Ihana kokemus, kun löysin Tampereen (Pirkkalan) Bauhausista valkoiset, kyynärpäähän ylettyvät kumihanskat. Tein pikku rikoksen ja avasin pakkauksen, että sain sovitettua käteeni ja kyllä tuntuikin mukavalta. Myyntipakkaus on kymmenen kappaletta, joten jätin ostamatta tällä kertaa nuukuuksissani. Ja nyt harmittaa, kun mieheni käy ihan kuumana kuultuaan noista ihanan kiihottavista hanskoista. Oli kiihottavaa kokeilla tuollaisia käsineitä keskellä ihmisvilinää! Rohkeuteni petti, enkä uskaltanut kuin hieman silittää polveani ja saappaan vartta siinä kyykkysillään. Haarani kyllä kostui jo tuostakin, mutta kun pitikin olla virkanaisen hame-look päällä niin ei uskaltanut sipaista sinne asti. Nyt olisi kyllä pitänyt olla housuasu päällä, silloin varmaan olisi onnistunut puolihuolimaton hanskakäden vierailu jalkovälissä. Kiihottavan jännittävää...
Kyseiset hanskat löytyvät sieltä käsinehyllyn oikeasta reunasta ihan alhaalta, jos joku haluaa poiketa ostoksilla. Niin tai sovittamassa, kun on minun jäljiltäni avattu pakettikin olemassa. Ellei sitten mieheni tee yllätyshyökkäystä heti aamutuimaan ja hae viikonlopuksi hupia. Oikeastaan kaipaan kyllä jo tulisesti niitä, pakko käydä ostamassa ne itse viimeistään ennen seuraavaa viikkosiivousta. Ja voisihan se olla hieno näytös naapurustollekin pestä autoa tuollaisilla hanskoilla. Aiai, kun tämä juttu paisui, nyt on jo sellainen kutina että on poistuttava tuonne toisiin askareisiin...
Piiiitkät kumihanskat
25
10074
Vastaukset
- kun minä
Löysin rautakaupasta semmoiset kalastajan kumihousut jotka ylettyvät kainaloihin saakka ja niissä on kumisaappaat jatkona. Niitä aloin sovittamaan päälleni ja kyllä kiihotti niin pirusti että tyskähti housuihin. Housut kastuivat läpimäräksi. Vaivihkaa heitin ne varusteet pois päältäni ja ujutin takaisin sinne rautakaupan hyllylle, mutta haju ja vaaleat kesähousut paljastivat kaiken. Luikahdin sivuovesta ulos ja jälkeeni jäi lattialle ruskea juova joka valui housunlahkeesta. En kyllä uskalla toista kertaa mennä siihen kauppaan oli se niin huima kokemus. Mieleni tekisi joskus mennä kokeilemaan sukelluspukuja, nehän on kokonaan kumia ja päähänkin tulee se kumihuppu mutta se on liian uhkarohkeata koska jo kalastajanhousut saivat tuollaista aikaan. Sukelluspukuun kun ujuttautuisi sisälle ja olisi ajellut päänsä kaljuksi tuntisi varmaan olevansa mulkku jonka päälle vedetään juuri kondomia. Kyllä minä sen vielä teen se on varma asia, eri asia on sitten selviääkö siitä puvusta miten nopeasti ulos vai hukkuuko niihin omiin eritteisiinsä jotka siinä kiihkon tilassa tyrskähtelevät. Meillä kanssa vaimo kävi tosi kuumana kun kerroin että rautakaupassa olin paskonut kalastushousuihin, sen naama oli ihan punainen kun se kuunteli sitä stooria. Olen kinunnut vaimolta että ostaisi minulle ne kalastajanhousut lahjaksi, kyllä ne hajun perusteella löytyvät sieltä hyllystä. Niitäkin voisit käydä kokeilemassa, kannattaisi käydä nyt heti tuoreeltaan niin tapaisit ne minun jäljiltäni.
