Positiivisia juttuja Janista?

Niukkis

Eikö täällä ole ollenkaan positiivisia avauksia/juttuja keskustelun alla? Tuntuu että pelkkää loan heittoa Jania, entisiä bändin jäseniä ja ties keitä kaikkia kohtaan.

Kai noin mukavasta miehestä ja hyvästä laulajasta jotain positiivistakin sanottavaa löytyisi.

17

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta mutta

      Totuus meistä suomalaisista nyt vain on se että parhaat kicksit elämäänsä jokainen saa toisia haukkumalla ja mustamaalaamalla. Tai siis ainakin hyvin monet tuntuvat saavan. Näkeehän sen jo tämän palstan viestien tasosta! Onneksi nämä keskustelut ei vaikuta millään tavalla Janin elämäntehtävään eli musiikin tekemiseen ja esittämiseen!!!!!! Sata lasissa BOSS!

      Tässä tulee vähän positiivista....

      JANIIIIIII! IIIIIKS! MÄ HALUUN SUN KANSSA NAIMISIIN KUN SÄ OLET NIIN SULKKU! MÄÄ RAKASTAN SUA! IIIIIIIIIKS! IIIIIIIIIKS! *REPS*KOPS*

      • Kikka

        sitten on oikeus parjata ja mustamaalata ihmisiä?


      • Kaikki voi muuttua

        >Onneksi nämä keskustelut ei vaikuta millään tavalla Janin elämäntehtävään eli musiikin tekemiseen ja esittämiseen!!!!!! Sata lasissa BOSS!>
        Eivät puheet joita fanit käyvät ole tyhjästä syntyneet. Puheenavaaja on Jani W. itse, joka on antanut julkisuuteen epätosia lausuntoja muista henkilöistä.
        Aivan turhaa on leimata turhaksi kritiikiksi nyt käytäviä keskusteluja, jotka ovat Janin itsensä tekemisten ja sanomisten luonnollinen seuraus. Kaikki vähääkään Jania ihailevat tai ihailleet keikoilla käyneet tietävät, etteivät asiat Oloksessa menneet aivan niin kuin Jani julkisuudessa esitti. Ikävä kyllä.
        Hehkuttelet:
        >ei vaikuta millään tavalla Janin elämäntehtävään eli musiikin tekemiseen ja esittämiseen>
        Mutta, mutta...Mikäli ihmiset jättävät levyn ostamatta eivätkä saavu keikoille loukkaantuneina Janin käyttäytymisen, esimerkiksi hänen "ansiokseen" luettavan häntä hyvin palvelleiden työtovereittensa julkisen nöyryyttämisen vuoksi, on sillä, vaikka kuinka hehkuttaisit päinvastaista kellon ympäri, vaikutusta Janin mahdollisuuksiin jatkaa elämäntehtäväänsä, musiikin tekemistä ja esittämistä.
        Ei aiheesta annettu kritiikki ole asiatonta. Ja Oloksen tapahtumien yhteydessä Jani toimi osin erittäin hyvin, mistä häntä on täälläkin kiitelty. Pelkkää kritiikkiä ei viesteissä ole annettu, minkä huomaat jos vain viitsit lukea ja ymmärtää lukemasi ennen kuin rupeat syytöksiä ihmetteleville faneille jakelemaan.
        Nuo lausunnot kahden bändin jäsenen kännäilyistä ja kännäämisen vuoksi keikalla annetuista pikapotkuista olisi Jani voinut todella jättää sanomatta - ne eivät ole totta. Ne vahingoittavat Janin nyt julkisesti henkilöimien ihmisten mainetta. Jani siis toimi Oloksella oikein, mutta myös hyvin harkitsemattomasti yhtä lailla. Eikä anteeksipyyntöä kuulu.


