais jo todella hyviä epäselvien kuvien valmistajia.
Mä lähden käymään ulkosalla ottamassa happea, mutta tuun illemmalla käymään.
Samalla voin suunnitella meidän uuden yrityksen imagon kohottamista:-) miukuli22 kirjoitti:
En tullut ajatelleksikaan ;-) Totta, sitten me oltais jo todella hyviä epäselvien kuvien valmistajia.
Mä lähden käymään ulkosalla ottamassa happea, mutta tuun illemmalla käymään.
Samalla voin suunnitella meidän uuden yrityksen imagon kohottamista:-)Palaillaan astialle.....=;0))
- hakemaan heti.
Eivät ne työnantajat tule sinua kotoa hakemaan?
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715