- R-fet
Onhan noita hanskoja tullut kaupassa sovitettua, varsinkin nuorempana. Sukelluspukuakin (kuivapukua)olen sovittanut vaikka en sukellusta harrastakkaan. Eiväthän ne sitä näe olenko sukeltaja vai en mutta aiheesta sen verran tiedän että osasin kysellä ja olla sopivalla tavalla kiinnostunut. Myyjänä kun olis vielä olut nainen niin tiedä kuinka olis kiihottunut enemmän. Seuraavan sovituksen aijon järjestääkkin niin että liikkeessä on nais myyjä ;)
- Nimetön
Jos ne on niin ihanat ,niin lähetätkö yhdet minulle. Kun täällä ei ole bauhaussia ja pirkalaan on pitkä matka...
- tiinapvc
Minulla olisi muiden pvc asujen lisäksi myös mustat pvc ahnsikkaat.
Käyvät kätevästi miehen ja naisen hyväilyyn. Taatusti seksikästä ja ihanan tuntuista - kumix
siis kumikäsineet on aivan mielettömän ihanat niitten tuoksu kiihottaa ihan mielettömästi..
- koukkuun jäänyt
Myös täällä vaikuttaa samoin. Posti käyttää kirjenivaskoittensa sitomiseen vaaleita kumirenksuja. Niiden haju on kiihoittavaa. Oletteko huomanneet. Minulla on niitä kasapäin. Mukava välillä käydä niitä nuuskaisemassa.
- kävin Bauhausissa
..ja sieltähän ne löytyivät nuo valkoiset käsineet. Kaikki paketit oli nyt suljettu, yksi yksittäinen käsine oli erillään. Olisin ostanut, mutta kun ne olivat 10 parin paketissa, en viitsinyt maksaa 19 euroa. Toki kokeilin sitä yhtä hanskaa siinä kaikessa rauhassa...ehkäpä kun mietin, saatan tulla toisin ajatuksiin. Vai oisko sulla käyttöä vaikka puolelle paketille?
- Minna Bauhausissa
Vihdoinkin asialinjallakin. Monenlaisia mielenilmaisujakin aina esitetään...
Itse olin vilpittömästi liikkeellä. Ja nautinnon haussa, niin siellä hyllyjen välissä, kuin täällä palstallakin. Jännitysmomennttejakinhan tähän liittyy. Esimerkiksi se, että joku voi sovittaa sitä samaa kumihanskaa,kuin minä ja ehkä saman suuntaisella fiilikselläkin.
Mukavaa, että olit niihin tutustumassa. Mitä pidit? En itsekään ole vielä saanut omia ihanaisia käsineitä, edes mieheltäni yllätystuliaisiksi ja omat reissut eivät ole vieneet kummankaan Bauhaussin luokse. Tarvitsisin kyllä vaikka puoli pakettia, mutta käykö kokomme yksiin, kun naisena se pienempikin koko oli hieman suuri ja jostain syystä oletin sinut mieheksi...? Vai vaimon käteenkö sinäkin kumihanskoja suunnittelet? - rubber-gloves
Minna Bauhausissa kirjoitti:
Vihdoinkin asialinjallakin. Monenlaisia mielenilmaisujakin aina esitetään...
Itse olin vilpittömästi liikkeellä. Ja nautinnon haussa, niin siellä hyllyjen välissä, kuin täällä palstallakin. Jännitysmomennttejakinhan tähän liittyy. Esimerkiksi se, että joku voi sovittaa sitä samaa kumihanskaa,kuin minä ja ehkä saman suuntaisella fiilikselläkin.
Mukavaa, että olit niihin tutustumassa. Mitä pidit? En itsekään ole vielä saanut omia ihanaisia käsineitä, edes mieheltäni yllätystuliaisiksi ja omat reissut eivät ole vieneet kummankaan Bauhaussin luokse. Tarvitsisin kyllä vaikka puoli pakettia, mutta käykö kokomme yksiin, kun naisena se pienempikin koko oli hieman suuri ja jostain syystä oletin sinut mieheksi...? Vai vaimon käteenkö sinäkin kumihanskoja suunnittelet?On tainnut pari muutakin tyyppiä käydä ihailemassa ko hanskoja, itseni mukaanlukien. Tuo Minnan alkuperäinen viesti sytytti aika mukavasti ja näin oitis silmissäni tuon tilanteen. Ai pahus, että olen kateellinen miehellesi. No tasan ei aina käy onnen lahjat.