      • T.a.t.u
        Kaikki voi muuttua kirjoitti:

        >Onneksi nämä keskustelut ei vaikuta millään tavalla Janin elämäntehtävään eli musiikin tekemiseen ja esittämiseen!!!!!! Sata lasissa BOSS!>
        Eivät puheet joita fanit käyvät ole tyhjästä syntyneet. Puheenavaaja on Jani W. itse, joka on antanut julkisuuteen epätosia lausuntoja muista henkilöistä.
        Aivan turhaa on leimata turhaksi kritiikiksi nyt käytäviä keskusteluja, jotka ovat Janin itsensä tekemisten ja sanomisten luonnollinen seuraus. Kaikki vähääkään Jania ihailevat tai ihailleet keikoilla käyneet tietävät, etteivät asiat Oloksessa menneet aivan niin kuin Jani julkisuudessa esitti. Ikävä kyllä.
        Hehkuttelet:
        >ei vaikuta millään tavalla Janin elämäntehtävään eli musiikin tekemiseen ja esittämiseen>
        Mutta, mutta...Mikäli ihmiset jättävät levyn ostamatta eivätkä saavu keikoille loukkaantuneina Janin käyttäytymisen, esimerkiksi hänen "ansiokseen" luettavan häntä hyvin palvelleiden työtovereittensa julkisen nöyryyttämisen vuoksi, on sillä, vaikka kuinka hehkuttaisit päinvastaista kellon ympäri, vaikutusta Janin mahdollisuuksiin jatkaa elämäntehtäväänsä, musiikin tekemistä ja esittämistä.
        Ei aiheesta annettu kritiikki ole asiatonta. Ja Oloksen tapahtumien yhteydessä Jani toimi osin erittäin hyvin, mistä häntä on täälläkin kiitelty. Pelkkää kritiikkiä ei viesteissä ole annettu, minkä huomaat jos vain viitsit lukea ja ymmärtää lukemasi ennen kuin rupeat syytöksiä ihmetteleville faneille jakelemaan.
        Nuo lausunnot kahden bändin jäsenen kännäilyistä ja kännäämisen vuoksi keikalla annetuista pikapotkuista olisi Jani voinut todella jättää sanomatta - ne eivät ole totta. Ne vahingoittavat Janin nyt julkisesti henkilöimien ihmisten mainetta. Jani siis toimi Oloksella oikein, mutta myös hyvin harkitsemattomasti yhtä lailla. Eikä anteeksipyyntöä kuulu.

        Kuuntelen mielelläni Jani Wickholmin musiikkia, pidän tyylilajista ja erityisesti taitavasta ja miehekkäästä laulutavasta ja -äänestä. Odotan uutta levyä ostaakseni sen. En tunne artistia henkilökohtaisesti, joten hän mitenkään voi loukata minua sanomisillaan eikä tekemisillään.

        Voiko joku olla todella sitä mieltä, että jättää ostamisen arvoisen levyn ostamatta vaikuttuneena iltapäivälehdistöstä lukemistansa jutuista - tai mahdollisesti tällaisilta höpöpalstoilta saadun informaation perusteella?

        En ole seurannut asiaa niin hyvin, että pystyisin ottamaan asiassa kantaa, muuhun kuin siihen, että jos joku uskaltaa julkisesti sanoa kielteisen asenteensa öykkärimäistä käytöstä kohtaan olen ikuisesti tällaisen rohkeuden puolella, ja toivoisin itsellenikin vastaavaa rohkeutta.


      • Kaikki voi muuttua
        T.a.t.u kirjoitti:

        Kuuntelen mielelläni Jani Wickholmin musiikkia, pidän tyylilajista ja erityisesti taitavasta ja miehekkäästä laulutavasta ja -äänestä. Odotan uutta levyä ostaakseni sen. En tunne artistia henkilökohtaisesti, joten hän mitenkään voi loukata minua sanomisillaan eikä tekemisillään.

