Taas nähdään Vanhasmainen törkeä esimerkki poliittisesta palkkiovirasta:
KEPU aikoo kähmiä Olavi Ala-Nissilän EU-virkaan Luxembourgiin. Mitään substanssiosaamista Ala-Nissilällä ei ole; hän on kunnostautunut ainoastaan poliittisessa kähminnässä.
Huippuesimerkki Ala-Nissilän välistävedoista oli Esko Aho junailu Sitraan. Sitran hallitus oli yksimielisesti sitä mieltä, että kansainvälisesti ehkä arvostetuin suomalainen professori Bengt Holmström olisi ollut paras ja pätevin Sitran yliasiamieheksi. Olavi Ala-Nissilä kuitenkin kähmi virkaan Esko Ahon, jolla ei asiantuntijoiden mielestä ollut mitään osaamista tähän tehtävään.
Nyt onkin sitten nähty miten Aho on saanut Sitrassa aikaan sen, että asiantuntijat ovat sieltä lähteneet. Ahon omasta suusta saamme viikosta toiseen kuulla sammakoita. Viimeisin oli Ahon esitys siitä, että huonosti toimeentulevilta ja huonokuntoisilta alettaisiin periä korotettuja maksuja terveyspalveluista. Sitä saa mitä tilaa.
KEPU kähmi Ala-Nissilälle palkkioviran
9
359
Vastaukset
- Luu-5
on saanut huutia Esko Aholta. Nyt Sitra hoitaa sitä tehtävää mitä varten se on perustettu.
Hyvä Esko Aho! - kähmijä
nyt mitä demari kähmii seuraavaksi!
- Iso luuta
Kun Kepu palasi hallitukseen, Suomessa palattiin kulttuuriin, jossa jäsenkirja merkitsee enemmän kuin pätevyys. Kepu on Suomen moraalittomin puolue.
- Puolueeton yleisdemokraatti
Olen pohtinut mikä puolue on moraalittomin. Ajattelee asiaa miltä kantilta tahansa, aina tulee sama lopputulos:
Ylivoimaisesti moraalittomin puolue on SDP. Se on moraalittomuudessaam kerrassaan ainutlaatuinen. - hankala
moraaliton, kun ei antanut Niinistölle virkoja, vaikka häntä tarjottiin joka paikkaan! Ninistö ei ollut sopiva eikä pätevä?
- Puolueeton tarkkailija
Puolueeton yleisdemokraatti kirjoitti:
Olen pohtinut mikä puolue on moraalittomin. Ajattelee asiaa miltä kantilta tahansa, aina tulee sama lopputulos:
Ylivoimaisesti moraalittomin puolue on SDP. Se on moraalittomuudessaam kerrassaan ainutlaatuinen.Kyllä Kepu suomalaisten enemmistön mielestä on eniten tehnyt moraalitonta pelin politiikkaa. Esimerkkeinä vaikka Jorma Huuhtanen Kelaan, Esko Aho Sitraan ja nyt Ala-Nissilä EU-virkaan.
- hyvä
Puolueeton tarkkailija kirjoitti:
Kyllä Kepu suomalaisten enemmistön mielestä on eniten tehnyt moraalitonta pelin politiikkaa. Esimerkkeinä vaikka Jorma Huuhtanen Kelaan, Esko Aho Sitraan ja nyt Ala-Nissilä EU-virkaan.
johtunee, että kepussa on noin paljon hyviä miehiä!
- blackmagictiger
Puolueeton yleisdemokraatti kirjoitti:
Ylivoimaisesti moraalittomin puolue on SDP. Se on moraalittomuudessaam kerrassaan ainutlaatuinen.JOO ONKO SIITÄ OLLUT LEHDISSÄKIN JUTTUA
- Alkiolainen
Ala-Nissilalla on tutkinnot, upea ura ja patevyys.Loytyy eduskunnan sivuilta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882