Nuo hansikkaat näyttivät sekä tuntuivat aika kivoilta. Kuten muitakin, tuo 19 ekee kirpaisi kuitenkin liikaa. No jäipä ainakin sormiin ihana kumin tuoksu, joita tuli sitten kotimatkalla nuuhkittua muutamaan kertaan. Jäi ne kuitenkin vielä vähän kaivertamaan mieltä ....
- Valkea
Kiitos vinkistä! Kävin Bauhausissa ja hetken miettimisen jälkeen ostin paketillisen noita valkoisia hanskoja, kokoa 8. Ihan mukavat ovat!
- haaveilee
Nythän käy kateeksi. Joko testasitte , vai mihinkäs käyttöön ne tulikaan...
- Valkea
haaveilee kirjoitti:
Nythän käy kateeksi. Joko testasitte , vai mihinkäs käyttöön ne tulikaan...
Ei ole vielä kuin kokeiltu käteen. Kymmenestä parista kyllä riittää niin siivous- kuin muuhunkin käyttöön ;-)
- Valkea
Valkea kirjoitti:
Ei ole vielä kuin kokeiltu käteen. Kymmenestä parista kyllä riittää niin siivous- kuin muuhunkin käyttöön ;-)
Testasin juuri uusia kumihanskoja tiskatessa ja hyvät ovat. Kerrankin löytyi käsineet, joista ei mene vesi heti varresta sisään. Kokoon 8 mahtuvat hyvin myös puuvillaiset aluskäsineet alle, niin ovat vähemmän hiostavat kädessä.
- Minna
Valkea kirjoitti:
Testasin juuri uusia kumihanskoja tiskatessa ja hyvät ovat. Kerrankin löytyi käsineet, joista ei mene vesi heti varresta sisään. Kokoon 8 mahtuvat hyvin myös puuvillaiset aluskäsineet alle, niin ovat vähemmän hiostavat kädessä.
Ihanaa saada samanhenkistä seuraa!!!! Pohdiskelen toiveikkaana päätelmieni kanssa, lienetkö sinäkin naispuolinen (niin kuin kovasti toivon), kun sinulle mahtuu aluskäsineetkin nro kahdeksan käsineeseen. Saitko nautinnollisia kokemuksia tiskatessa ja mahdollisesti muutenkin? Jännityksellä olen kuvitellut täällä noita näkymiä sinun askaroidessa uusien hansikkaittesi kanssa.
- Valkea
Minna kirjoitti:
Ihanaa saada samanhenkistä seuraa!!!! Pohdiskelen toiveikkaana päätelmieni kanssa, lienetkö sinäkin naispuolinen (niin kuin kovasti toivon), kun sinulle mahtuu aluskäsineetkin nro kahdeksan käsineeseen. Saitko nautinnollisia kokemuksia tiskatessa ja mahdollisesti muutenkin? Jännityksellä olen kuvitellut täällä noita näkymiä sinun askaroidessa uusien hansikkaittesi kanssa.
Moi!
Olen kyllä itse asiassa miespuolinen, mutta ei se nautintoa vähennä. Vaimollani on samankokoinen käsi ja hyvin näyttivät nuo Bauhausin hanskat sopivan hänellekin. Meillä oli eilen mukava suihkusessio, kun molemmilla oli samanlaiset hanskat kädessä :-) Nuo hanskat ovat aika reilu 8, joten aluskäsineiden kanssa juuri sopivat.
Laita meiliosoite tulemaan, jos haluat keskustella lisää aiheesta tai haluat esim. kuvia noista hanskoista. - Mari
Valkea kirjoitti:
Moi!
Olen kyllä itse asiassa miespuolinen, mutta ei se nautintoa vähennä. Vaimollani on samankokoinen käsi ja hyvin näyttivät nuo Bauhausin hanskat sopivan hänellekin. Meillä oli eilen mukava suihkusessio, kun molemmilla oli samanlaiset hanskat kädessä :-) Nuo hanskat ovat aika reilu 8, joten aluskäsineiden kanssa juuri sopivat.