        Voiko joku olla todella sitä mieltä, että jättää ostamisen arvoisen levyn ostamatta vaikuttuneena iltapäivälehdistöstä lukemistansa jutuista - tai mahdollisesti tällaisilta höpöpalstoilta saadun informaation perusteella?

        En ole seurannut asiaa niin hyvin, että pystyisin ottamaan asiassa kantaa, muuhun kuin siihen, että jos joku uskaltaa julkisesti sanoa kielteisen asenteensa öykkärimäistä käytöstä kohtaan olen ikuisesti tällaisen rohkeuden puolella, ja toivoisin itsellenikin vastaavaa rohkeutta.

        Hyvä yritys, muttei toimi. Ei ole kyse juorulehtien höpölöpöstä vaan tosiasiasta. Kyllä se voi vaikuttaa levymyyntiin tämä. Ei välttämättä omalla kohdallani, ei sinunkaan kohdallasi, mutta joidenkin. Näistä joistakin tunnen muutamia. Ovat todella närkästyneitä Janin julkisuuteen antamista puppupuheista, jotka vielä eivät koskeneet Jania itseään vaan sivullisia, joilla ei ollut mahdollisuutta lausua sanan sanaa tuota haastattelua tehtäessä.


      • joku kertoa
        Kaikki voi muuttua kirjoitti:

        Hyvä yritys, muttei toimi. Ei ole kyse juorulehtien höpölöpöstä vaan tosiasiasta. Kyllä se voi vaikuttaa levymyyntiin tämä. Ei välttämättä omalla kohdallani, ei sinunkaan kohdallasi, mutta joidenkin. Näistä joistakin tunnen muutamia. Ovat todella närkästyneitä Janin julkisuuteen antamista puppupuheista, jotka vielä eivät koskeneet Jania itseään vaan sivullisia, joilla ei ollut mahdollisuutta lausua sanan sanaa tuota haastattelua tehtäessä.

        et mitä siellä oloksella IHAN OIKEESTI tapahtui? Iltalehden jutun perusteella Jani ei ainakaan mun mielestä ole tehnyt mitään väärää. Jos basisti on siinä kunnossa ettei pysty esiintymään niin poishan se on lavalta laitettava. Ja miksarikin on saattanut "änkyräkäytöksellään" olla enemmän tai vähemmän haitaksi vaikka on vapaa-ajallaan ollutkin. Kukapa sitä selvinpäin jaksais kauaa kuunnella humalaisten fiksuakin fiksumpia juttuja. Niin että jos jollain olis ihan tarkkaa tietoa että mikä se suuri vääryys on joka on tapahtunut? Ja ylipäätään, jos jokaisen ihmisen sanomisia ja tekemisiä ruvettais ruotimaan just niin kuin Janin tapauksessa on tehty niin kukapa meistä ei joskus päästelis sammakoita suustaan. Jos niiden perusteella aina hylättäis kaverit niin eipä taitais kellään paljoa kavereita olla. Tosi fani seisoo idolinsa takana niin myötä- kuin vastamäessäkin.


      • H.R
        Kikka kirjoitti:

        sitten on oikeus parjata ja mustamaalata ihmisiä?

        "Janillako sitten on oikeus parjata ja mustamaalata ihmisiä?"
        Just näin! Mä diggailen Jania muusikkona edelleen ja levynkin tuun kyllä ostamaan, mutta pr-miehenä Janin osakkeet on kyllä tippuneet pohjalukemiin mun kohdalla.Keikoilla ei kännätä, siinä Jani on oikeessa ja teki hyvin ettei lopettanut keikkaa kesken.Mutta kenenkään artistin ei pitäisi mennä päästämään suustaan valheita ja leimata nimeltä ihmisiä väärin niin, että nyt heitä, siis noita bändiläisiä joista Jani puhui, pidetään ihan alkkiksina jotka ei pysty hommiaan hoitamaan. Tämä on niin väärin kuin olla ja voi noita kundeja kohtaan, jotka ei olleet edes paikalla esittämässä omia kantojaan.


