Meneekö joku johonkin Järvenpää-talon konserttiin syksyllä? Mihin? Itse en löytänyt mitään kovin mieluista...Sinitaivas-konsertti vois olla yes..muut ei jaksa kiinnostaa...täytyy odotella kesättä ja parempaa tarjontaa...
meneekö joku...?
2
498
Vastaukset
- lisää sortimenttia
Itse olen myös pettynyt - ja jo useana vuonna - Järvenpää-talon tarjontaan - pitävätkö niin kovaa hintaa, ettei kukaan ole halukas tulemaan? Tyypillistä, hinnoittelevat kohta itsensä hengiltä, myös ravintolapalveluiden osalta. Lauraa ja Sinitaivasta vuosi toisensa perään - eikö mitään muuta??? Kyllä vaihtelu virkistäisi - viime syksyn Hector esim. oli tosi kivaa kuunneltavaa. kävisihän sitä oman kylän tapahtumissa, kun olsi tuota valikoimaa - mutta tämä puute korvaantuu onneksi Lahden hyvällä ja monipuolisella tarjonnalla, matkaan ei kulu kuin reilu puolituntinen!
- varaillallinen
Viime syksynä tarjonta oli VÄHÄN parempi...tänä syksynä vähän vaisu...Oman kaupungin laulajana vois Matti Esko kantaa kortensa kekoon ja pitää konsertin kotikaupunkinsa salissa. Ens keväälle odottelen Kari Tapion konserttia, tämän keväinen oli niin upee juttu, onneks pääsee förskottina muualle kokemaan esimakua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723