Laita meiliosoite tulemaan, jos haluat keskustella lisää aiheesta tai haluat esim. kuvia noista hanskoista.Olen seurannu keskustelua bauhaussin kumihanskoista.Olisi kiva tietää minkä lailla ne
eroaa muista talouskäsineistä. Itse käytän kumihanskoja melkein päivittäen. Suojaan käteni siivoessa ja tiskattaessa. Välillä on kiva kiusata poikaystävää hanskoilla. Mutta kiva olis
tietää hanskojen merkki ja valmistaja. Lähinpää
bauhausin myymälään on liian pitkä matka hanskojen takia ajaa. Mutta kiva olis saada
uudet kumihanskat siivouskaappiin tai yöpöydän laatikkoon :) - Tare
Mari kirjoitti:
Olen seurannu keskustelua bauhaussin kumihanskoista.Olisi kiva tietää minkä lailla ne
eroaa muista talouskäsineistä. Itse käytän kumihanskoja melkein päivittäen. Suojaan käteni siivoessa ja tiskattaessa. Välillä on kiva kiusata poikaystävää hanskoilla. Mutta kiva olis
bauhausin myymälään on liian pitkä matka hanskojen takia ajaa. Mutta kiva olis saada
uudet kumihanskat siivouskaappiin tai yöpöydän laatikkoon :)10 kpl pussi hanskoja maksoi 17,90 euroa
Valkoisia, pituus vajaat 40 cm
Merkki: Cama Clean
Valmistaja: Kächele-Cama Latex GmBh, Saksa
http://www.kcl.de/KCLWebEn.nsf/Index/$first?OpenDocument - Minna
Mari kirjoitti:
Olen seurannu keskustelua bauhaussin kumihanskoista.Olisi kiva tietää minkä lailla ne
uudet kumihanskat siivouskaappiin tai yöpöydän laatikkoon :)Ne hanskat on niin mukavan kiihottavan näköiset kädessä sen pituutensa vuoksi. Ja väri, valkoinen, näytti kauniilta tavallisen haaveeni,punaisen tai mustan hanskan kaverina. Väri ei ole aivan puhdas valkoinen, mutta hieno kuitenkin. Itse kumi on pehmeää ja minun mielestäni "miellyttävää", eli ei haise pahalle ja tuntuu kivalta. Parasta noissa hanskoissa on se pitkän käsineen pukeminen ja se tunne, kun käsi liukuu ja liukuu piiiitkälle. Sen jälkeen saa vain nauttia käsivarressa,melkein kyynärtaipeessa asti tuon kumin hellästä huomasta...
Voih tulipa taas fiilikset! Huono puoli on tuo pakkauskoko, mutta sittenhän riittää molempiin yöpöydän laatikoihin ja tiskiin ja pyykkiin... - mies
Minna kirjoitti:
Ne hanskat on niin mukavan kiihottavan näköiset kädessä sen pituutensa vuoksi. Ja väri, valkoinen, näytti kauniilta tavallisen haaveeni,punaisen tai mustan hanskan kaverina. Väri ei ole aivan puhdas valkoinen, mutta hieno kuitenkin. Itse kumi on pehmeää ja minun mielestäni "miellyttävää", eli ei haise pahalle ja tuntuu kivalta. Parasta noissa hanskoissa on se pitkän käsineen pukeminen ja se tunne, kun käsi liukuu ja liukuu piiiitkälle. Sen jälkeen saa vain nauttia käsivarressa,melkein kyynärtaipeessa asti tuon kumin hellästä huomasta...
Voih tulipa taas fiilikset! Huono puoli on tuo pakkauskoko, mutta sittenhän riittää molempiin yöpöydän laatikoihin ja tiskiin ja pyykkiin...Hei
Hienoa kuulla, että myös naisilla on kumihanskafetissi;-) Minna, sinun miehesi on kyllä onnenpekka;-)
Olisi hauska kuulla lisää hieman tuosta aiheestam minkälaisia hanskoja käytät ym... - poikanen
Minna kirjoitti:
Ne hanskat on niin mukavan kiihottavan näköiset kädessä sen pituutensa vuoksi. Ja väri, valkoinen, näytti kauniilta tavallisen haaveeni,punaisen tai mustan hanskan kaverina. Väri ei ole aivan puhdas valkoinen, mutta hieno kuitenkin. Itse kumi on pehmeää ja minun mielestäni "miellyttävää", eli ei haise pahalle ja tuntuu kivalta. Parasta noissa hanskoissa on se pitkän käsineen pukeminen ja se tunne, kun käsi liukuu ja liukuu piiiitkälle. Sen jälkeen saa vain nauttia käsivarressa,melkein kyynärtaipeessa asti tuon kumin hellästä huomasta...