      • kertoo
        joku kertoa kirjoitti:

        et mitä siellä oloksella IHAN OIKEESTI tapahtui? Iltalehden jutun perusteella Jani ei ainakaan mun mielestä ole tehnyt mitään väärää. Jos basisti on siinä kunnossa ettei pysty esiintymään niin poishan se on lavalta laitettava. Ja miksarikin on saattanut "änkyräkäytöksellään" olla enemmän tai vähemmän haitaksi vaikka on vapaa-ajallaan ollutkin. Kukapa sitä selvinpäin jaksais kauaa kuunnella humalaisten fiksuakin fiksumpia juttuja. Niin että jos jollain olis ihan tarkkaa tietoa että mikä se suuri vääryys on joka on tapahtunut? Ja ylipäätään, jos jokaisen ihmisen sanomisia ja tekemisiä ruvettais ruotimaan just niin kuin Janin tapauksessa on tehty niin kukapa meistä ei joskus päästelis sammakoita suustaan. Jos niiden perusteella aina hylättäis kaverit niin eipä taitais kellään paljoa kavereita olla. Tosi fani seisoo idolinsa takana niin myötä- kuin vastamäessäkin.

        Katsos, kun se teidän idolinne ois voinu vähänkään fiksummin toimiessaan välttää koko
        koko jupakan ns "potkujen antamisen,keikkahan oli tunnetusti parin kaverin vimppa. Mutta hänpä halusikin tempauksellaan kiillottaa haalistuvaa kuvaansa ja saada lisäpotkua tulevan levynsä myyntiin!
        Seiso vaan tukevasti idolisi takana, väki harvenee


      • Pike
        kertoo kirjoitti:

        Katsos, kun se teidän idolinne ois voinu vähänkään fiksummin toimiessaan välttää koko
        koko jupakan ns "potkujen antamisen,keikkahan oli tunnetusti parin kaverin vimppa. Mutta hänpä halusikin tempauksellaan kiillottaa haalistuvaa kuvaansa ja saada lisäpotkua tulevan levynsä myyntiin!
        Seiso vaan tukevasti idolisi takana, väki harvenee

        ...että levymyyntiä edistääkseen tai omaa kuvaansa kiillottaakseen joku juottaa soittajansa umpikänniin, niin että siitä aiheutuu todella nolo tilanne kaikille osapuolille. Ymmärsin niin että Jani pelasti keikalla sen mitä pelastettavissa oli. Ehkä oon tyhmä, mutta millä tavalla kännisiä ääliöitä olis pitänyt kohdella??? Kaikki kunnia yleisönsä etusijalle laittavalle Janille ja kaikki häpeä niille joille se kuuluukin. Tosin tää koko jupakka on tainnut muuttua ja paisua täällä foorumilla yli äyräittensä...


      • pyhittää keinot
        Pike kirjoitti:

        ...että levymyyntiä edistääkseen tai omaa kuvaansa kiillottaakseen joku juottaa soittajansa umpikänniin, niin että siitä aiheutuu todella nolo tilanne kaikille osapuolille. Ymmärsin niin että Jani pelasti keikalla sen mitä pelastettavissa oli. Ehkä oon tyhmä, mutta millä tavalla kännisiä ääliöitä olis pitänyt kohdella??? Kaikki kunnia yleisönsä etusijalle laittavalle Janille ja kaikki häpeä niille joille se kuuluukin. Tosin tää koko jupakka on tainnut muuttua ja paisua täällä foorumilla yli äyräittensä...

        Totta! Pursuaa yli!
        Mutta täytyy muistaa kuka aloitti tämän jutun lehdessä, sehän oli itse J.W. En puolusta kännääjiä, mutta eiköhän hekin jo liene tuota julkista "pieksentää" saaneet ja Wickholm lisää mainetta.Siis kaikki hyvin!


    • H.I.

