Kuka tekee ajokortin laminointia pääkaupunkiseudulla ja mitä maksaa.
Ajokortin laminointi
6
4288
Vastaukset
- laitonta
hommaa, siihen ei saa liimata teipin palastakaan vaikka olisi repeytynyt.
- siellä pysyy
Pandolo kirjoitti:
Olen poliisilta kuullut, että laminoidaan eli laitetaan kuoret.
kuul ei edelleenkään ajokorttiin ei saa liimata yhtään mitään! voit sä sille erikseen hankkia ne kuoret, mut kyl se menee sillein myös lompsan välissäkin se kortti.
siellä pysyy kirjoitti:
kuul ei edelleenkään ajokorttiin ei saa liimata yhtään mitään! voit sä sille erikseen hankkia ne kuoret, mut kyl se menee sillein myös lompsan välissäkin se kortti.
Oletteko milloinkaan nähneet semmosta muovikuorta joka on reunoista suljettu umpeen. Se ei voi olla laissa kielletty. Lompsassa se justiin kuluu puhki eikä oikein edes mahdu sinne. Jäljelle jää kortin kaksoiskple mutta se maksaa 40 e.
Pandolo kirjoitti:
Oletteko milloinkaan nähneet semmosta muovikuorta joka on reunoista suljettu umpeen. Se ei voi olla laissa kielletty. Lompsassa se justiin kuluu puhki eikä oikein edes mahdu sinne. Jäljelle jää kortin kaksoiskple mutta se maksaa 40 e.
Vakiokalvot (taskut, kuumalaminointi)
kpl 1-2 3-5 6-
A4 3,40 € 3,00 2,50 €
A5 3,00 € 2,50 2,00 €
Kalvovahvuus varastotilanteen mukaan 2x125 mic tai 2x100 mic.
- olavi
Ei kannata maksaa kovaa hintaa kortin laminonnista. Itse olen galvanoinnin kannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351