Voih tulipa taas fiilikset! Huono puoli on tuo pakkauskoko, mutta sittenhän riittää molempiin yöpöydän laatikoihin ja tiskiin ja pyykkiin...Sun mielenkiintosi tuntuu yhä vain mielenkiintoisemmalta!
Jos haluat joskus jutella lisää, niin mailaahan [email protected].
Olisi enemmän kuin kivaa jutella :)
- sattumalta Bauhaussissa ost...
Luettuani ensimmäisen kertomuksen(kokemuksesi)mua hymyilytti se että olin juuri päivää aikaisemmin käynyt Bauhaussissa "etsimässä"/ostamassa työvaatteita ja sovittanut hanskoja,kumisiakin.Huomaan että olet merkkitietoinen,sattumalta google haulla joskus taannoin pääsin kiinni aiheesta jossa kommentoi samaa asiaa ja viittasit viledan kumihanskoihin.Itsellänikin on sellaiset,ne ovat hyvin käsiin istuvat mutta oikein töissä käytettynä ne on varsin lyhyet.(kurkoteltaessa eivät pysy sadetakin hiansuun alla) Niin toki huomasin/löysin sieltä "kaupasta"(iso kun on ja paljon tavaraa)samaisen käsine hyllyn ja ehkä se oli just sama 10kpl käsine paketti jonka olit kertomasi mukaan hetken nietittyäsi "innostuksissasi" avanut! Silloin en tietenkään tiennyt enkä ajatellut kuka oli "uskatanut" avata sen,kun yleensä se on samala ostopäätös.Sovitettuani sitä,muistaakseni koko 8,tein ihan saman luvattomuuden kuin sinä.Halusin tietää kuinka väljältä seuraava koko tuntuisi.Epävarma kun olin niin avasin ja kokeilin myös 10 koon.Jokunen määrä on käsineitä tullut ostettua että aina huomaa eron käsineen koon ja mukavuuden välillä!Mutta tässä käsineessä ns "kysyntä ja tarjonta" kohtasi mun kohdalla,ne oli riitävän pitkät mun tarpeeseen,väri ehkä olisi voinut olla jokin toine.Mutta se ei ollut,toki ostin ne paripäivää myöhemmim,hihta oli se mikä se oli.NE ei ole liika paksut ja näin ollen ei kömpelötkään käyttää,silti riittävän vahvaa(kestävää materiaalia. Ja kun ne on kumia,niin ne pysyvät notkeina kylmemmällä ilmallakin,taas kun muoviset käyvät "kankeiksi". Mikäs sen mukavenpaa kun kädet pysyy kuivina kun on itseään mielyttävät hanskat ...teki sitten mitä teki,malliin viitaten sinun "se onkin toinen juttu"!
- Lp23
Noita samoja pitkiä Cama Clean -hanskoja saa myös netistä:
http://www.hanska.fi/tuotteet/10/
Tuolta on myös tilattava aina 10 kpl kerralla. Hinta 31,70 eur/10 paria
Samasta firmasta löytyy myös
Star Pitkä 52 -käsineitä 6,95 eur/pari
http://www.hanska.fi/tuotteet/11/
- rttt6
http://www.dorothybiddle.com/Category Pages 0106/gloves_apparel.htm
Sivun ylälaidassa pitkät, keltaiset PVC-käsineet, Water Gardener
Aika hyvältä vaikuttavat! :-)- etsiessä löytää
koita käydä seuraavalla sivulla jos ehdit
www.leevalley.com/garden/page.aspx?c=3&cat=2,42407,33240,10264&p=10264
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305197Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531935Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171780"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661107Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313879Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170780