      Siis mitään hulabaloota ei olisi tullut, jos nämä muusikot olisivat hoitaneet hommansa kuten ammattilaisen kuuluukin -> selvin päin. Aivan turha etsiä syyllistä artistista, joka hoiti painajaismaisen tilanteen kunnialla loppuun. Ja mitä mollaamista siinä on, jos henkilöi keikanpilaajat ? Tietäväthän sitten seuraavat mahdolliset palkkaajat, että tämmöistä on tullut tehtyä aiemmin ja joko ottavat riskillä bändiinsä tai sitten eivät. Näinhän se menee.

    • PoP

      Positiivisia juttuja kaipailtiin.
      Wickholm keroti iltalehdessä ettei ollut nauttinut 'pisaraakaan alkoholia' ennen Oloksen keikkaa. Tästä hänelle 10 pistettä ja papukaijamerkki. Ei ole varmaan helppoa pitäytyä vesilinjalla jos vieressä osa bändistä nostaa kuppia. Harmi vaan, ettei vaikutusvalta riittänyt rajoittamaan bändin jäsenten juomista, olisi vältytty koko episodilta.
      Vastaisuudessa hän varmaan pitää bändinsä paremmin kurissa ja vaatii heiltä samaa kuin itseltään.

      • vai ei

        Näinköhän menee "vesiselvänä" samaan kategoriaan "potkujen antamisen" kanssa.
        Jäinpä miettimään!


      • olla totta..
        vai ei kirjoitti:

        Näinköhän menee "vesiselvänä" samaan kategoriaan "potkujen antamisen" kanssa.
        Jäinpä miettimään!

        Ihan tosissaanko uskot että Jani vesiselvänä keikkoja vetää... Kyllä kuule Jalmari maistuu tälle jätkälle!!!!


      • läheltä seurannut
        olla totta.. kirjoitti:

        Ihan tosissaanko uskot että Jani vesiselvänä keikkoja vetää... Kyllä kuule Jalmari maistuu tälle jätkälle!!!!

        juu.... herralle varmasti soppa maistuu, ja minusta oli helkkaristi dramatisoitu homma jos nimeltä mainitsematon basisti saa fudut ennen vikaa biisiä... huh huh! joku halusi olla hiukkasen dramaattinen ja minusta naurettava. olisi antanut vetää sen vikan biisin loppuun ja hoitanut homman ja keskustelut keikan jälkeen eikä tehdä draamaa ja kaikkien kuulleen yrittää saada itsestään parempaa katsojien kustannuksella!!!? mun silmissä osakkeet laski, koska homman olisi sopinut hoitaa asiallisesti.... ja mä tiedän että herra itse ei kuppiin sylje...


      • ...
        läheltä seurannut kirjoitti:

        juu.... herralle varmasti soppa maistuu, ja minusta oli helkkaristi dramatisoitu homma jos nimeltä mainitsematon basisti saa fudut ennen vikaa biisiä... huh huh! joku halusi olla hiukkasen dramaattinen ja minusta naurettava. olisi antanut vetää sen vikan biisin loppuun ja hoitanut homman ja keskustelut keikan jälkeen eikä tehdä draamaa ja kaikkien kuulleen yrittää saada itsestään parempaa katsojien kustannuksella!!!? mun silmissä osakkeet laski, koska homman olisi sopinut hoitaa asiallisesti.... ja mä tiedän että herra itse ei kuppiin sylje...

        ...


      • ???

        Positiivista on aina, jos artisti tekee keikkansa selvinpäin. Onpa niitäkin nähty, että keikka keskeytyy artistin huonon kunnon vuoksi... x)
        Ja mitä tuohon kuppiin sylkemiseen tulee, niin ihminen se on Janikin ja oikeutettu myös viettämään vapaa-aikansa niinkuin tahtoo, alkoholilla tai ilman... Ei ne muutkaan artistit keikkojen jälkeen suoraan tutimaan mene... Ehei..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe